Przetargi.pl
REMONT POKRYCIA DACHOWEGO (BRODNICA - bud. nr 13), REMONT BUDYNKÓW (GRUDZIĄDZ - bud. nr 21,6),REMONT DACHU (CHEŁMNO - bud. nr 10) - SPRAWA NR 17/2014

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 458 32 90, 458 32 00 , fax. 56 458 32 22
  • Data zamieszczenia: 2014-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 )
    ul. Czwartaków 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 458 32 90, 458 32 00, fax. 56 458 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT POKRYCIA DACHOWEGO (BRODNICA - bud. nr 13), REMONT BUDYNKÓW (GRUDZIĄDZ - bud. nr 21,6),REMONT DACHU (CHEŁMNO - bud. nr 10) - SPRAWA NR 17/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachowego budynku nr 13 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Brodnicy , remont budynku koszarowego nr 21 w kompleksie przy ul. Legionów w Grudziądzu, remont budynku nr 6 w kompleksie przy ul. Jagiellończyka w Grudziądzu oraz remont dachu budynku nr 10 w kompleksie przy ul. Al. 3-go Maja w Chełmnie zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym poniżej. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót następująco: 1)Zadanie nr 1: remont pokrycia dachowego budynku nr 13 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Brodnicy; 2)Zadanie nr 2: remont budynku nr 21 w kompleksie przy ul. Legionów w Grudziądzu; 3)Zadanie nr 3: remont budynku koszarowego nr 6 w kompleksie przy ul. Jagiellończyka w Grudziądzu; 4)Zadanie nr 4: remont dachu budynku nr 10 w kompleksie przy ul. Al. 3-go Maja w Chełmnie. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)Zadanie nr 1: remont pokrycia dachowego w budynku nr 13 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Brodnicy. ROBOTY BUDOWLANE dotyczące w szczególności następującego zakresu: częściowe rozebranie obróbek blacharskich (pasy nadrynnowe, okapy, obróbki kominów) rozebranie rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej (pasów nadrynnowych, kominów, ogniomurów) częściowe przemurowanie i otynkowanie kominów z cegły pełnej częściowe zbicie tynków i otynkowanie ogniomurów, pasów tynku w obrębie rur spustowych oraz części murów w obrębie opaski betonowej montaż rynien z blachy ocynkowanej montaż rur spustowych z blachy ocynkowanej krycie starych dachów papą termozgrzewalną wywóz i utylizacja papy odpadowej wywóz i utylizacja gruzu ceglanego WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH ogrodzenie etapów robót oświetlenie terenu robót poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót znaki ostrzegawcze na terenie robót wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów; KOD CPV: 45262522-6 - Roboty murarskie; KOD CPV: 45324000-4 - Tynkowanie; KOD CPV: 45261400-8 - Pokrywanie; KOD CPV: 45261320-3 - Kładzenie rynien; KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów. 2)Zadanie nr 2: remont budynku nr 21 w kompleksie przy ul. Legionów w Grudziądzu. ROBOTY BUDOWLANE dotyczące w szczególności następującego zakresu: skucie tynków na powierzchni ścian i sufitów, odgrzybienie ścian i stropów ceramicznych, wymiana stolarki okiennej, zamurowanie otworu drzwiowego oraz okiennego zlokalizowanego poniżej poziomu terenu, wymiana podejść kanalizacji deszczowej, wymiana otoku instalacji odgromowej wokół budynku, rozebranie nawierzchni betonowych oraz asfaltowych, rozebranie i ponowne ułożenie nawierzchni z kostki betonowej, ułożenie nowej nawierzchni z kostki betonowej, ułożenie podbudowy betonowej oraz nawierzchni asfaltowej, odkopanie ściany fundamentowej, wykonanie izolacji pionowej ściany fundamentowej, zasypanie żwirem filtracyjnym wykopu, uzupełnienie fug cegieł cokołu. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: ogrodzenie etapów robót; oświetlenie terenu robót; poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót; znaki ostrzegawcze na terenie robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; KOD CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg; KOD CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne; KOD CPV: 45312310-3 - Ochrona odgromowa; KOD CPV: 45262522-6 - Roboty murarskie; KOD CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien; KOD CPV: 45232460-4 - Roboty sanitarne; KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów. 3)Zadanie nr 3: remont budynku koszarowego nr 6 w kompleksie przy ul. Jagiellończyka w Grudziądzu. ROBOTY BUDOWLANE dotyczące w szczególności następującego zakresu: wymiana stolarki drzwiowej i okiennej; murowanie nowych ścianek; izolacje przeciwwilgociowe ścian i stropów; wykonanie nowych tynków wewnętrznych; układanie płytek na ścianach i podłogach; roboty malarskie. Roboty sanitarne : wymiana rurociągów wodno-kanalizacyjnych; wymiana urządzeń sanitarnych; wymiana grzejników i rur c.o. Roboty elektryczne: wymiana skrzynek rozdzielnicowych; wymiana przewodów, gniazd i włączników; wymiana opraw świetlówkowych. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH oświetlenie terenu robót; znaki ostrzegawcze na terenie robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe; KOD CPV: 45262522-6 - Roboty murarskie; KOD CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów; KOD CPV: 45410000-4 - Tynkowanie; KOD CPV: 45431000-7 - Kładzenie płytek; KOD CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie; KOD CPV: 45232460-4 - Roboty sanitarne; KOD CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne; KOD CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami. 4)Zadanie nr 4: remont dachu budynku nr 10 w kompleksie przy ul. Al. 3-go Maja w Chełmnie. ROBOTY BUDOWLANE dotyczące w szczególności następującego zakresu: wymiana pokrycia dachu z dachówki karpiówki wraz z wymianą rynien, rur spustowych oraz wszelkich obróbek blacharskich wymiana instalacji odgromowej. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH oświetlenie terenu robót; znaki ostrzegawcze na terenie robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót; wygrodzenie strefy zagrożenia pod robotami prowadzonymi na dachu; poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych; KOD CPV: 45261320-3 - Kładzenie rynien; KOD CPV: 45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej; KOD CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami. Prace towarzyszące w zakresie Zadania 1, 2, 3, 4 : Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać we własnym zakresie i na swój koszt tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: ogrodzenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie ze STWiOR; 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: przedmiary robót, specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót, dokumentacja projektowa oraz projekt umowy. 4.Teren w zakresie którym będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie czynny. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zagwarantować ciągłość pracy, bez zakłóceń oraz zapewnić bezpieczeństwo i właściwe warunki korzystania z obiektów i terenu dla jego użytkowników. 5.Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 6.Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia oraz zabytkowy charakter nieruchomości. 7.W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez złożenie opisu technicznego i podania nazwy produktu i producenta. 8.W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje materiały wskazane w dokumentacji . 9.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 10.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i dokumentacją projektową, oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru. 11.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt); 2)zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku, terenu i przebywającym w budynku i /lub na terenie robót oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie i terenie czynnym 3)umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku, terenu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej 4)realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku i/lub terenu. 12. ransport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 13.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie odbioru, wywozu, transportu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach. 14. Zamawiający umożliwia, dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu przygotowania oferty odpowiednio w terminach: a) Zadanie nr 1 - ul. Czwartaków w Brodnicy - 19.03.2014 r. godz. 10.00 b) Zadanie nr 2 - ul. Legionów w Grudziądzu - 21.03.2014 r. godz. 9.00 c) Zadanie nr 3 - ul. Jagiellończyka w Grudziądzu - 21.03,2014 r. godz. 10.00 d) Zadanie nr 4 - ul. Al. 3-go Maja w Chełmnie - 20.03.2014 r. godz. 10.00 1) o zamiarze uczestnictwa w wizji lokalnej należy poinformować Zamawiającego pisemnie lub faksem pod nr: 56/ 458 32 22 - sprawa numer 17/2014 do dnia 18.03.2014 r. Osoby, które będą okazywać teren / budynek są upoważnione do udostępnienia budynku i terenu w zakresie jego okazania. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania należy kierować pisemnie bezpośrednio na adres Zamawiającego. 2) dokonania wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia może dokonać przedstawiciel Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, który udostępni przed rozpoczęciem wizji lokalnej imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, oraz dowód tożsamości; 3) z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół . 15. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości ogółem: 11 500,00 zł. 2. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych zadań. 3. Wysokość wadium na poszczególne zadania: Zadanie Nr 1: 900,00 zł Zadanie Nr 2: 2 600,00 zł Zadanie Nr 3: 5 500,00 zł Zadanie Nr 4: 2 500,00 zł 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą 5. W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 9. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 6 pkt 5 , należy: zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - numer sprawy). Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty. Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 -13.00. lub dołączyć oryginał dokumentu do oferty. 10. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a Ustawy). 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 11 , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach