Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg
- Adres: 43100 Tychy, ul. Filaretów
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2274091 w. 133 , fax. 322 273 145
- Data zamieszczenia: 2018-04-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
ul. Filaretów 31
43100 Tychy, woj. śląskie
tel. 032 2274091 w. 133, fax. 322 273 145
REGON: 27117635800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mzbmtychy.bip.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pięciu lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych – wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów pięciu lokali mieszkalnych (wolnostany), którymi w imieniu Zamawiającego administruje Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, poprzez swoje jednostki organizacyjne: - ROM Nr I z siedzibą w Tychach przy ul. Arkadowej 9c – Zadanie 1 - ROM Nr III z siedzibą w Tychach przy ul. Cyganerii 43 – Zadanie 2, Zadanie 3, - ROM Nr IV z siedzibą w Tychach przy al. Niepodległości 76 – Zadanie 4 - ROM Nr V z siedzibą w Tychach przy ul. Budowlanych 41– Zadanie 5 Zakres robót obejmuje między innymi: –roboty budowlane: murarskie, tynkarskie, malarskie, posadzkarskie, –roboty budowlane branży instalacyjnej –roboty demontażowe, –roboty elektryczne –wywóz gruzu, –roboty porządkowe oraz wykonanie wszystkich niezbędnych prac, które towarzyszą niniejszemu zamówieniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną; (wraz ze zbiorczym zestawieniem materiałów i sprzętu). 3) Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa; 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 5) Zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale V pkt 5.6 SIWZ (jeżeli dotyczy); 6) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- MODERNIZACJA KLUCZOWEJ GMINNEJ INFRASTRUKTURY DROGOWO-MOSTOWEJ NA TERENIE GMINY PORĄBKA - ETAP I, W RAMACH RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD
Dodano: 2024-06-25 - Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Goleszów
Dodano: 2024-06-25 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania poddasza na pomieszczenia biurowe w Radzionkowie oraz roboty budowlane w ramach utworzenia Centrum Usług Społecznych
Dodano: 2024-06-25 - Modernizacja bloku nr 3 na potrzeby Oddziału Klinicznego Pediatrii
Dodano: 2024-06-25 - Modernizacja infrastruktury społecznej poprzez przebudowę strażnicy oraz zakup samochodu i wyposażenia dla jednostek OSP z terenu Gminy Dąbrowa Zielona
Dodano: 2024-06-24 - Remont Sali Gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 5 w Czeladzi
Dodano: 2024-06-24 - Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Goleszów.
Dodano: 2024-06-24 - Budowa hali sportowej wraz z boiskiem wielofunkcyjnym przy Szkole Podstawowej nr 6 w Pszczynie
Dodano: 2024-06-24 - Rewitalizacja i przebudowa obiektów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania terenu przejścia granicznego w Korbielowie dla obsługi ruchu turystycznego
Dodano: 2024-06-22 - Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja budynku Prokuratury Rejonowej w Pszczynie, przy ul. Stefana Batorego 10".
Dodano: 2024-06-21