Przetargi.pl
Remont pokrycia dachowego budynku nr 18 przy ul. Węglowej 8 w Białymstoku.

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, gen. J. Bema
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857479457 , fax. 857479483
  • Data zamieszczenia: 2019-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    gen. J. Bema 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 857479457, fax. 857479483
    REGON: 20024107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokrycia dachowego budynku nr 18 przy ul. Węglowej 8 w Białymstoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót remontowych połaci dachowej budynku użytkowego nr 18 przy ul. Węglowej 8 znajdującego się na terenie tzw. „Węglówki” będącego w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku. Zakres rzeczowy robót do wykonania podczas robót remontowych zgodnie z załączonym przedmiarem robót w branży budowlanej. Podane w opisie przedmiotu zamówienia i STWiORB nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów , uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający akceptuje materiały w terminie do trzech dni. Wykonawca udzieli rękojmi za wady i gwarancji na wykonane roboty wraz z materiałami na minimalny okres 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. Wartość materiałów nadających się na złom nie przekracza wartości kosztów ich wywiezienia. Prace remontowe można prowadzić w godzinach od 7.00 do 20.00, wykorzystanie terenu do składowania i wywozu odpadów możliwe po uzgodnieniu terminu i zasad z zarządcą budynku lub administratorem. Wykonawca uprzedzi najemców o terminie prowadzonych robót. Wykonawca obowiązany jest do utrzymania porządku na terenie przylegającym do budynku. W budynku znajdują się magazyny przeznaczone pod najem. Roboty należy prowadzić etapami, w taki sposób aby w wyniku opadów nie spowodować zalania wnętrza budynku i uszkodzenia mienia najemców. Zaplecze wykonawca zorganizuje we własnym zakresie. Na dachu znajduje się istniejąca instalacja odgromowa, w razie konieczności wykonawca zdemontuje i ponownie zamontuje fragmenty tej instalacji. Miejsca mocowań instalacji odgromowej do połaci dachu należy uszczelnić masą bitumiczną trwale elastyczną. Zakłada się wymianę istniejących obróbek blacharskich i rynien i rur spustowych. Nowe obróbki blacharskie wykonać na: ogniomurach, pas nadrynnowy i podrynnowy, obróbka szczytów. Nowy orynnowanie zmontować do deski okapowej doczołowo. Na elewacji budynku należy uzupełnić ubytki tynku, powstałe w wyniku nieszczelności pokrycia dachowego. Istotne informacje i wymagania dla materiałów: Wykonawca na dostarczone materiały dostarcza stosowne certyfikaty i aprobaty. Papy: papa podkładowa zgrzewalna modyfikowana elastomerem SBS, na osnowie z włókniny poliestrowej o gramaturze 200 g/m2 , gr.3 - 4 mm Wymagania podstawowe: - gramatura osnowy (włóknina poliestrowa) min 200 g/m2 - grubość papy min. 3mm. - maksymalna siła rozciągająca nie mniej niż 600/400 N/50 mm (wzdłuż/poprzek) papa nawierzchniowa (typ II) papa asfaltowa zgrzewalna, wierzchniego krycia, modyfikowana SBS, na osnowie z włókniny poliestrowej. Od wierzchniej strony papa pokryta jest gruboziarnistą posypką. Spodnia strona papy pokryta jest folią z tworzywa sztucznego. Wymagania podstawowe: - gramatura osnowy (włóknina poliestrowa) 200g/m2 - modyfikowana elastomerem SBS - maks. siła rozciąg. na pasku szer. 5 cm . wzdłuż / w poprzek, min 850 / 650N - wydłużenie przy maks. sile rozciąg. wzdłuż / poprzek, min 40/40% - giętkość w obniżonych temperaturach: – 25°C - grubość min.5,2mm ± 5% Roztwór asfaltowy Wymagania wg normy PN-74/B-24622 Klej bitumiczny Kominki wentylacyjne warstwy pokrywczej Izokliny Wykonane ze styropianu oklejanego papą lub z twardej wełny mineralnej o wymiarach 10x10 cm Blacha stalowa ocynkowana powlekana, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym. Wymagania wg normy PN-61/B-10245, PN-73/H92122. Blachy stalowe płaskie o gr. min. 0,5 mm. Wykaz czynności: • Oznakowanie strefy zagrożenia terenu taśmą polietylenową wraz z oznakowaniem wg. przepisów BHP • Drobne naprawy pokrycia z papy i rozbiórka pokrycia papowego. Rozbiórka pokrycia z papy – pierwsza warstwa • Drobne naprawy pokrycia z papy i rozbiórka pokrycia papowego. Rozbiórka pokrycia z papy - następna warstwa • Rozebranie pokryć, rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku • Rozebranie pokryć, rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich Rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku • Rozebranie pokryć, rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich. Rozebranie obróbek murów ogniowych, okapów kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku • Wywóz ziemi i gruzu. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi. na odl.do 1 km kat.gr.I-II • Wywóz ziemi i gruzu. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi. za każdy następny 1 km • Utylizacja gruzu • Wymiana deskowania dachu z desek na styk grubości 25mm- 25% Powierzchni dachu • Wzmocnienie krokwi deskami grubości 32mm, nabitymi na krokwie dwustronnie • Naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną. Obróbki z papy elementów metalowych na dachu z oczyszczeniem i zaimpregnowaniem z papy wierzchniego pokrycia gr.4,7mm • Rynny dachowe z blachy ocynkowanej. Rynny półokrągłe o średnicy 15 cm. grubość blachy 0,60 mm • Różne obróbki i elementy z blachy stalowej ocynkowanej. Obróbki przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm. grubość blachy 0,55 mm, • Rury spustowe z blachy stalowej ocynkowanej. Rury okrągłe o średnicy 15 cm. grubość blachy 0,60 mm • Pokrycia dachów papą termozgrzewalną i dachówką bitumiczną. Pokrycie papą termozgrzewalną, dwuwarstwowe • Roboty tynkowe - uzupełnienie i naprawa tynków zewnętrznych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37451920-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOTYCZY PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: 6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg załączonego wzoru załącznik nr 7 do SIWZ). UWAGA! Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego należy złożyć w formie oryginału). Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. 7. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 8. Jeżeli inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 7: 1) ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9. Dokumenty, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 8 ppkt 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 10. Jeżeli w kraju, w którym inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis zawarty w rozdziale XII SIWZ pkt 9 stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. DOTYCZY PODWYKONAWCY NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: 11. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentu wymienionego w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, dotyczące podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 12. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) oświadczenie o którym mowa w zał. nr 3 i 4 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw wykluczenia, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia określone w rozdziale XII SIWZ pkt 1 oraz oświadczenie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp określonego w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 2 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu (w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące poszczególnych członków konsorcjum lub spółki cywilnej) bądź każdy z wykonawców oddzielnie, 3) wykonawcy występujący wspólnie muszą zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii, które powinno określać zakres umocowania, 4) przed udzieleniem zamówienia każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, 5) przed udzieleniem zamówienia dokumenty określone w rozdziale XII SIWZ pkt 3 winien złożyć jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 13. Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego w formie oryginału (wg załączonego wzoru załącznik nr 7 do SIWZ). Jeżeli w imieniu podmiotu trzeciego działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, powinna ona posiadać pełnomocnictwo do takiej czynności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną