Powiat Puławski ogłasza przetarg
- Adres: 24-100 Puławy, Aleja Królewska 19
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 886 11 36
- Data zamieszczenia: 2009-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Puławski
Aleja Królewska 19 19
24-100 Puławy, woj. lubelskie
tel. 081 886 11 36 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulawypz.e-bip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pionu gastronomicznego w Zespole Szkół nr 1 im. Stefanii Sempołowskiej przy ul. Polnej18 w Puławach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie instalacji wentylacji kuchni wraz z instalacjami z nimi związanymi w budynku Zespołu Szkół nr 1 im. Stefanii Sempołowskiej w Puławach. Wykonanie instalacji wentylacji ma na celu poprawę układu funkcjonalnego oraz usprawnienie ciągów technologicznych w kuchni szkolnej. Zakres prac: 1. Instalacja wentylacji mechanicznej w kuchni: a) montaż przewodów instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wyciągowej wraz z urządzeniami 2. Instalacja wod-kan w kuchni: a) demontaż urządzeń sanitarnych, rur wodnych, kanalizacyjnych i armatury, b) montaż nowych urządzeń sanitarnych, rur wodnych, kanalizacyjnych i armatury, 3. Instalacja gazowa: a) demontaż rur, armatury i urządzeń gazowych b) montaż nowych rur, armatury i urządzeń gazowych 4. Instalacja elektryczna: a) modernizacja instalacji oświetleniowej b) montaż gniazd wtykowych c) montaż instalacji ochrony przeciw porażeniowej d) wykonanie zasilania z tablicy głównej e) wymiana tablicy TK. W skład określenia przedmiotu zamówienia wchodzi załączona: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiary robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453330000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 1.000,00 zł. (jeden tysiąc złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: Warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający dokona niezwłocznej oceny spełniania warunków określonych w punktach 1- 4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, wymaganych od wykonawców potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Warunki będą oceniane według kryterium spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wypełniony i podpisany formularz oświadczenie z art.22 ustawy- załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykaz osób i podmiotów (co najmniej jedna), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wymagany kierownik budowy mający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi - instalacyjnymi). W przypadku, gdy wykonawca wskazuje w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ 4. Wykaz, co najmniej jednej roboty budowlanej z zakresu prac związanych z wykonaniem (adaptacją) obiektów gastronomicznych o wartości minimum 80.000 brutto zł, wykonanej w ciągu ostatnich pięciu lat przez Wykonawcę przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem jej wartości, miejsca wykonania, daty wykonania oraz odbiorcy- załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Dokumenty potwierdzające, że robota budowlana wymieniona w punkcie 4 została wykonana należycie (co najmniej jedna robota budowlana z zakresu prac związanych z wykonaniem (adaptacją) obiektów gastronomicznych o wartości minimum 80.000 brutto zł, ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulawypz.e-bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja operacji: Modernizacja świetlicy wiejskiej w Malewszczyźnie
Dodano: 2014-03-08 - Realizacja operacji: Modernizacja świetlicy wiejskiej w Malewszczyźnie.
Dodano: 2014-02-26 - Wewnętrzna instalacja gazowa w budynku Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Szczebrzeszynie
Dodano: 2013-06-17 - Przebudowa kotłowni oraz wykonanie kanału ciepłowniczego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Milanowie
Dodano: 2012-12-24 - Wykonanie instalacji gazów czystych w budynku Biotechnologii KUL w Lublinie
Dodano: 2012-10-08 - Budowa kotłowni gazowej w budynku mieszkalno - gospodarczym, instalacji gazu, przyłącza cieplnego c.o. i c.w. do budynku pałacu oraz częściowa modernizacja instalacji c.o. w pałacu.
Dodano: 2012-10-04 - Modernizacja kotłowni olejowej - dostosowanie do zasilania gazem ziemnym
Dodano: 2012-08-08 - ROBOTY BUDOWLANE - Przygotowanie pomieszczeń do wyposażenia sterylizatorni, wykonanie instalacji gazowej pod podłączenie stołów protetycznych, montaż klimatyzatorów, wymiana filtrów sterylnych (nr sprawy: SCK / ZP / 17 /10)
Dodano: 2010-09-07 - Budowa wewnętrznej instalacji gazowej wraz z modernizacją instalacji centralnego ogrzewania i wod. - kan. w czterech lokalach mieszkalnych budynku Szkoły Podstawowej w Borowej (gmina Puławy)
Dodano: 2010-02-23 - Modernizacja kotłowni przy szkole podstawowej w Borowinie Sitanieckiej
Dodano: 2010-01-27