Gmina Miasto Kołobrzeg ogłasza przetarg
- Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Ratuszowa
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 94 35 51 580, , fax. +48 94 35 237 69
- Data zamieszczenia: 2018-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13
78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
tel. +48 94 35 51 580, , fax. +48 94 35 237 69
REGON: 330920736 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont podłóg w salach lekcyjnych oraz świetlicy w Szkole Podstawowej nr 4 w Kołobrzegu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie w salach lekcyjnych: 107,108,117,118,119,120,124 oraz świetlicy szkolnej (109) w Szkole Podstawowej nr 4 prac remontowych – remont posadzek. W zakres prac wchodzi rozebranie podłóg z parkietu o pow. 462,334 m2, skucie podkładu betonowego pod posadzkę, wyniesienie gruzu wiadrami i załadowanie na środek transportowy z odwiezieniem na odległość do 6 km. Wyrównanie podkładu po skuciu betonu, ułożenie izolacji z folii i styropianu wygłuszającego gr 10cm. Wykonanie nowego podkładu betonowego pod posadzkę, z wyrównaniem podkładu pod posadzkę masą samopoziomującą. Ułożenie posadzki z PCV typ Tarkett wraz z cokołem i wykonaniem wszelkich prac zgrzewczych o łącznej powierzchni posadzki z cokołem 462,334 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45432111-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium, w wysokości 4.500,00 zł (słownie zł: cztery tysiące pięćset zł 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załączy do wypełnionego Formularza Oferty - zał. Nr 1 do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Dowód wniesienia wadium. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p., przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w sekcji III.4) 3. Wykonawca przedstawia dokumenty wymienione w sekcji III.4) dotyczące Podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od przekazania informacji o której mowa w pkt 1 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24. ust. 1 pkt 23 ustawy P.z.p., stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca przynależy do tej samej grupy kapitałowej przedstawia dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ułożenie wykładziny gumowej na hali punktu szczepień masowych
Dodano: 2021-04-19 - Wymiana wykładzin wraz z robotami towarzyszącymi w pomieszczeniach nr 02, 03, 112, 267, 276-278 w Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 1-2
Dodano: 2019-07-04 - Częściowa wymiana wykładzin wraz z robotami towarzyszącymi w Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2 w Szczecinie
Dodano: 2017-07-24 - Częściowa wymiana wykładzin PCV wraz z wzmocnieniem stropu drewnianego w budynku Ośrodka Szkoleniowego Ratownictwa Morskiego Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Dębogórskiej 7/8
Dodano: 2017-02-22