Przetargi.pl
Remont pokrycia dachów w budynkach mieszkalnych przy ul. Droga Kaszubska 1 i ul. Staszica 7 w Grudziądzu

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Mickiewicza 23
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4512034
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu
    ul. Mickiewicza 23 23
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4512034
    REGON: 87155241700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgn.grudziadz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa hadlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokrycia dachów w budynkach mieszkalnych przy ul. Droga Kaszubska 1 i ul. Staszica 7 w Grudziądzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z remontem pokrycia dachowego z dachówki i z papy w budynkach mieszkalnych przy ul. Droga Kaszubska 1, ul. Staszica 7 w Grudziądzu. Zakres zamówienia Pokrycie dachowe ul. Droga Kaszubska 1 Zakres prac do wykonania: - przemurowanie kominów, - przełożenie pokrycia dachu z dachówki, - rozebranie rynien i rur spustowych, - rozebranie obróbek blacharskich, - montaż rynien, rur spustowych , obróbek blacharskich, - wymian okien dachowych z PCV o pow. 7,20 m?, - wywiezienie gruzu budowlanego na wysypisko wraz z utylizacją, Pokrycie dachowe ul. Staszica 7 Opis stanu istniejącego dach o konstrukcji drewnianej pokryty papą, łupkami azbestowo - cement. Zakres prac do wykonania - rozebranie istniejącego pokrycia z papy wraz z utylizacją, - rozebranie istniejącego pokrycia z łupek azbestowo cementowych wraz z utylizacją, - rozebranie rynien i rur spustowych, - rozebranie istniejących obróbek blacharskich, - wymiana elementów konstrukcji dachu, - wykonanie pokrycia z papy termozgrzewalnej, - wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy tytanowo - cynkowej, - montaż nowych rur spustowych, rynien - przemurowanie kominów, badanie kominów po przemurowaniu, - wymiana wsporników i przewodów instalacji odgromowej - wykonanie fragmentu docieplenia na wysokości ogniomuru - wywóz gruzu z rozbiórki, - utylizacja papy i eternitu, Uwaga: Rozbiórkę pokrycia z płyt azbestowych należy wykonać poprzez wyspecjalizowaną i przeszkoloną brygadę zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 14 sierpnia 1998r. w sprawie bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów posiadających azbest. Utylizację płyt azbestowych należy przeprowadzić w wyspecjalizowanym zakładzie i uzyskać stosowne zaświadczenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625202
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 3 000,00 zł słownie: trzy tysiące złotych 00/100 2. Wadium może być wniesione w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275). 3.Formy wniesienia wadium, o którym mowa w pkt. 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą. 4.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego wejście nr 4, ul. Mickiewicza 23 w Grudziądzu. Do oferty należy załączyć kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem, nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 5.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 27.08.2009 r., do godz. 1000. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7 Wadium w gotówce PLN należy wpłacić na konto MPGN Sp. z o.o. w BGŻ S.A 0/ Grudziądz Nr 34 20300045 111 0000000 750370
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) osoba nadzorująca i kierująca robotami budowlanymi posiada aktualne uprawnienia ogólnobudowlane wymagane Prawem Budowlanym. b) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane w zakresie remontu dachów o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda, potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu. c) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. VI Specyfikacji, Wykonawca składa przez dołączenie do oferty następujących oświadczeń i dokumentów w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : 1. Dla potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych, a) Oświadczenie, zgodne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do oferty W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. b) Aktualny odpisu z właściwego rejestru, lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2) Potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnego doświadczenia do wykonania zamówienia; - wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz i informacjami na temat uprawnień - załącznik nr 2 do oferty - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych w zakresie remontu dachów o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda, potwierdzony dokumentami o należytym wykonaniu - załącznik nr 3 do oferty - polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgn.grudziadz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach