Zarząd Mienia Skarbu Państwa ogłasza przetarg
- Adres: 00-838 Warszawa, Prosta
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 551 21 00 , fax. 22 551 21 01
- Data zamieszczenia: 2019-07-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Skarbu Państwa
Prosta 69
00-838 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 551 21 00, fax. 22 551 21 01
REGON: 14000145900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmsp.warszawa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pionów wodno – kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych położonych w Warszawie : 1) przy ul. Ciupagi 2 - blok C, 2) przy ul. Ciupagi 2 - blok D. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont pionów wodno – kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych położonych w Warszawie : 1) przy ul. Ciupagi 2 - blok C, 2) przy ul. Ciupagi 2 - blok D”. 1. Informacje o budynkach 1) Budynek mieszkalny wielorodzinny, przy ul. Ciupagi 2C Budynek jest podpiwniczony, 5 kondygnacyjny w zabudowie wolnostojącej, z trzema użytkowanymi dwubiegowymi klatkami schodowymi w budynku. Ilość lokali mieszkalnych 30. Powierzchnia użytkowa budynku wynosi – 1683,0 m2. Stropy DZ-3, ściany ceglane. W budynku jest zlokalizowana instalacja elektryczna, gazowa, centralnego ogrzewania, oraz wodno – kanalizacyjna. 2) Budynek mieszkalny wielorodzinny, przy ul. Ciupagi 2D Budynek jest podpiwniczony, 5 kondygnacyjny w zabudowie wolnostojącej, z trzema użytkowanymi dwubiegowymi klatkami schodowymi w budynku. Ilość lokali mieszkalnych 30. Powierzchnia użytkowa budynku wynosi – 1683,0 m2. Stropy DZ, ściany ceglane. W budynku jest zlokalizowana instalacja elektryczna, gazowa, centralnego ogrzewania, oraz wodno – kanalizacyjna. 2. Ogólny opis zakresu robót Prace polegają na remoncie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania. Do zakresu robót remontowych ww. instalacji sanitarnych należą w szczególności: I. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1) Zlokalizowanie rurociągów podlegających wymianie. 2) Płukanie instalacji wodnej dla usunięcia osadów. 3) Zlokalizowanie zaworów odcinających, odcięcie i odwodnienie instalacji. 4) Przygotowanie narzędzi i materiałów do przeprowadzenia remontu. II. ROBOTY DEMONTAŻOWE 1) Demontaż istniejących rurociągów stalowych o Ø 15-32 mm, wraz z zaworami przepływowymi i podejściami do urządzeń sanitarnych. 2) Demontaż istniejących rurociągów stalowych o Ø 10-25 mm oraz grzejników żeliwnych. 3) Demontaż istniejących rurociągów kanalizacyjnych średnicy do 100 mm. III. ROBOTY BUDOWLANE 1) Przebicie otworów w ścianach ceramicznych, osadzenie gilzy i zamurowanie otworu. 2) Przebicie otworów w stropach ceramicznych, osadzenie gilzy i zamurowanie otworu. 3) Naprawa wykuć i przebić . 4) Naprawa tynków. 5) Malowanie. 6) Naprawa pokrycia dachowego wraz z uszczelnienieniem rur wywiewnych kanalizacyjnych wraz z obróbkami na dachu budynku. IV. ROBOTY MONTAŻOWE 1) Płukanie instalacji wodnej. 2) Montaż nowych rurociągów z tworzyw sztucznych (PP,PE,PB) o DN 15-32 mm, wraz z zaworami odcinającymi w piwnicach i podejściami do urządzeń sanitarnych. 3) Montaż rurociągów z rur stalowych ocynkowanych oraz grzejników stalowych i kolumnowych aluminiowych. 4) Montaż rozdzielaczy. 5) Montaż nowych rurociągów kanalizacyjnych DN 50 – 110 mm. 6) Montaż izolacji. 7) Montaż wodomierzy wody ciepłej i zimnej DN 15 mm w sposób obejmujące wszystkie rozbiory wody w lokalu. 8) Wymiana pompy odśrodkowej. 9) Nawodnienie instalacji wodnej. 10) Wykonanie prób szczelności oraz prób ciśnieniowych V. ROBOTY PORZĄDKOWE i INNE 1) Uporządkowanie terenu po pracach budowlanych z wywozem odpadów. VI. ODBIORY 1) Odbiorowi podlegają prace instalacyjne i budowlane 2) Do obioru należy przygotować a. Szklic wykonanych instalacji z zaznaczeniem średnicy, ilości podejść, ilości i umiejscawiania zaworów. b. Wykaz wodomierzy (nr, miejsce montażu, stan licznika). c. Oświadczenia najemców o zakończeniu robót remontowych wraz z uporządkowaniem lokali najemców. d. Protokoły z wykonanych prób szczelności. e. Oświadczenie o wykonaniu prac zgodnie z zasadami technicznymi i sztuką budowlaną. f. Karty wbudowanych materiałów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 zł. 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Termin i miejsce wniesienia wadium 1) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego Nr 02 1030 1508 0000 0005 5004 0085 Bank Handlowy (decyduje data polecenia przelewu) Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 2 SIWZ dokument wadium należy dołączyć do oferty. 3) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem oferenta z postępowania.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Brak wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia realizacji umowy i na każde żądanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 3 dni robocze, przedstawi oświadczenie lub kopie umów o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w ust. 1.3 lit. b. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., dalej: RODO) oraz wydanymi na jego podstawie krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zaprojektuj i wybuduj” opracow. dokumentacji wymiany instal. c.o., dwuf. węzła ciepl., wykonan. moderniz. dwuf. węzła ciepl. z wymianą inst. c.o. w pomieszcz. węzła w bud.mieszk. ul.Rechniewskiego 9.
Dodano: 2024-07-01 - Przebudowa sanitariatów w budynku Zespołu Szkół nr 74 przy ul. Niepołomickiej w Warszawie
Dodano: 2024-04-08 - Wyk. audytu energ. , oprac. dok. projektowej oraz budowa – mont. instal. wody ciepłej z cyrkulacją, CO i gaz. , wym. instal. zimnej wody i kanal. sanit., mont. kotł. gaz. ul. Stoczkowska 8 w Wa-wie.
Dodano: 2024-03-11 - Wyk. prac rem. inst. c.o. ogrzewania, wod-kan, węzłów ciepl., inst. gaz. oraz świadczenie usług w zakresie usuwania awarii tych inst, wyk. okresowej kontroli inst. Gaz. w placówkach Zespołu Żłobków
Dodano: 2024-03-07 - Wyk. prac rem. inst. c.o. ogrzewania, wod-kan, węzłów ciepl., inst. gaz. oraz świadczenie usług w zakresie usuwania awarii tych inst, wyk. okresowej kontroli inst. Gaz. w placówkach Zespołu Żłobków
Dodano: 2023-12-14 - Poprawa warunków w Ośrodku Rehabilitacji Uzależnień i Podwójnej Diagnozy w Otwocku poprzez wymianę instalacji wody.
Dodano: 2023-12-03 - Bieżące utrzymanie mieszkaniowego zasobu m.st. Warszawy administrowanego przez ZGN w sprawności technicznej w zakresie branży sanitarnej – teren AOM Nr 2 i Nr 3 - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.57.2023
Dodano: 2023-10-31 - Modernizacja pomieszczeń budynku gminnego w miejscowości Czyżówka na Świetlice Wiejską
Dodano: 2023-10-06 - ZP/CZD/076/23 Modernizacja pomieszczeń na potrzeby Oddziału Transplantacji Narządów – Dziecięce Centrum Transplantacji w Instytucie "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka“ w trybie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2023-08-24 - Poprawa warunków w Ośrodku Rehabilitacji Uzależnień i Podwójnej Diagnozy w Otwocku poprzez wymianę instalacji wody.
Dodano: 2023-08-22