Przetargi.pl
Remont podłóg w salach, remont sali gimnastycznej i korytarzy w Szkole Podstawowej nr 120 przy ul. Międzyborskiej 70 w Warszawie

Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4435509 , fax. 22 4435552
  • Data zamieszczenia: 2018-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe
    ul. Grochowska 274
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4435509, fax. 22 4435552
    REGON: 015259640-00073
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zamowienia.pragapld.waw.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont podłóg w salach, remont sali gimnastycznej i korytarzy w Szkole Podstawowej nr 120 przy ul. Międzyborskiej 70 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont podłóg w salach lekcyjnych, remont sali gimnastycznej i korytarzy w Szkole Podstawowej nr 120 przy ul. Międzyborskiej 70 w Warszawie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) na korytarzu III piętra w miejsce istniejącego parkietu ma być wykonana posadzka przykryta wykładziną rulonową PCV. Dotychczasowa lamperia ma być zastąpiona tynkiem mozaikowym; b) na ścianach korytarza, w okolicach windy i WC występują pęknięcia. Naprawa polegać będzie na wklejeniu, przy użyciu żywic, specjalnych prętów wzmacniających ściany; c) na poziomie III piętra wymienione zostaną wszystkie drzwi. Stolarka drzwiowa wzmocniona, płytowa lub na ramiaku drewnianym. Drzwi kompletne z zamkiem, klamkami, szyldami i wkładką bębenkową; d) wymianie podlega oświetlenie korytarza i sal, a także przełączniki i gniazdka; e) elementy instalacji centralnego ogrzewania (grzejniki i osłony) podlegają demontażowi, oczyszczeniu, malowaniu i ponownemu montażowi; f) na sali gimnastycznej wymianie podlega instalacja oświetleniowa oraz lampy. Ściany i sufit zostaną przetarte, ubytki naprawione, gipsowane i malowane; g) w trzech wytypowanych salach lekcyjnych (nr 100, nr 107, nr 202) wymienione zostaną posadzki z klepek; h) w Pokoju Nauczycielskim wymienione zostaną okna (6 szt.); i) w ramach remontu wykonany zostanie przegląd dachu z jednoczesną naprawą uszkodzonych miejsc. Naprawione i wymienione zostaną rynny. Gzymsy zostaną oczyszczone i zamontowane na nich kolce przeciw ptakom. 1. Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji stanowiącej załączniki nr 8 i 9 do SIWZ, w skład której wchodzą: a) Dokumentacja projektowa - przedmiar robót (Załącznik Nr 8 do SIWZ), b) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik Nr 9 do SIWZ). Obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust.3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.) polegającą na zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, przez wykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane. Realizacja zamówienia przez te osoby ma na celu podniesienie jakości i terminowości wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudnił na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 1 osobę świadczącą pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowego pracownika lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionego już u Wykonawcy pracownika. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osobę zatrudnioną na podstawie umowy o pracę to: roboty związane m. in. z robotami rozbiórkowymi, tynkarskimi, wykonaniem posadzek, układaniem wykładziny podłogowej, robotami wykończeniowymi wewnętrznymi (gipsowanie i malowanie) oraz stolarskimi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemną ofertę składającą się z: 1. Wypełnionego formularza oferty zgodny ze wzorem z załącznika nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25 ust 1 pkt 1 Ustawy – załącznik nr 2, (W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.) 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 3, (W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.) 4. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału – załącznik nr 4, Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności: • zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu • sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, • zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 5. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy tj. w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach