Przetargi.pl
„REMONT PARKINGU WEWNĘTRZNEGO PRZY UL. ŚWIATOWIDA 77 W SZCZECINIE – REALIZACJA II ETAPU PRAC”

Regionalna Izba Obrachunkowa w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-727 Szczecin, Światowida
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914426101 , fax. 914236392
  • Data zamieszczenia: 2017-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Izba Obrachunkowa w Szczecinie
    Światowida 77
    71-727 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914426101, fax. 914236392
    REGON: 810402540
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „REMONT PARKINGU WEWNĘTRZNEGO PRZY UL. ŚWIATOWIDA 77 W SZCZECINIE – REALIZACJA II ETAPU PRAC”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania: Remont parkingu wewnętrznego przy ul. Światowida 77 w Szczecinie – realizacja II etapu prac. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w załącznikach nr 1,2 i 3 do SIWZ, który obejmuje m. in.: 1) obsługę geodezyjną, 2) roboty ziemne, wykopy i wywóz zbędnych mas ziemnych, 3) roboty rozbiórkowe nawierzchni wraz z krawężnikami, 4) demontaż i rozbiórkę sieci kanalizacji deszczowej, 5) demontaż nawierzchni utwardzonych i krawężników, 6) demontaż i rozbiórkę nawierzchni i konstrukcji betonowych zlokalizowanych w rejonie wejścia do budynku, 7) wykonanie nowej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z wpustami oraz fragmentem drenażu zlokalizowanego na parkingu, 8) wykonanie nowych nawierzchni parkingów i drogi dojazdowej wraz z obrzeżami i krawężnikami, 9) wykonanie nasadzenia trzech sztuk drzew, 10) wykonanie trawników na terenie zielonym, 11) budowę miejsc postojowych wraz z dojazdami, 12) oznakowanie poziome parkingu w zakresie realizowanego etapu, 13) wykonanie prac w zakresie małej architektury: wykonanie schodów przy wejściu do budynku dostawa i montaż donic, dostawa i montaż wycieraczek systemowych 14) wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych budynków w zakresie realizowanych prac, 15) wykonanie przepustu instalacyjnego dla kabli elektrycznych. Obowiązkiem Wykonawcy będzie wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz połączenie i nawiązanie do rzędnych terenu istniejącej drogi manewrowej i miejsc postojowych. Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie zobowiązany będzie również m. in. do: 1) organizacji placu budowy oraz organizacji zaplecza socjalnego, 2) właściwego ogrodzenia i zabezpieczenia placu budowy, oznakowania terenu budowy (wykonania i umieszczenia w widocznym miejscu tablicy informacyjnej) zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz utrzymywania w należytym stanie tymczasowego zabezpieczenia, 3) zabezpieczenia własnego mienia na terenie robót, 4) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji robót, określonych przepisami p.poż. i bhp oraz przepisami dot. ochrony środowiska, 5) organizacji ruchu na czas budowy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, projektami organizacji ruchu i zajęciem pasa drogowego łącznie z naliczonymi opłatami, oznakowaniem oraz przywróceniem oznakowania pierwotnego, jeśli zajdzie taka konieczność, 6) uporządkowania terenu po zakończeniu prac, w tym usunięcia szkód powstałych podczas wykonywania prac, 7) wykonania i przedłożenia Zamawiającemu niezbędnych badań laboratoryjnych np. kruszywa, betonu, stali, itd. oraz certyfikatów, atestów, aprobat technicznych, itd. na wbudowywane materiały i niezbędne badania (w języku polskim), 8) opracowania planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, Programu Zapewniania Jakości (PZJ) dla wszystkich rodzajów robót, 9) prowadzenia wewnętrznego dziennika budowy, 10) wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z kartami gwarancyjnymi, instrukcjami obsługi, kartami katalogowymi, itp. w języku polskim i geodezji powykonawczej - 3 egz., 11) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjno-kartograficznej (wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych należy prowadzić zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Biuro Geodety Miasta. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia geodezyjnej obsługi zadania oraz wykonania powykonawczej dokumentacji geodezyjnej zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi prowadzenia prac geodezyjnych - dotyczących założenia bazy danych GESUT i BDOT 500 na terenie miasta Szczecina w 2016 roku oraz prowadzenia części cyfrowego systemu państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w systemie SIP GEO-INFO 7), 12) przygotowania niezbędnych dokumentów oraz współpracy z Zamawiającym, przy realizacji zadania. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia przy użyciu własnych materiałów, na które dostarczy Zamawiającemu atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności lub świadectwa dopuszczenia do stosowania. Zamawiający zobowiązuje się: 1) przekazać protokolarnie Wykonawcy plac budowy w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, 2) dokonać odbioru wykonanych prac, 3) zapewnić zapłatę wynagrodzenia za wykonane prace, zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ oraz umowie. 4) Zamawiający udostępni Wykonawcy w celu składowania materiałów, sprzętu powierzchnię ok 32 m2 czynnej części parkingu, znajdującej się bezpośrednio za powierzchnią stanowiącą przedmiot zamówienia. Wskazana powierzchnia parkingu zostanie przez Zamawiającego wydzielona od części pozostawionej do własnego użytku. 5) Zakazuje się wjazdu ciężkim sprzętem na wykonane już nawierzchnie parkingu w etapie I. 6) Zamawiający udostępni w budynku przyległym do parkingu, stanowiącym przedmiot zamówienia, pomieszczenia w tym toaletę oraz łazienkę z dostępem do wody ciepłej oraz zimnej, na czas prowadzenia prac budowlanych, w godzinach wykonywania tych prac, określonych w SIWZ. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu prace, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w tym m. in. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. poz. 1987 ze zm.), a także z SIWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy. Wykonawca udzieli rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez uwag. Wykonawca udziela gwarancji na wykonane prace polegające na realizacji przedmiotu zamówienia i zobowiązuje się do usunięcia wszelkich wad i usterek ujawnionych w okresie 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez uwag. Warunki gwarancji zostają ustalone w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku, gdy gwarancja producenta na zastosowane materiały, urządzenia przekracza okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę, wówczas Wykonawca przekaże Zamawiającemu, wraz z dokumentacją odbiorową, dokumenty pozwalające na skorzystanie z uprawnień wynikających z gwarancji producenta materiałów i urządzeń zastosowanych podczas realizacji przedmiotu zamówienia. W celu wykonania przedmiotu zamówienia w terminie wskazanym w rozdziale IV SIWZ, Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia prac w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 20:00, z zastrzeżeniem pkt 13. W celu wykonania przedmiotu zamówienia w terminie wskazanym w rozdziale IV SIWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia prac w soboty, po wcześniejszym uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223300-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 14 marca 2017 r., do godziny 9:00. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku NBP o/o Szczecin nr rachunku 68 1010 1599 0512 0413 9120 0000, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu: Remont parkingu wewnętrznego przy ul. Światowida 77 w Szczecinie”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, oznaczonej „Wadium w postępowaniu: Remont parkingu wewnętrznego przy ul. Światowida 77 w Szczecinie. Nie otwierać przed 14 marca 2017 r., godz. 930.” Ewentualne negatywne konsekwencje wynikające z nieprawidłowego oznaczenia wnoszonego wadium obciążą Wykonawcę. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach