Przetargi.pl
Remont po powodzi instalacji c.o. oraz pomieszczeń szatni i przyziemia w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Łapanowie

Publiczna Szkoła Podstawowa im. św. Jana Kantego w Łapanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-740 Łapanów, Łapanów 195
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 613 44 08 , fax. 14 685 34 00
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczna Szkoła Podstawowa im. św. Jana Kantego w Łapanowie
    Łapanów 195 195
    32-740 Łapanów, woj. małopolskie
    tel. 14 613 44 08, fax. 14 685 34 00
    REGON: 00071869000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psplapanow.webpark.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont po powodzi instalacji c.o. oraz pomieszczeń szatni i przyziemia w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Łapanowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - demontaż rurociągów stalowych i grzejników, - wykonanie rurociągów z rur stalowych i miedzianych, - montaż grzejników stalowych płytowych z zaworami, - izolacja rurociągów, przebicia, zamurowania, - roboty ogólnobudowlane obejmujące: skucia i uzupełnienia tynków, wymianę posadzek, malowanie tynków ścian i sufitów, przełożenie ścianki alumin., - remont instalacji elektrycznej przyziemia, agregat prądotwórczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna i wzór umowy będący załącznikiem nr 4 do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane w niniejszym postępowaniu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy : Spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy II. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w punkcie III ogłoszenia i SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24. ustawy oraz w celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia : 1. Oświadczenia Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy ( zał. 2 A do SIWZ ) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( zał. 2B do SIWZ) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy ( nie jest wydaniem zaświadczenia ). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5- ciu lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia / tj. 9.12.2004 - 9. 12. 2009r./, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w Rozdz. V. ust.2 SIWZ 7. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych wymienionych w wykazie, o którym mowa powyżej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psplapanow.webpark.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach