Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 01-225 Warszawa, ul. gen. Józefa Bema
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6323215 , fax. 22 6327242
- Data zamieszczenia: 2020-07-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy
ul. gen. Józefa Bema 70
01-225 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 6323215, fax. 22 6327242
REGON: 66584000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgnwola.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
remont pionów kanalizacyjnych wraz z podejściami do przyborów w pomieszczeniach kuchennych lokali mieszkalnych oraz włączenie projektowanych pionów do instalacji kanalizacyjnej budynku mieszkalnego przy ul. Piaskowej 9 w Warszawie w systemie „zaprojektuj i buduj”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie, na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy, kompletnej dokumentacji projektowej wraz z wymaganymi uzgodnieniami. 2. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową, zatwierdzoną przez Zamawiającego. Roboty należy wykonać na podstawie opracowanego projektu budowlano wykonawczego oraz uzyskanego prawomocnego pozwolenia na budowę/zgłoszenia (jeżeli jest wymagane). 3. Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych wg sporządzonych opracowań projektowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz sposób i warunki realizacji określa wzór umowy oraz program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do wzoru umowy będące integralną częścią s.i.w.z. 1. Na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj. w szczególności osoby wykonujące roboty budowlane. 2. Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu, najpóźniej w ciągu trzech dni od daty wprowadzenia na budowę, listę osób wykonujących czynności związane z pracami budowlanymi. 3. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany będzie w ciągu trzech dni udokumentować fakt zatrudnienia wskazanych osób na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Dopuszcza się zmianę osób o których mowa w ust. 1, wykonujących przedmiot zamówienia. 5. W przypadku wygaśnięcia/rozwiązania stosunku pracy z osobami biorącymi udział przy realizacji zamówienia, Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o tym fakcie (pisemnie, bądź faksem) w terminie 5 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy. 6. Do każdej faktury za roboty budowlane Wykonawca lub Podwykonawca dołączy oświadczenie, że osoby określone w ust. 1 są zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę i Wykonawca lub Podwykonawca nie zalega na jej rzecz z wypłatą należnego wynagrodzenia. 7. W przypadku niezatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia osób, o których mowa w ust. 1 na podstawie umowy o pracę, przez okres realizacji robót budowlanych, Zamawiający ma prawo żądać kary umownej w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudniania osób na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu określonego w ust. 1. 8. Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny względem osób fizycznych skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt. 1 i następnych przewidziany w przepisach art. 13 i 14 RODO tj. że poinformował osoby skierowane do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt. 1 i następnych, że ich dane osobowe w zakresie wskazanym w pkt. 3 i 4 zostaną udostępnione Zamawiającemu w celu związanym z realizacją niniejszej umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261910-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2000.00 pln
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa pokrycia dachowego na łączniku gminnej Sali gimnastycznej przy ul. Hilarego Koprowskiego 2 w Celestynowie
Dodano: 2022-09-23 - Remont pokrycia dachowego oraz drobne prace naprawcze w OKRL Rzeszów Jasionka
Dodano: 2022-09-20 - kompleksowe przygotowanie podłoża pod montaż urządzeń obiektów: ZS Nr 1 Mława, ul. Z. Morawskiej 29, ZS Nr 3 Mława, Ul. Piłsudskiego 33, ZS Nr 4 Mława, ul. Warszawska 44A,I LO sala gimnastyczna Mława, ul Wyspiańskiego 1
Dodano: 2022-03-23 - Remont pokrycia dachu w części wysokiej budynku Ratusza Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy przy ul. Kondratowicza 20
Dodano: 2020-10-12 - Przygotowanie podłoża i nałożenie nowych warstw izolacyjnych na poszyciu dachowym gmachu Sali widowiskowej” dla Państwowego Zespołu Ludowego Pieśni i Tańca „Mazowsze, numer postępowania: 2020/7
Dodano: 2020-10-11 - Remont pokrycia dachowego na budynku L – obiekt przy ul. Powsińskiej
Dodano: 2020-08-13 - Awaryjna naprawa poszycia dachu budynku magazynowego ZPH Stopień Koźle, m. Kędzierzyn-Koźle
Dodano: 2020-07-24 - Awaryjna naprawa poszycia dachu budynku magazynowego ZPH Stopień Koźle, m. Kędzierzyn-Koźle
Dodano: 2020-06-18 - Remont pokryć dachowych i kominów na budynku Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sokołowie Podlaskim wraz z wymianą instalacji odgromowej na remontowanych dachach budynku szkoły, sali i łącznika
Dodano: 2020-06-15 - Roboty dekarskie w Obiekcie nr 8 Pawilon taboru specjalnego i w Obiekcie nr 1 Elektrowozownia na STP Kabaty.
Dodano: 2020-03-20