Przetargi.pl
Remont placu do postoju pojazdów zlokalizowany obok Parafii pw. M.B.K.P w Nowej Dębie (działka nr ewid. 990 w Nowej Dębie osiedle Dęba)

Gmina Nowa Dęba ogłasza przetarg

  • Adres: 39-460 Nowa Dęba, ul. Rzeszowska 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8462671 , fax. 015 8465137
  • Data zamieszczenia: 2009-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Dęba
    ul. Rzeszowska 3 3
    39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie
    tel. 015 8462671, fax. 015 8465137
    REGON: 83040954800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont placu do postoju pojazdów zlokalizowany obok Parafii pw. M.B.K.P w Nowej Dębie (działka nr ewid. 990 w Nowej Dębie osiedle Dęba)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont placu zlokalizowanego na działce nr e-wid. 990 zlokalizowanej obok Parafii M.B.K.P w Nowej Dębie o powierzchni 1070 m2. 2.Zakres zamówienia obejmuje: a)Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych b)Rozbiórka elementów drogowych c)Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża d)Położenie warstwy odsączającej i odcinającej e)Podbudowa z kruszywa łamanego stab. mechanicznie f)Ułożenie krawężników betonowych g)Ułożenie betonowego obrzeża chodnikowego h)Ułożenie nawierzchni z brukowej kostki betonowej i)Zieleń drogowa j)Roboty wykończeniowe i porządkowe, k) Wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. 3.Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji oraz projekt techniczny stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452233009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadają i przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Do przetargu mogą przystąpić ci wykonawcy, którzy otrzymają Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia od Zamawiającego lub pobiorą ja ze strony zamawiającego Każdy wykonawca może złożyć jedną ofertę. 3.Ofertę stanowi formularz ofertowy (załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ) i inne dokumenty, potwierdzające spełnienie przez oferenta wymaganych warunków. 4.Oferta musi być podpisana przez uprawnioną osobę (lub osoby).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć następujące oświadczenia, że: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi; b) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; c) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) potwierdzenia występowania w obrocie prawnym ( wypis z rejestru han-dlowego, zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej) potwier-dzone przez oferenta za zgodność z oryginałem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert. b)Wykazu wykonanych robót budowlanych w zakresie objętym zamówieniem publicznym z okresu pięciu lat poprzedzających datę złożenia oferty, odpo-wiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie. c)Polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nowadeba.pl/gospodarka/przetargi/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach