Przetargi.pl
Remont podłogi w sali gimnastycznej w SP2

Gmina Krosno Odrzańskie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3835017 , fax. 068 3835122
  • Data zamieszczenia: 2014-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krosno Odrzańskie
    ul. Parkowa 1 1
    66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    tel. 068 3835017, fax. 068 3835122
    REGON: 97077026700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosnoodrzanskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont podłogi w sali gimnastycznej w SP2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    demontaż starej i wykonanie nowej podłogi, a także malowanie ścian i sufitów w sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 2 w Krośnie Odrzańskim, szer. sali gimnastycznej - 11,55m, dł. sali - 23,75m, powierzchnia podłogi- 274,30 m2. Istniejąca posadzka sali gimnastycznej wykonana jest z drewnianej klepki parkietowej, litej o gr. 22 mm ułożonej na pełnym podkładzie z desek o gr. 22 mm. Nośną konstrukcję podłogi stanowią legary drewniane układane równolegle do podłużnej ściany sali. Legary oparte są punktowo na murowanych słupkach ceglanych o wysokości ok. 90 cm. Nawierzchnia sali gimnastycznej wykazuje bardzo wysokie zużycie i zniszczenie. Parkiet jest nierówny, miejscami rozeschnięty, ze znacznymi szczelinami. W celu przystąpienia do prac związanych z wymiana podłogi, należy w pierwszej kolejności wykonać prace przygotowawcze polegające na: -demontażu listew przyściennych, -demontażu elementów wyposażenia sali mocowanych do podłogi, -demontażu górnej warstwy podłogi- klepki parkietowej wraz ze ślepą podłogą z desek, -demontażu legarów drewnianych, -rozbiórce ceglanych słupków o wymiarach 38x38x90 cm, -demontażu rur c.o. ułożonych w kanale, -rozbiórki ścian kanału c.o. Materiał pochodzący z rozbiórki, z uwagi na występowanie szkodliwych substancji, należy zutylizować. Po wykonaniu prac rozbiórkowych należy przystąpić do wykonywania nowej posadzki. W pierwszej kolejności należy wykonać: -podsypkę z piasku i pospółki o gr. ok. 60 cm, zagęszczoną warstwami, -warstwę podbetonu o gr. 10 cm, -folię izolacyjną PE o gr 0,3 mm, -płytę żelbetową o gr. 20 cm, -folię izolacyjną PE o gr. 0,2 mm a następnie wykonać systemową podłogę sportową spełniającą wymogi normy PN EN 14 904, w tym ułożyć: -podkładki dystansowe drewniane, -podkładki sprężyste z pianki poliuretanowej wtórnie wiązanej, -ruszt krzyżowy z legarów z litego drewna sosnowego, -paraizolację z folii, -poszycie z dwóch płyt wiórowych, -elastyczną wielowarstwową wykładzinę sportową. Przed montażem projektowanej powierzchni sportowej należy przygotować tuleje pod słupki do gier zespołowych. Projektowana posadzka sportowa będzie charakteryzowała się sprężystością powierzchniowo-punktową. W celu jej zapewnienia należy zastosować ruszt drewniany krzyżowy na podkładkach sprężystych. Jako warstwę nawierzchniową należy zastosować profesjonalna wykładzinę sportową o gr. min. 7 mm, klejoną bezpośrednio do podwójnej płyty P5. Boiska na powierzchni sali będą znakowane przez malowanie linii o odpowiednich parametrach dla danej dyscypliny sportowej. Malowanie ścian- lamperia do wys. 2,0 na ścianie podłużnej zewnętrznej i do wys. 2,8m na ścianach szczytowych, malowana farami odpornymi na zabrudzenia, łatwo zmywalnymi na bazie żywicy akrylowej, ściany powyżej lamperii oraz sufit malowane farbą emulsyjną. Szczegółowy zakres robót określa opis techniczny, projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, które to przedmiary należy traktować jako materiał pomocniczy, stanowiący załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamówienie obejmuje ponadto koszty związane z: a) Zabezpieczeniem miejsc prowadzenia robót pod względem BHP; b)Prace przygotowawcze i porządkowe w trakcie i po realizacji robót; c) wykonaniem planu BIOZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441122103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 11 czerwca 2014r. do godz. 12.00 do wniesienia wadium w kwocie 7.000,00 złotych (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w formach określonych w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 tekst jednolity z póź. zmianami) na podstawie art.45 ust.6 ustawy, tj: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Oryginały dokumentów dotyczących wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim, BZ WBK S.A. O/Krosno Odrzańskie, Nr 64 1090 1551 0000 0000 5500 1056, z dopiskiem: Wadium - /Remont podłogi w SP 2 w Krośnie Odrzańskim/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosnoodrzanskie.pl/bip/zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną