Zarząd Nieruchomości Miejskich ogłasza przetarg
- Adres: 49-300 Brzeg, ul. B. Chrobrego 32
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4168745 , fax. 077 4045059
- Data zamieszczenia: 2010-08-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Nieruchomości Miejskich
ul. B. Chrobrego 32 32
49-300 Brzeg, woj. opolskie
tel. 077 4168745, fax. 077 4045059
REGON: 16001116900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.znmbrzeg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pokrycia dachowego dachówkowego wraz z wymianą obróbek blacharskich, przemurowaniem kominów w budynku mieszkalnym przy ul. Rybackiej 36 w Brzegu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest: remont pokrycia dachówkowego wraz z wymianą obróbek blacharskich , przemurowaniem kominów w budynku mieszkalnym przy ul. Rybackiej 36 w Brzegu . Szczegółowy zakres robót określa: kosztorys ofertowy, który stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy. Wszelkie roboty związane z przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach. Zamawiający jest zobowiązany w stosunku do Wykonawcy do: a) dokonania odbioru od Wykonawcy przedmiotu umowy. Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: a) zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób postronnych, b) zabezpieczenia pozostawionego sprzętu przed możliwością uruchomienia lub użycia przez osoby postronne, c) oznakowania i zabezpieczenia miejsc niebezpiecznych, d) wykonywania robót zgodnie z przepisami BHP, e) używania narzędzi i sprzętu sprawnego technicznie, f) materiały na roboty w całości dostarcza Wykonawca na własny koszt, g) wykonania wszelkich prac związanych z bezpiecznymi warunkami pracy, h) uprzątnięcia i wywiezienia z terenu budowy gruzu powstałego po wykonanych robotach, Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca oświadcza, że posiada przygotowanie zawodowe do wykonania przedmiotu umowy lub zatrudnia osoby z odpowiednim przygotowaniem zawodowym. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy stosując wyłącznie materiały posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa oraz deklarację zgodności, względnie certyfikat zgodności z Polską Normą, lub aprobatę techniczną. Wykonawca za odpłatą zajmie pas chodnika przy budynku na czas pracy rusztowania. Wykonawca udziela gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 36 m-cy od daty odbioru końcowego robót. W przypadku wystąpienia usterek w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego o wystąpieniu usterek. W przypadku nie usunięcia usterek w terminie o którym mowa w ust. 2 , Zamawiający ma prawo powierzenia usunięcia usterek osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 2) Kary umowne: Strony ustanawiają odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy w formie kar umownych w następujących wypadkach i wysokościach; 1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne: - za odstąpienie od umowy z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego za przedmiot umowy. - za zwłokę w oddaniu określonego w umowie przedmiotu odbioru w wysokości 0,2% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki. - za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze w wysokości 2% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki, liczonej od dnia wyznaczonego na usunięcie wad. 2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne: - za odstąpienie od umowy z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącenia kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy. Jeżeli zastrzeżone kary nie pokryją szkody powstałej w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, wówczas strony zastrzegają dochodzenie odszkodowania uzupełniającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612106
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.znmbrzeg.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną