Przetargi.pl
Remont płyty boiska sportowego w Śmiglu przy ul. Kościuszki 24

Gmina Śmigiel ogłasza przetarg

  • Adres: 64-030 Śmigiel, pl. Wojska Polskiego 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5180003 , fax. 065 5189823
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Śmigiel
    pl. Wojska Polskiego 6 6
    64-030 Śmigiel, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5180003, fax. 065 5189823
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smigiel.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont płyty boiska sportowego w Śmiglu przy ul. Kościuszki 24
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z podbudową z mączki kamiennej 0 - 5 mm wraz z robotami towarzyszącymi. Dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego jest już wykonana. Nawierzchnię kortu tenisowego zaprojektowano ze sztucznej trawy i tak: ? pole gry kortu tenisowego w kolorze czerwonym, ? wybiegi boczne i tylne w kolorze zielonym, ? linie pola gry koloru białego o szerokości 5 cm, Boisko składa się z dwóch kortów tenisowych. Całość ma kształt prostokąta o wymiarach 34,78 m x 31,90 m. Każde pole gry do tenisa wynosi 23,78 m x 13,71 m, tak, więc wybiegi boczne wynoszą 3,05 m, wybieg między kortami 3,86 m a tylne 5,50 m. Przez środek kortu poprowadzona jest siatka tenisowa o wysokości przy słupkach 1,06 m i w środku 0,91 m. Pole gry singlowej wynosi 10,97 m x 23,78 m, korytarz gry deblowej wynosi 1,37 m. Pole serwisowe ograniczone jest w odległości 6,40 m od siatki linią o szer. 5 cm i jest podzielone na pół. W celu zamontowania siatki tenisowej należy ustawić tenisowe słupki mocowane na tulei w fundamentach z betonu o głęb. 1,20 m w odległości 0,915 m od linii bocznych do gry podwójnej (rozstaw słupków: 15,54 m) i na przedłużeniu linii środkowej kortu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1) Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 2) Załącznik Nr 2 do SIWZ Szkice budowlane 3) Załączniki Nr 3 do SIWZ Przedmiar robót wraz z kosztorysem ofertowym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: ? wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zmówienia tj. roboty budowlane polegające na budowie, remoncie lub modernizacji kortów tenisowych w technologii trawy syntetycznej , W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wymienione w SIWZ warunki. 3. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej trzy roboty budowlane obejmujące budowę, remont lub modernizację kortów tenisowych w technologii trawy syntetycznej (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ). Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (referencje, protokoły odbioru itp.) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. -------------------------------- - przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego: Nawierzchnia z trawy syntetycznej musi posiadać: - ważną aprobatę techniczną ITB lub rekomendację techniczną ITB - atest higieniczny PZH - kartę techniczną wydaną przez producenta wraz z parametrami technicznymi - autoryzację producenta oferowanej nawierzchni sportowej wydaną specjalnie na realizowane zadanie zawierającą potwierdzenie dostarczania wszystkich niezbędnych oryginalnych materiałów oraz potwierdzeniem gwarancji. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.smigiel.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną