Przetargi.pl
Remont pokoi w budynku A Oddziału ZUS w Białymstoku oraz remont pokoi i muru oporowego w Inspektoracie ZUS w Suwałkach

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-404 Białystok, ul. Młynowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085/7486464, , fax. 085 748 64 66
  • Data zamieszczenia: 2019-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku
    ul. Młynowa 29
    15-404 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085/7486464, , fax. 085 748 64 66
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokoi w budynku A Oddziału ZUS w Białymstoku oraz remont pokoi i muru oporowego w Inspektoracie ZUS w Suwałkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana wykładzin na pcv (heterogeniczne i homogeniczne) a także malowanie farbą lateksową ścian i sufitów w budynku A Oddziału ZUS w Białymstoku i w Inspektoracie ZUS w Suwałkach oraz uzupełnienie płytek klinkierowych na murze oporowym w Inspektoracie ZUS w Suwałkach. 2. Zakres zamówienia dotyczący wykonania robót malarskich i posadzkowych pokojach biurowych oraz gabinetach lekarskich od poziomu parteru do piętra VI w bud. A Oddziału w Białymstoku obejmuje m.in. zerwanie wykładziny bądź płytek pcv a następnie ułożenie homogenicznej wykładziny PCV z wywinięciem na ściany – 2315 m2, ułożenie paneli PCV heterogenicznych 67 m2, skucie tynku na wskazanych ścianach w 45 pomieszczeniach biurowych, skucie tynku na suitach w 6 pomieszczeniach, malowanie 2 x farbą lateksową ścian i sufitów w kolorze białym, farbą lateksową ekologiczną odporną na zmywanie i szorowanie oraz na substancje chemiczne - ok 6600 m2; 3. Zakres zamówienia dotyczący wykonania robót malarskich i posadzkowych w budynku inspektoratu ZUS w Suwałkach obejmuje m.in. zerwanie wykładziny bądź płytek pcv a następnie ułożenie homogenicznej wykładziny PCV z wywinięciem na ściany – 772 m2, ułożenie paneli PCV heterogenicznych 108 m2, skucie tynku na wskazanych ścianach w 16 pomieszczeniach biurowych, malowanie 2 x farbą lateksową ścian i sufitów w kolorze białym, farbą lateksową ekologiczną odporną na zmywanie i szorowanie oraz na substancje chemiczne - ok 3600 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie: 1) Część I: Remont pomieszczeń biurowych (parter - VI piętro) oraz gabinetów lekarskich w bud. A Oddziału ZUS w Białymstoku: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), 2) Część II: Remont pomieszczeń biurowych, korytarzy i klatek schodowych w budynku Inspektoratu ZUS w Suwałkach i uzupełnienie odspojonych płytek klinkierowych na murze oporowym wokół budynku Inspektoratu ZUS w Suwałkach: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP SA I Regionalny Oddział Korporacyjny w Warszawie i Centrum Korporacyjne w Warszawie: 41 1020 5590 0000 0702 9010 7016. 4. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 ppkt 2-5, należy złożyć w formie oryginału w Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku, ul. Młynowa 29, 15 – 404 Białystok, budynek B, II piętro, pok. 201. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 5. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 pzp. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwróci wadia wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, a ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 pzp, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 pzp, lub informacji o tym, ze nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach