Przetargi.pl
Remont placu Józefa Piłsudskiego wraz z zagospodarowaniem zieleni.

Urząd Miasta i Gminy Góra Kalwaria ogłasza przetarg

  • Adres: 05-530 Góra Kalwaria, ul. 3 Maja 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22/7273414 , fax. 0-22/7273414
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Góra Kalwaria
    ul. 3 Maja 10 10
    05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie
    tel. 0-22/7273414, fax. 0-22/7273414
    REGON: 00052486100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorakalwaria.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont placu Józefa Piłsudskiego wraz z zagospodarowaniem zieleni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont Placu Józefa Piłsudskiego z zagospodarowaniem zieleni oraz ustawieniem elementów architektury ogrodowej tj: Karczowanie drzew i krzewów. Rozbiórka nawierzchni asfaltowej, płyt chodnikowych, krawężników, obrzeży i kostki brukowej. Wymiana nawierzchni ulicy z asfaltowej na kostkę granitową rzędową - pow. 296,310 m2. Wymiana nawierzchni asfaltowej chodników na płyty granitowe cięte płomieniowane - pow. 211,073 m2. Wymiana nawierzchni chodników z płyt betonowych, na nowe płyty betonowe - pow. 97,500 m2. Wykonanie nawierzchni z kostki granitowej ciętej płomieniowanej pow. - 53,300 m2. Wykonanie nawierzchni z kostki sjenitowej ciętej płomieniowanej pow.- 25.120 m2. Wykonanie nawierzchni z kostki granitowej rzędowej pow. - 49,350 m2. Wykonanie nawierzchni z kostki sjenitowej rzędowej pow. - 64,800 m2. Ułożenie krawężnika granitowego - 10 mb. Ułożenie opornika kamiennego 145,950 mb. Ułożenie obrzeży betonowych -122,420 mb. Ułożenie krawężników betonowych - 193,990 mb. Ułożenie płyt integracyjnych. Sadzenie drzew i krzewów - 21 szt. Sadzenie krzewów żywopłotowych - 716 szt. Obsadzanie kwietników bylinami - 27,4 m2. Ustawienie elementów architektury ogrodowej. UWAGA: 1. Zamawiający dysponuje przedmiarami robót, które stanowią jedynie materiał pomocniczy do dokumentacji projektowej i STWiOR i nie mogą być podstawą do sporządzenia wyceny ofertowej. 2. Zasilanie placu budowy w wodę i energię leży w gestii Wykonawcy - sposób rozwiązania i koszt wg. własnych kalkulacji. WARUNKI REALIZACJI ROBÓT 1. Roboty prowadzone będą zgodnie m.in. zgodnie ze zgłoszeniem, z przepisami prawa powszechnie obowiązującymi oraz zasadami sztuki budowlanej. 2. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. 3. Wykonawca ma obowiązek przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpływać na cenę zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca ma obowiązek bardzo szczegółowo zapoznać się w terenie warunki wykonania przedmiotowych robót. 4. Do zakresu robót i obowiązków wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzić będzie również: a) organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy w tym znalezienie terenu pod zaplecze, b) doprowadzenie mediów dla potrzeb placu budowy i odprowadzenie ścieków z zaplecza budowy, c) przed przystąpieniem do robót - dokładne zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich, d) nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy, e) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac, f) prowadzenie robót w sposób bezpieczny, g) wykonanie niezbędnych prób, badań, uzgodnień nadzorów i odbiorów. i) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej (2egz) j) natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót, m) roboty prowadzone w obrębie linii napowietrznych i kabli elektroenergetycznych prowadzić pod nadzorem Rejonu Energetycznego, l) przy realizacji robót przestrzeganie warunków zawartych w uzgodnieniach. m) demontaż obiektów tymczasowych i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. 4. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za najwyższą jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z dokumentacją przetargową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano-montażowych oraz sztuką budowlaną. Do wykonania prac objętych umową mogą być użyte materiały i urządzenia odpowiadające wymogom dokumentacji projektowej, ponadto: a) oznaczone znakiem CE, dla których zgodnie z odrębnymi przepisami dokonano oceny zgodnie ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru Polskich Norm (PN-hEN), z europejską aprobatą techniczną (EAT) lub krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego UE uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, b) znajdujące się w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej, c) dla których producent po dokonaniu odpowiedniej procedury oceniającej wystawił deklarację zgodności WE potwierdzającą zgodność wyrobu z europejskimi normami i aprobatami, d) oznaczone Znakiem budowlanym zgodnie z Polską Normą lub krajową aprobatą techniczną a zgodność ta została potwierdzona w deklaracji zgodności wydanej przez producenta, e) wyroby przeznaczone do jednostkowego stosowania w konkretnym obiekcie budowlanym. 5. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny sposób wykonania przedmiotu zamówienia niż określony w dokumentacji przetargowej. 6. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. 7. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. 8. Materiały odzyskane po rozbiórce obiektów tymczasowych - np. zasilenie placu budowy, rurociąg tymczasowy wody, organizacja ruchu zastępczego, itp. - są własnością wykonawcy. Kalkulując cenę ofertową należy uwzględnić odzysk materiałów wbudowanych na okres czasowy. 9. Wykonawca winien utrzymać w czystości koła pojazdów wyjeżdżających z placu budowy na ulice.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332238
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązek posiadania takich uprawnień ustawy nakładają 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia; b) W okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 1 zamówienie związane z robotami brukarskimi na kwotę brutto min. 80.000,00 zł. Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi że zostały wykonane z należytą starannością . 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: 1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), Wykonawcy muszą: a) ustanowić pełnomocnika (patrz punkt 16a Rozdziału II Informacje ogólne), b) każdy z Wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, 2. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej (w/g zasady spełnia/nie spełnia). Nie spełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - zał. 1 Oświadczenie wykonawcy o spełnienie warunków określonych art. 22 Ustawy Pzp - zał. 2 Oświadczenie wykonawcy o informacjach stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - zał. 3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. kosztorys ofertowy dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć wykonaniu zadania, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówieni, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik numer 4 pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zadania, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 8 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia + wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) /dotyczy kierowników budowy/, Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca - załącznik numer 5. Wykaz winien zawierać tylko roboty potwierdzające spełnienie warunku. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w zał. Nr 5 zostały wykonane z należytą starannością,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorakalwaria.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach