Przetargi.pl
Remont pobocza w ciągu dróg powiatowych nr 1022S i 1052S w m. Hutki gm. Konopiska.

Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42217 Częstochowa, ul. Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 785 467 , fax. 343 785 468
  • Data zamieszczenia: 2017-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie
    ul. Sobieskiego 9
    42217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 343 785 467, fax. 343 785 468
    REGON: 15140600900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzdczestochowa.4bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pobocza w ciągu dróg powiatowych nr 1022S i 1052S w m. Hutki gm. Konopiska.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pobocza w ciągu dróg powiatowych nr 1022S i 1052S w m. Hutki gm. Konopiska. W wyniku remontu pobocza zajdzie konieczność regulacji wysokościowej włazów kanalizacyjnych oraz innego podziemnego uzbrojenia terenu. Zakres robót przy remoncie pobocza: -Rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego średnia grubość do 20 cm ( na odkład do ponownej zabudowy ) – 5.379,20m2 -Mechaniczne wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne (pobocze) - średnia głębokość do 15cm z odwozem ziemi na odległość do 2 km - 5.379,20m2 -Podbudowa z kruszywa łamanego gr 15 cm po zagęszczeniu ( materiał z rozbiórki ) pod pobocze – 3.444,60m2 -Podbudowa z kruszywa łamanego gr 20 cm po zagęszczeniu ( materiał z rozbiórki ) pod zjazdy – 1.368,40,00m2 -Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 warstwa górna grubość 5 cm po zagęszczeniu (materiał nowy) pobocze + zjazdy – 4.813,00 m2 -Obrzeże betonowe 30 x 8 - 2 382,00 m -Ława betonowa z oporem pod obrzeże - 95,28 m3 -Krawężnik betonowy 15 x 22 najazdowy ( zamknięcie zjazdów ) - 978,00 m -Ława betonowa z oporem pod krawężnik - 58,69 m3 -Nawierzchnia z kostki brukowej grubości 8 cm ( szara ) na podsypce cementowo - piaskowej) pobocze – 3.444,60 m2 -Nawierzchnia z kostki brukowej grubości 8 cm ( kolor ) na podsypce cementowo - piaskowej) zjazdy – 1.368,40 m2 -Przełożenie istniejącego krawężnika betonowego 15x30 cm (korekta wysokościowa, wymiana uszkodzonego na nowy) na ławie betonowej z oporem (50 % nowy krawężnik betonowy) - 60,00m -Regulacja pionowa zasuw wodociągowych i hydrantów na pierścieniach betonowych - 80,00 szt. -Regulacja pionowa włazów kanałowych na pierścieniach betonowych - 50,00 m -Regulacja pionowa włazów studni teletechnicznych - 6,00 szt. -Utwardzenie zjazdów kruszywem łamanym 0-31,5 średnia grubość 5 cm po zagęszczeniu (upłynnienie powierzchni od remontowanego pobocza do bramy wjazdowej) - 490,00 m2 -Humusowanie wraz z obsianiem trawą - grubość humusu 10 cm – 2.400,00 m2 -Kryty rów z rur PP (sztywność obwodowa SN 8) łączonych na wcisk o średnicy 400mm w gotowym wykopie na ławie fundamentowej żwirowej wraz z zasypką rur piaskiem – 170,00 m -Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm i głębokości 2,0 m wraz z pokrywą nastudzienną + właz żeliwny typ ciężki – 1 szt. -Umocnienie skarp płytami ażurowymi o wym. 0,60 x 0,40 x 0,10 m na podsypce cementowo – piaskowej – 80,00 m2 -Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 w gr. kat.III-IV z transportem urobku na odległość do 2 km sam. samowyładowczymi (pod rów kryty) – 50,00 m3 Odwodnienie W celu polepszenia spływu wód deszczowych odwodnienie pobocza będzie realizowane przez wyprofilowanie istniejących spadków poprzecznych i podłużnych i ich odprowadzenie do istniejących krat w ulicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ. – dokumentacja. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r. poz. 290 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny ( Dz. U. z 2017r., poz. 459) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 oraz z 2016r. poz. 831, 996 i 1020). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi związanymi z budową, przebudową lub remontem dróg, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej. UWAGA! Jeśli w materiałach przetargowych opisujących przedmiot zamówienia został wskazany jakikolwiek znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art.29 ust.3 i art.30 ust.1-3 ustawy Pzp, należy je traktować jedynie jako dane pomocnicze określające właściwości techniczne, eksploatacyjne i użytkowe wyrobów i materiałów; w takim przypadku Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych w dokumentacji projektowej i STWiORB, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie ze zgłoszeniem, a także zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji STWiORB oraz będą zgodne pod względem: a.charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), b.parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, itp.), c.parametrów bezpieczeństwa użytkowania, d.standardów emisyjnych. Wykonawca, który będzie powoływać się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w przedmiarach robót i STWiORB W ramach zamówienia, oprócz robót Wykonawca zobowiązany będzie również do: -Wykonania, wprowadzenia i utrzymania czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót, -Wykonania zgodnie z § 3 art. 3 i 4 umowy operat kolaudacyjny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), Formy wadium Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Sposób i miejsce składania wadium Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank BGŻ, Nr 71 2030 0045 1110 0000 0185 2400, z adnotacją: "Wadium – nr sprawy: PZD.3450.9.2017". Wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt. od 8.2.1.2 do 8.2.1.5 należy złożyć w formie oryginału w Siedzibie Zamawiającego w Powiatowym Zarządzie Dróg Powiatowych w pokoju nr 248, przed upływem terminu składania ofert. Do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię złożonego dokumentu. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać, że jest gwarancja bezzwrotną (Nie trzeba zwracać oryginału gwarancji do ubezpieczyciela jedynie w przypadku zawartym w ustawie PZP art. 46 ust. 4a) i nieodwołalną oraz bezwarunkową, wykonalna na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Termin składania wadium Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 15.05.2017r. do godz. 9:00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty ustawową formą wadium zostanie wykluczony z postępowania z mocy art. 24 ust. 2. pkt.2 ustawy, a jego oferta zgodnie z art. 24 ust.4. zostanie uznana za odrzuconą. Zwrot wadium Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.” Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach