Przetargi.pl
Remont plaży (obrzeża) z wymianą przelewu, remont pomieszczeń zaplecza dla ratowników - Basen duży przy ul. Kalwaryjskiej 9-15 w Krakowie, Oznaczenie sprawy : ZP-2/R-Obrzeże_Duży Basen/2009,

Klub Sportowy "Korona" ogłasza przetarg

  • Adres: 30-504 Kraków, ul. Kalwaryjska 9-15
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-12 6560250 , fax. 012 6561566
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Klub Sportowy "Korona"
    ul. Kalwaryjska 9-15 9-15
    30-504 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 0-12 6560250, fax. 012 6561566
    REGON: 00083355600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.korona.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie kultury fizycznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont plaży (obrzeża) z wymianą przelewu, remont pomieszczeń zaplecza dla ratowników - Basen duży przy ul. Kalwaryjskiej 9-15 w Krakowie, Oznaczenie sprawy : ZP-2/R-Obrzeże_Duży Basen/2009,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: remont plaży (obrzeża),wymiana rynny przelewowej, remont pomieszczeń zaplecza dla ratowników, wymiana balustrad stalowych, Zakres zamówienia: roboty budowlane (wyburzenia, demontaże, ścianki, sufity podwieszane, okładziny ścian, malowanie, podłoża, posadzki, dostawa i montaż stolarki drzwiowej), instalacje wod-kan, c.o., instalacje elektryczne, wentylacja mechaniczna (przebudowa istniejącego nawiewu) Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza progu dla przyjętego rodzaju zamówienia - roboty budowlane, określonego na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122125
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium przez Wykonawców
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, a także spełniający warunki udziału: a) wykażą w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizowanie co najmniej dwóch zadań o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem. Przez zamówienie porównywalne należy rozumieć remont lub przebudowę kubaturowego obiektu sportowego o wartości nie mniejszej niż 200.000,- zł. Wykazane zadania należy potwierdzić dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej - w zakresie instalacji elektrycznych, instalacji cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy takiej osoby - zdolnej do wykonania przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 oraz załączniki: 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 w związku z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U, z 2007, nr 223, poz. 1655 z późń. zmianami) - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Oraz, ewentualnie stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 4. Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, 5. Wskażą osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnego do wykonania zamówienia lub zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających w/w kwalifikacje, jeżeli Wykonawca w wykazie wskazał osoby, którymi będzie dysponował - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4, 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia pod warunkiem, że spełnią następujące wymagania: 1) wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Wykonawcy - pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, 2) oryginał pełnomocnictwa musi być załączony do wniosku i oferty i zawierać: a. określenie postępowania, którego dotyczy, b. zestawienie wszystkich wykonawców (wymienionych z nazwy, z adresem siedziby) ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c. ustanowionego wykonawcę - pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, 3) oryginał pełnomocnictwa musi być załączony do wniosku i oferty i zawierać: a) określenie postępowania, którego dotyczy, b) zestawienie wszystkich wykonawców (wymienionych z nazwy, z adresem siedziby) ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c) ustanowionego wykonawcę - pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, d) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców, w tym przez Wykonawcę - Pełnomocnika, przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli oraz należy dołączyć stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej. Ocena spełnienia warunku: pełnia / nie spełnia bez znaczenia punktowego. 7. Wykaz w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3, Wyżej wymienione doświadczenie wykonawcy będzie podlegało ocenie. Za każde zadanie spełniające w/w warunki wykonawca otrzyma 1 (jeden) punkt. Do dalszego postępowania zostanie zaproszonych 5 wykonawców, którzy otrzymają największą ilość punktów, z tym, ze każdy wykonawca musi otrzymać co najmniej 1 punkt. 8. Forma składanych dokumentów: Wnioski i załączniki muszą być: a) sporządzone w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej (pod rygorem nieważności). b) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, c) podpisane przez osobę uprawioną, d) wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, poprawki muszą być czytelne i opatrzone podpisem lub parafką osoby uprawnionej, e) załączone dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, f) zaleca się ponumerowanie wszystkich stron (kartek) oraz spięcie (zszycie) 9. Wymienione wyżej wzory załączników dostępne są w siedzibie Zamawiającego: Klub Sportowy Korona, ul. Kalwaryjska 9-15, 30-504 Kraków, lub można je otrzymać faxem - 12/ 656-02-50 lub e-mail: korona@korona.krakow.pl

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach