Przetargi.pl
Remont pokrycia dachowego budynku przy ul. Szwedzka 2 w Tarnowskich Górach - segment B

Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3813786 , fax. 032 3813727
  • Data zamieszczenia: 2011-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
    ul. Karłuszowiec 5 5
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3813786, fax. 032 3813727
    REGON: 27628546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokrycia dachowego budynku przy ul. Szwedzka 2 w Tarnowskich Górach - segment B
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont pokrycia dachowego budynku przy ul. Szwedzka 2 w Tarnowskich Górach - segment B. 2. Zakres przedmiotowy zamówienia: - przygotowanie podłoża dachu pod nowe przykrycie (wyrównanie, likwidacja purchli) wraz z wyczyszczeniem, pogłębieniem oraz naprawą wpustów oraz koryt wewnętrznej instalacji odwodnieniowej, - dostawa i montaż pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej - dwie warstwy, - demontaż starych i montaż nowych obróbek blacharskich (koryto, murki ogniowe, kominy), - malowanie powierzchni metalowych oraz obróbek blacharskich, - naprawa uszkodzonych powierzchni murków ogniowych i kominów ponad dachem wraz z położeniem tynku oraz wykonanie powłok malarskich kominów i wymiana uszkodzonych czapek kominowych, - oczyszczenie, pomalowanie zniszczonych wywiewek, kapturków wraz z ich ewentualną wymianą lub uzupełnieniem wraz z innymi elementami metalowymi (np.: drabiny, osłony wylotów kominowych), - demontaż na starej i wykonanie nowej instalacji odgromowej wraz z wymaganymi pomiarami oraz dokumentacją powykonawczą, - uprzątnięcie i uporządkowanie rejonu robót w budynkach i wokół budynków wraz z wywozem i utylizacją odpadów zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. 3. Zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w: a) Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SIWZ c) Przedmiar robót - załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Warunki realizacji zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową, opis przedmiotu zamówienia, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz wizję w miejscu prowadzenia robót. Opis przedmiotu zamówienia, przedmiar robót oraz STWiOR stanowią załączniki nr 7, 8, 9 do SIWZ. Wykonawca może zapoznać się dodatkowo z pełną dokumentacją projektową, w wersji papierowej, w siedzibie Zamawiającego (w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5, pokój 104). W razie stwierdzenia przez Wykonawcę, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki winien on niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. 2) Wykonawca jest zobowiązany do: - należytego zabezpieczenia terenu i miejsc, na którym prowadzone będą roboty, - systematycznego porządkowania miejsc wykonania robót wraz z zabezpieczeniem dachu przed wystąpieniem zalania wnętrza obiektu podczas prowadzonych prac, - organizacji i prowadzenia robót w sposób nieuciążliwy i bezpieczny dla użytkowników budynku, - wykonanie niezbędnych prób, badań i odbiorów, - zagospodarowania odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r. (Dz.U. Nr 185 z 2010r., poz 1243 - tekst jednolity z późniejszymi zmianami). - zabezpieczenia terenu wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, - po zakończeniu robót uporządkowanie miejsca (terenu) wykonywania robót, - dla wbudowanych materiałów Wykonawca obowiązany jest posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. Co do jakości, materiały te powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 PB). 3) Wykonawca ponosi koszty zagospodarowania placu budowy (w szczególności: zabezpieczenie warunków sanitarno-higienicznych dla pracowników, przyłącza robocze wody i energii elektrycznej - w tym koszty wykorzystanych mediów) 4) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność ich wykonania z Prawem Budowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 5) Prace przy realizacji zamówienia będą prowadzone pod kierownictwem Kierownika Budowy Wykonawcy, który musi posiadać odpowiednie uprawnienia wymagane prawem budowlanym. Kierownik budowy przed rozpoczęciem robót złoży oświadczenie o przyjęciu obowiązków kierownika budowy. 5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Dla wbudowanych materiałów Wykonawca obowiązany jest posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobaty techniczne. Co do jakości, materiały te powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 PB). Zamawiający dopuszcza uwzględnienie przez Wykonawcę w składanej ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, w stosunku do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych posiadających jednak parametry techniczne założone w dokumentacji przetargowej (w takim przypadku do oferty należy dołączyć informację o uwzględnieniu w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych wraz z kartami informacyjnymi (karty techniczne, certyfikaty, aprobaty, inne) wyrobu lub produktu wydanych przez producenta materiałów i urządzeń równoważnych). b) Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy na okres 5 lat (słownie: pięć lat), licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót, za wyjątkiem gwarancji na urządzenia, na które obowiązują gwarancje fabryczne producentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta 00/100 zł).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach