Gmina Zebrzydowice ogłasza przetarg
- Adres: 43-410 Zebrzydowice, ul. ks. A. Janusza 6
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4755107 , fax. 032 4693266
- Data zamieszczenia: 2009-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zebrzydowice
ul. ks. A. Janusza 6 6
43-410 Zebrzydowice, woj. śląskie
tel. 032 4755107, fax. 032 4693266
REGON: 27658090000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zebrzydowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pasa postojowo-manewrowego dla autobusów w rejonie skrzyżowania ul. Chabrowej i ul. Ks. A. Janusza w Zebrzydowicach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont pasa postojowo-manewrowego dla autobusów w rejonie skrzyżowania ul. Chabrowej i ul. Ks. A. Janusza w Zebrzydowicach. Zadanie realizowane w oparciu o porozumienie nr Or.2222/213/09 z dnia 26.06.2009 r. zawarte pomiędzy Gminą Zebrzydowice i Gminą Pawłowice. Zakres robót obejmuje: - remont pasa postojowo-manewrowego poprzez wykonanie trwałej nawierzchni z kostki brukowej o grubości 8 cm na powierzchni 487 m2 - odprowadzenie wód deszczowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2000 zł należy wnieść zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych lub przelewem na konto Urzędu Gminy - BS Jastrzębie 85847000012001003042830011 Wadium wnoszone w pieniadzu uważa się za złożone w terminie, jeżeli wpłynęło na konto zamawiajacego przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Do potwierdzenia: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładaja obowiązek posiadania takich uprawnien jak: uprawnienia o specjalności drogowej do kierowania robó oraz aktualne zaswiadczenie o wpisie na listę członków własciwej izby samorządu zawodowego - aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy rolniczego Ubezpieczenia społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeniem, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert - informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia własciwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert - informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Do potwierdzenia - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajacym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać wykonanie co najmniej 2 robót brukarskich o powierzchni min. 500 m2 każda. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- co należy potwierdzić następujacym dokumentem: informacją banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą zabezpieczone środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 50000 zł Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie przy uzyciu formuły spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złozyć następujace dokumenty: 1. Oświadczenie na formularzu / załącznik nr 2 do SIWZ / o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt. 1 ustawy Pzp 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający profil prowadzonej działalności zgodny z rodzajem niniejszego zamówienia wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całosci wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaswiadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 6. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7. Wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresy wykonywanych przez nich czynności / załącznik nr 3 do sIWZ /8. Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszecia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartosci oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie / załącznik nr 4 do SIWZ /- dołączyć referencje + protokoły odbioru tych robót 9. Opinia bankowa 10. W przypadku oferty składanej przez Konsorcja należy dołączyć upoważnienie wskazujące Lidera Konsorcjum / pełnomocnika / Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii poswiadczonej za zgodnosć z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zebrzydowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa drogi wraz z przebudową istniejącego odcinka ul. 26 Marca 27-33 w Wodzisławiu Śląskim w celu doprowadzenia do parametrów drogi pożarowej
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ul. Elfów od ul. Grota Roweckiego do ul. Edukacji w Tychach - odcinek od ul. Grota Roweckiego do Młodzieżowego Domu Kultury
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulicy bocznej od ul. Mickiewicza w Zawierciu.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ulicy Radlińskie Chałupki
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie ul. Gilów od ul. Ziębiej do nowego boiska sportowego w dzielnicy Mąkołowiec w Tychach
Dodano: 2016-07-21 - Budowa miejsc parkingowych przy ul. Czystej w Tychach
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie przedłużenia ul. Kruczej do ul. Przepiórek w Tychach
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa skrzyżowania wraz z budową sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 78 z drogami powiatowymi 2929S i 2930S w miejscowości Wilcza
Dodano: 2016-06-28 - Rozbudowa ul. Świerkowej w Tychach
Dodano: 2016-06-23 - Przebudowa drogi gminnej ul. Granicznej w Turzy Śl.
Dodano: 2016-06-22