Przetargi.pl
Remont poboczy gruntowych na drogach powiatowych położonych na terenie Powiatu Warszawskiego Zachodniego.

Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-850 Ożarów Mazowiecki, ul. Poznańska 300
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7221380 , fax. 022 7221380
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim
    ul. Poznańska 300 300
    05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7221380, fax. 022 7221380
    REGON: 01490097400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont poboczy gruntowych na drogach powiatowych położonych na terenie Powiatu Warszawskiego Zachodniego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prowadzenie prac związanych z wykonaniem i odbiorem naprawianych poboczy gruntowych obejmuje: 1.1. przygotowanie podłoża poboczy ( wykorytowanie) lub uzupełnienie do wymaganej wysokości wg szkicu, który stanowi załącznik nr 1, z zagęszczeniem. 1.2. dla nawierzchni poboczy ustala się szerokości liczone od krawędzi jezdni: szerokość 0,50 przy głębokości 12 cm lub inna szerokość wg. potrzeb co 10 cm 1.3.w razie konieczności ścięcie zawyżonych poboczy lub uzupełnienie za wyremontowana szerokością do skarpy rowu a gdy nie ma rowu na szerokość co najmniej 1 m od krawędzi, jezdni 1.4.uzupełnienie przygotowanego koryta i zagęszczenie materiałem wg, potrzeb niesortem kruszyw naturalnych łamanych o frakcji 0- 31,5 mm o zawartości frakcji pyłowej nie więcej niż 15 % oraz frakcji ilastej mniej niż 5 % (niewapienny)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia,. 1)Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie) zrealizował minimum dwa zamówienia o zakresie spójnym z zakresem niniejszego zamówienia lub zamówienia o podobnym charakterze. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje. 2) Wykonawca wykaże, że dysponuje: min. 2 szt. koparko ładowarki kołowej i min. 1 szt. zagęszczarki wibracyjnej lub walca wibracyjnego o wadze min. 400 kg.- wg załącznika nr 5 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części VI niniejszej SWIZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy i podwykonawców odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujący osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy wykonawcy), 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy wykonawcy), 4. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat min. dwóch zamówień polegających na naprawie poboczy gruntowych o zakresie spójnym z przedmiotem zamówienia. Jeżeli okres działalności jest krótszy wykonawca wykazuje prace zrealizowane w tym okresie. 5 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca: min. 2 szt. koparko ładowarek kołowej i min 1 szt. zagęszczarki wibracyjnej lub walca wibracyjnego o wadze min 400 kg.- wg załącznika nr 5. W przypadku gdy wykonawca będzie dysponował wymaganym potencjałem technicznym składa pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego. 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.zdp.pwz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach