Gmina Lubień ogłasza przetarg
- Adres: 32-433 Lubień, Lubień
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 26 82 017 , fax. 18 26 82 035
- Data zamieszczenia: 2020-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubień
Lubień 50
32-433 Lubień, woj. małopolskie
tel. 18 26 82 017, fax. 18 26 82 035
REGON: 53774000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/uglubien,
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont po powodzi dróg na terenie gminy Lubień 1. Remont drogi gminnej Nr K540161 odc. I w km 0+930 do km 1+270; odc. II km 1+860 do km 2+310 w miejscowości Krzeczów, gmina Lubień 2. Remont drogi gminnej Nr K540168 w km 0+010 do km 0+250 w miejscowości Lubień, gmina Lubień. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. : Remont po powodzi dróg na terenie gminy Lubień 1. Remont drogi gminnej Nr K540161 odc. I w km 0+930 do km 1+270; odc. II km 1+860 do km 2+310 w miejscowości Krzeczów, gmina Lubień 2. Remont drogi gminnej Nr K540168 w km 0+010 do km 0+250 w miejscowości Lubień, gmina Lubień. Inwestycja obejmować będzie między innymi: roboty remontowe – cięcie piłą nawierzchni bitumicznych, roboty ziemne koparkami przedsiębiernymi, stabilizacja podłoża cementem, podbudowa z kruszywa naturalnego, podbudowa z kruszywa łamanego, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych, ścieki uliczne z prefabrykatów betonowych, ścieki uliczne z kostki brukowej betonowej w dwóch rzędach, remont istniejącego ścieku, przepusty rurowe pod zjazdami, nawierzchnie żwirowe, umocnienie skarp. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w przedmiarach robót (Załącznik Nr 2 do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (Załącznik Nr 1 do SIWZ) 3. Wszelkie użyte w dokumentacji przetargowej nazwy własne producentów lub nazwy konkretnych marek lub produktów nie oznaczają obowiązku ich stosowania, a Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiałów lub produktów równoważnych, tj. materiałów lub produktów o właściwościach nie gorszych niż wskazane. 4. W przypadku rozwiązań równoważnych, zaoferowanych przez wykonawcę zgodnie z treścią art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i produkty objęte przedmiotem zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wskazuje, że wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest zatrudnić na podstawie osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. Koszty bezpośrednie. Zatem wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót, czyli pracowników fizycznych wykonujących czynności polegający na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §n1ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) .Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami budowlanymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania kontroli zatrudnienia przez Państwową Inspekcję Pracy na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia spełnienia ww. warunku. Celem zweryfikowania niniejszego Zamawiający wymaga złożenie oświadczenia przez wykonawcę o spełnieniu w/w warunku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ponownego złożenia aktualnego oświadczenia przez Wykonawcę na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia na podst. Umowy o pracę osób wykonujących czynności określonych powyżej Zamawiający przewiduje karę umowną – w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących na dzień zawarcia niniejszej umowy), za każdą osobę w stosunku do której stwierdzono niedopełnienie obowiązku zatrudnienia na podst. Umowy o pracę. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest integralną częścią nin. ogłoszenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego zamówienia każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Mszanie Dolnej nr rach.: 24 88080006 0030 0300 1515 0020 , oznaczenie sprawy IGK.ZP.271.12.2020 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Lubień, 32-433 Lubień 50, pokój nr 9 (I piętro sekretariat), a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ew. pełnomocnictwo, kserokopia potwierdzenia złożenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich i obiektów mostowych – modernizacja DW 791 w m. Klucze
Dodano: 2024-07-15 - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych - uzupełnienie ubytków w nawierzchni asfaltowej na drogach gminnych na terenie Gminy Jabłonka masą bitumiczną.
Dodano: 2024-06-24 - Modernizacja ul. Droga na Buńdówki w Zakopanem
Dodano: 2024-06-17 - Modernizacja i remont dróg w Słopnicach.
Dodano: 2024-06-03 - UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH SKŁADÓW NA DREWNO ORAZ SZLAKÓW ZRYWKOWYCH W LEŚNICTWACH NADLEŚNICTWA GROMNIK z podziałem na części
Dodano: 2024-05-18 - „Remont drogi gminnej nr 441269 K „Krakowska” km od 0+000,00 do km 0+864,00 w miejscowości Zembrzyce, gmina Zembrzyce.”
Dodano: 2024-05-06 - Modernizacja dróg na terenie Gminy Skała
Dodano: 2024-04-23 - Naprawa ul. Białej i ul. Hubala w Jawiszowicach – remonty cząstkowe nawierzchni utwardzonych nieulepszonych
Dodano: 2024-04-09 - „Modernizacja ul. Pasternak w Skale oraz placu przy kościele w m. Minoga”
Dodano: 2024-04-09 - „Remont drogi gminnej Jordanów – ul. Komunalna do TAPI 471007K położonej na działkach nr ewid. 5306/1, 2014/2, 2015/4, 2015/6, 5711 w miejscowości Jordanów w km 0+465 – 0+900”
Dodano: 2024-03-26