Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Legionów
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 534 071 , fax. 017 8623915, 8537395
- Data zamieszczenia: 2018-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
ul. Legionów 20
35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 534 071, fax. 017 8623915, 8537395
REGON: 1751157500122 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remont pokryć dachowych budynków administrowanych przez Oddział GDDKiA w Rzeszowie zlokalizowanych przy ul. Legionów 20” Z podziałem na części: * Część 1. Remont dachu - budynek administracyjny * Część 2. Remont dachu - budynek garażowy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: "Remont pokryć dachowych budynków administrowanych przez Oddział GDDKiA w Rzeszowie zlokalizowanych przy ul. Legionów 20” Z podziałem na części: * Część 1. Remont dachu - budynek administracyjny * Część 2. Remont dachu - budynek garażowy Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie. Zamówienie obejmuje w szczególności: wykonanie robót budowlanych remontowych: rozbiórkowych, dekarskich, tynkarskich oraz wykończeniowych zewnętrznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 2. stosuje się. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Sekcji III.3) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument potwierdzający brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 6.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 4. składa każdy z Wykonawców. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III.4). Dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III.4) składa każdy z nich.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
Dodano: 2024-07-04 - Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa części szkoły na przedszkole w Rudnej Wielkiej
Dodano: 2024-07-04 - Budowa chodników przy drogach wojewódzkich nr 897 na terenie Gminy Jaśliska
Dodano: 2024-07-02 - Zadanie 1: „Budowa przedszkola w Pysznicy ETAP II” Zadanie 2: ,,Budowa żłobka w Pysznicy Etap II”
Dodano: 2024-07-02 - Roboty budowlane „Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli”
Dodano: 2024-07-02 - Remont odcinka drogi Bonarówka
Dodano: 2024-07-02 - Poprawa efektywności energetycznej oraz poprawa oferty turystyczno-kulturalnej na terenie Gminy Dydnia
Dodano: 2024-07-01 - Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
Dodano: 2024-06-30 - "Modernizacja i rozbudowa budynku na potrzeby tworzonego Gminnego Ośrodka Kultury w Gawłuszowicach" - w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-06-28 - Rozbudowa i przebudowa budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności”.
Dodano: 2024-06-27