Przetargi.pl
REMONT POKOI W DOMACH STUDENTA NR 1 I 2 PRZY ULICY STUDENCKIEJ 15 I 17 W KATOWICACH ORAZ REMONT POKOI STUDENCKICH SEGMENTU G (PRAWA STRONA) WRAZ Z REMONTEM 3 KORYTARZY

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3592048 , fax. 32 3592048
  • Data zamieszczenia: 2013-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3592048, fax. 32 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT POKOI W DOMACH STUDENTA NR 1 I 2 PRZY ULICY STUDENCKIEJ 15 I 17 W KATOWICACH ORAZ REMONT POKOI STUDENCKICH SEGMENTU G (PRAWA STRONA) WRAZ Z REMONTEM 3 KORYTARZY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia jest remont pokoi w Domach Studenta nr 1 i 2 przy ul. Studenckiej 15 i 17 w Katowicach oraz remont pokoi studenckich segmentu G (prawa strona) wraz z remontem 3 korytarzy.
    2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
    Część A - Remont 15 pokoi w Domu Studenta nr 1 Katowicach przy ul. Studenckiej 15 - zgodnie z zał. nr 2A, 2C, 2D, 2E, 2L do SIWZ;
    Część B - Remont 15 pokoi w Domu Studenta nr 1 Katowicach przy ul. Studenckiej 17 - zgodnie z zał. nr 2A, 2F, 2G, 2H, 2L do SIWZ;
    Część C- Remont pokoi studenckich segmentu G (prawa strona) wraz z remontem 3 korytarzy zgodnie z zał. nr 2B, 2I, 2J, 2K, 2M do SIWZ.
    3. Na opis przedmiotu zamówienia, składają się następujące dokumenty:
    1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) dla części A i B - załącznik nr 2A,
    2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) dla części C - załącznik nr 2B,
    3) Przedmiar robót - branża budowlana dla części A - załącznik nr 2C,
    4) Przedmiar robót - branża instalacyjna dla części A - załącznik nr 2D,
    5) Przedmiar robót - branża elektryczna dla części A - załącznik nr 2E,
    6) Przedmiar robót - branża budowlana dla część B - załącznik nr 2F,
    7) Przedmiar robót - branża instalacyjna dla części B - załącznik nr 2G,
    8) Przedmiar robót - branża elektryczna dla części B - załącznik nr 2H,
    9) Przedmiar robót - branża budowlana dla część C - załącznik nr 2I,
    10) Przedmiar robót - branża instalacyjna dla części C - załącznik nr 2J,
    11) Przedmiar robót - branża elektryczna dla części C - załącznik nr 2K,
    12) Schemat zabudowy szaf - dla części A i B - załącznik nr 2L,
    13) Schemat zabudowy mebli - dla części C - załącznik nr 2M.
    Powyższe dokumenty uwzględniają podział na poszczególne branże, składające się na roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego postępowania, tj.: budowlaną, elektryczną oraz sanitarną.
    4. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane urządzenia, materiały, w zakresie części A, B oraz C: nie mniej niż 36 miesięcy.Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego.
    5. Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (urządzeń, rzeczy itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnione w cenie oferty.
    6. Wymagany termin realizacji zamówienia w zakresie części A, B oraz C: do 42 dni, licząc od daty przekazania frontu robót przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania frontu robót w terminie do 5 dni od daty zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, z zastrzeżeniem zapisów rozdziału XIII ust. 2 pkt 8 SIWZ.
    7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, schemacie zabudowy szaf i mebli) podane są wskazania dotyczące określonej marki, znaku towarowego, producenta, dostawcy oznacza to, że Zamawiający użył powyższych określeń jako przykładowe i pomocnicze. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach i SIWZ.
    8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
    9. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.
    10. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 5 do SIWZ).
    11. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
    12. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
    13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
    14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
    15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
    16. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421905
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:
    1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:
    W zakresie części A: 2 900,00 PLN, słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych 00/100,
    W zakresie części B: 2 500,00 PLN, słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100,
    W zakresie części C: 2 700,00 PLN, słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100.
    2. Wadium może być wniesione:
    2.1 w pieniądzu na rachunek Zamawiającego lub
    2.2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub
    2.3 w gwarancjach bankowych lub
    2.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
    2.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
    3. Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego -Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert.
    4. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń:
    1) nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi/wierzycielowi (Zamawiającemu) należności, w przypadku, gdy:
    a. zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie;
    b. oferta zleceniodawcy/dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a zleceniodawca - dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
    c. dłużnik nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
    d. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy - dłużnika (Wykonawcy).
    2) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta/wierzyciela (Zamawiającego),
    3) gwarancja/poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia.
    5. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 Specyfikacji.
    6. W przypadkach, o których mowa w rozdziale VI ust. 5 Specyfikacji Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe,do wniesienia nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Wykonawca dokonuje przedłużenia okresu ważności wadium samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego zgodnie z przepisem art. 85 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych albo na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z przepisem art. 184 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    7. W przypadku wniesienia wadium przelewem zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię dokonania przelewu.
    8. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach (gwarancje, poręczenia) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium Wykonawca winien dołączyć do oferty.
    9. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
    1) w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
    2) którego oferta została wybrana:
    a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
    b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
    c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
    UWAGA: Gwarant/poręczyciel nie może uzależniać wykonania obciążającego go świadczenia na rzecz Zamawiającego od zachowania jakichkolwiek innych rygorów poza złożeniem przez Zamawiającego gwarantowi pisemnego oświadczenia, w którym zawarte jest żądanie wypłacenia oznaczonej kwoty pieniężnej na mocy udzielonej gwarancji (np. rygorem powodującym wadliwość złożonego dokumentu będą zapisy typu: w celu identyfikacji żądanie zapłaty należy przesłać za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta, bank musi potwierdzić, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu beneficjenta; kwota gwarancji ulega zmniejszeniu w miarę upływu terminu jej ważności; gwarant jest zwolniony z realizacji gwarancji na skutek działań wojennych, stanu wyjątkowego, strajków, manifestacji, rewolucji, wewnętrznych zamieszek, aktów terroru, sabotażu, działania energii jądrowej, itp.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach