Przetargi.pl
„Remont pionów wodno-kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych w Warszawie : 1) przy ul. Ciupagi 2 -blok A, 2) przy ul. Ciupagi 2 -blok B”.

Zarząd Mienia Skarbu Państwa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-838 Warszawa, Prosta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 551 21 00 , fax. 22 551 21 01
  • Data zamieszczenia: 2019-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Skarbu Państwa
    Prosta 69
    00-838 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 551 21 00, fax. 22 551 21 01
    REGON: 14000145900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zmsp.bip.um.warszawa.pl http://zmsp.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont pionów wodno-kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych w Warszawie : 1) przy ul. Ciupagi 2 -blok A, 2) przy ul. Ciupagi 2 -blok B”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Budynek mieszkalny wielorodzinny, przy ul. Ciupagi 2 blok A Budynek jest podpiwniczony, 5 kondygnacyjny w zabudowie wolnostojącej, z trzema użytkowanymi dwubiegowymi klatkami schodowymi w budynku. Ilość lokali mieszkalnych 30, ilość lokali użytkowych 1. Powierzchnia lokali mieszkalnych w budynku wynosi – 1319,19 m2. Powierzchnia lokalu użytkowego /świetlicy/ w budynku wynosi 89,57 m2. Stropy DZ-3, ściany ceglane. W budynku jest zlokalizowana instalacja elektryczna, gazowa, centralnego ogrzewania, oraz wod-kan. 2) Budynek mieszkalny wielorodzinny, przy ul. Ciupagi 2 blok B Budynek jest podpiwniczony, 5 kondygnacyjny w zabudowie wolnostojącej, z trzema użytkowanymi dwubiegowymi klatkami schodowymi w budynku. Ilość lokali mieszkalnych 28, ilość lokali użytkowych 1. Powierzchnia lokali mieszkalnych w budynku wynosi – 1214,22 m2. Powierzchnia lokalu użytkowego /poczta polska/ w budynku wynosi 96,53 m2. Stropy DZ, ściany ceglane. W budynku jest zlokalizowana instalacja elektryczna, gazowa, centralnego ogrzewania, oraz wod-kan. 3. Ogólny opis zakresu robót Prace polegają na remoncie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania. Do zakresu robót remontowych ww. instalacji sanitarnych należą w szczególności: I. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1) Zlokalizowanie rurociągów podlegających wymianie. 2) Płukanie instalacji wodnej dla usunięcia osadów. 3) Zlokalizowanie zaworów odcinających, odcięcie i odwodnienie instalacji. 4) Przygotowanie narzędzi i materiałów do przeprowadzenia remontu. II. ROBOTY DEMONTAŻOWE 1) Demontaż istniejących rurociągów stalowych o Ø 15-32 mm, wraz z zaworami przepływowymi i podejściami do urządzeń sanitarnych. 2) Demontaż istniejących rurociągów stalowych o Ø 10-25 mm oraz grzejników żeliwnych 3) Demontaż istniejących rurociągów kanalizacyjnych średnicy do 100 mm. III. ROBOTY BUDOWLANE 1) Przebicie otworów w ścianach ceramicznych, osadzenie gilzy i zamurowanie otworu. 2) Przebicie otworów w stropach ceramicznych, osadzenie gilzy i zamurowanie otworu. 3) Naprawa wykuć i przebić 4) Naprawa tynków. 5) Malowanie - w kolorze białym fragmentów ścian i sufitów po robotach instalacyjno – budowlanych. 6) Naprawa pokrycia dachowego wraz z uszczelnienieniem rur wywiewnych kanalizacyjnych wraz z obróbkami na dachu budynku. IV. ROBOTY MONTAŻOWE 1) Płukanie instalacji wodnej. 2) Montaż nowych rurociągów z tworzyw sztucznych (PP,PE,PB) o DN 15-32 mm, wraz z zaworami odcinającymi w piwnicach i podejściami do urządzeń sanitarnych. 3) Montaż rurociągów z rur stalowych ocynkowanych oraz grzejników. kolumnowych aluminiowych i grzejników łazienkowych drabinkowych. 4) Montaż rozdzielaczy. 5) Montaż nowych rurociągów kanalizacyjnych DN 50 – 110 mm. 6) Montaż izolacji. 7) Montaż wodomierzy wody ciepłej i zimnej DN 15 mm w sposób obejmujące wszystkie rozbiory wody w lokalu. 8) Wymiana pompy odśrodkowej. 9) Nawodnienie instalacji wodnej. 10) Wykonanie prób szczelności oraz prób ciśnieniowych. 11) Montaż w kotłowni budynku przy ul. Ciupagi 2 blok B i ul. Ciupagi 2 blok D zmiękczaczy zimnej wody. V. ROBOTY PORZĄDKOWE i INNE 1) Uporządkowanie terenu po pracach budowlanych z wywozem odpadów. VI. ODBIORY 1) Odbiorowi podlegają prace instalacyjne i budowlane 2) Do obioru należy przygotować a. Szklic wykonanych instalacji z zaznaczeniem średnicy, ilości podejść, ilości i umiejscawiania zaworów. b. Wykaz wodomierzy (nr, miejsce montażu, stan licznika). c. Oświadczenia najemców o zakończeniu robót remontowych wraz z uporządkowaniem lokali najemców. d. Protokoły z wykonanych prób szczelności. e. Oświadczenie o wykonaniu prac zgodnie z zasadami technicznymi i sztuką budowlaną. f. Karty wbudowanych materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł. 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 roku Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz 596 i Nr 216, poz. 1824). 3. Termin i miejsce wniesienia wadium 1) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego Nr 02 1030 1508 0000 0005 5004 0085 Bank Handlowy (decyduje data polecenia przelewu) Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w Część VI pkt 2 SIWZ dokument wadium należy dołączyć do oferty. 3) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem oferenta z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - brak wymagań

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach