Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe ogłasza przetarg
- Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4435509 , fax. 22 4435552
- Data zamieszczenia: 2018-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe
ul. Grochowska 274
03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4435509, fax. 22 4435552
REGON: 015259640-00073 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont podłóg w salach gr. III, IV I V w Przedszkolu Nr 179 przy ul. Jarocińskiej 12/14 w Warszawie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont podłóg w salach gr. III, IV I V w Przedszkolu Nr 179 przy ul. Jarocińskiej 12/14 w Warszawie. I. Roboty w zakresie demontażu (CPV 45110000-1) i roboty w zakresie usuwania zniszczonego materiału (CPV 45111220-6) - demontaż uszkodzonych deszczułek parkietu, - wywóz materiałów z rozbiórki na wysypisko. II. Roboty w zakresie podłóg drewnianych (CPV 45432114-6) - wymiana cokołów, progów i listew przyściennych, - cyklinowanie parkietu, - lakierowanie parkietu, - uporządkowanie placu budowy. Warunki wykonawstwa: - Wykonanie zgodnie z przedmiarem robót, opisami pozycji kosztorysowych w jednorodnej technologii. - Wykonanie zgodnie z "Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych" Zeszyty: Roboty wykończeniowe, Zabezpieczenia i izolacje, oraz przepisami normatywnymi (PN-EN i PN-B, PN-C). Zakres robót i obowiązków został określony w dokumentacji stanowiącej załączniki nr 8 i 9 do SIWZ, w skład której wchodzą: a) przedmiar robót, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Obowiązki Wykonawcy dotyczące zatrudnienia osób przeznaczonych do realizacji zadania na podstawie umowy o pracę. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych ( j.t.Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm. .) Zamawiający: 1. wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał: a) co najmniej 2 pracowników bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666.), Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to roboty w zakresie robót posadzkarskich (podłóg drewnianych). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemną ofertę składającą się z: 1. Wypełnionego formularza oferty zgodny ze wzorem z załącznika nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25 ust 1 pkt 1 Ustawy – załącznik nr 2, (W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.) 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 3, (W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.) 4. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału – załącznik nr 4, Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności: • zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu • sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, • zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 5. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy tj. w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Sielcu na potrzeby świetlicy wiejskiej”
Dodano: 2024-07-15 - Budowa centrum opieki nad dzieckiem w Żelechowie /żłobek plus przedszkole/ - rozbiórka budynków.
Dodano: 2024-07-04 - Remont alejki w Parku Szczęśliwickim w Warszawie
Dodano: 2024-06-06 - Wykonanie dodatkowego zjazdu (wjazdu) w związku z rozbudową budynku CKZ o BCU w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Maz., wchodzącego w skład ZSTiL Nr 2 w Grodzisku Maz.
Dodano: 2024-04-11 - Roboty budowlane : 1. Rozbiórka szkolnej rzutni granatem nr 1 i 2 oraz strzelnicy typu „B” (element placu treningów ogniowych) w Zegrzu 2. Rozbiórka budynku nr 40 w Rembertowie
Dodano: 2024-01-29 - Przebudowa nawierzchni jezdni drogi wewnętrznej łączącej ulicę Husarską oraz ulicę Siwińskiego w Legionowie
Dodano: 2023-12-15 - Roboty budowlane na terenie Nadzoru Wodnego w Wadowicach – etap II (3 części)
Dodano: 2023-11-15 - 165.Zwiększenie dostępności budynku Starostwa Powiatowego w Wołominie przy ul. Prądzyńskiego 3 – wymiana platformy dźwigowej na dźwig osobowy.
Dodano: 2023-11-14 - Rozbiórka dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych i dwóch budynków gospodarczych położonych przy ul. J. Piłsudskiego 5 oraz ul. J. Piłsudskiego 5a w Ząbkach
Dodano: 2023-11-13 - Rozbiórka istniejących budynków: budynek frontowy lewy, budynek frontowy prawy, budynek oficyny lewej oraz budynki gospodarcze wraz z wykonaniem robót towarzyszących
Dodano: 2023-11-06