Przetargi.pl
Remont podłogi w korytarzu i szatni Przedszkola Samorządowego nr 4 w Białymstoku

Przedszkole Samorządowe nr 4 ogłasza przetarg

  • Adres: 15-865 Białystok, ul. Sokólska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 652 70 97, , fax. 85 652 70 97
  • Data zamieszczenia: 2019-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Samorządowe nr 4
    ul. Sokólska 2
    15-865 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 652 70 97, , fax. 85 652 70 97
    REGON: 20040622700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ps4.bialystok.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont podłogi w korytarzu i szatni Przedszkola Samorządowego nr 4 w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu podłogi korytarza i szatni na parterze budynku Przedszkola Samorządowego Nr 4 w Białymstoku. Prace remontowe obejmują; ułożenie gresu wraz ze spoinowaniem - 112 m2; cokołowanie - 20 mb. Wykonawca wykona prace remontowe z własnych materiałów. Wymagania co do zastosowanych materiałów: płytka 60x60 – barwa: Betontech grey bądź inny odpowiednik z opcją odcieni +/- 5% (w tym barwa spoinowa zbliżona do koloru płytki), grubość 10 mm, płytka matowa wykończenie antypoślizgowe, klasa ścieralności IV, rektyfikowana, klej elastyczny typu C2TE S1 bądź równoważny. 2.Zamawiający przewiduje usługi dodatkowe, które nie przekroczą 50 % wartości zamówienia podstawowego udzielonego na warunkach niniejszej SIWZ stosownie do postanowień art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP lub z uwagi na uwarunkowania wynikające z art. 144 ust. 1 pkt 3), 5), 6) ustawy PZP nie są zmianami istotnymi, umożliwiającymi w trybie art. 144 ust. 1e ustawy PZP na dokonanie nieistotnych zmian w umowie. Wykonawca zobowiązany jest zatem wykazać, że dostarczany przez niego asortyment, spełnia minimalne wymagania Zamawiającego. Do spełnienia powyższego warunku Zamawiający oczekuje przedłożenia wraz z Formularzem ofertowym specyfikacji/karty charakterystyki produktu. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA, WARUNKI GWARANCJI Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie w okresie: 01.08.2019 r. - 20.08.2019 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45432110-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy PZP, Zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach