Przetargi.pl
Remont parkingu przy ulicy Szkolnej 2

Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 22-105 Okszów, Kolonia Okszów ul. Szkolna 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 022 5690723 , fax. 022 5690723
  • Data zamieszczenia: 2009-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego
    Kolonia Okszów ul. Szkolna 2 2
    22-105 Okszów, woj. lubelskie
    tel. 022 5690723, fax. 022 5690723
    REGON: 00009619300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrcku.okszow.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont parkingu przy ulicy Szkolnej 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu parkingu przy szkole, położonego przy ulicy Szkolnej 2 w Okszowie. Materiał w postaci kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm Zamawiający przekaże Wykonawcy. Prace remontowe dotyczą obszaru parkingu o pow. 914 m kw. i składać się będą z rozbiórki nawierzchni starego parkingu (płyty żelbetowe 3 x 1 m oraz krawężniki betonowe 15 x 30 cm ) z wywiezieniem ich i złożeniem na terenie Zamawiającego, w miejscu przez niego wskazanym, mechanicznym wykonaniu koryta na całej szerokości parkingu wraz z wywieniem na odl. do 3 km, ułożeniu i zagęszczeniu mechanicznym warstwy odsaczającej w przygotowanym korycie, ułożenia nowych krawężników betonowych 15 x 30 cm (170 m) na podsypce piaskowej, ułożenia nowej nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm przekazanej Wykonawcy przez Zamawiającego z ubiciem i zamuleniem spoin piaskiem (914 m kw.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamówienia publiczne 2) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. Wykonawcy, którzy: a) wykonali w okresie oststnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie dróg lub parkingów, obejmującą swym zakresem wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m kwadratowych, b) dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, zdolnymi do kierowania budową i posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie i przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, tj. co najmniej jedna osoba na stanowisku kierownika budowy musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawcy, którzy posiadają aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł. 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są wykazać, że każdy z nich spełnia warunek udziału w postępowaniu określony w ust. 1 oraz że łącznie spełniają warunki określone w ust. 2 i 3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Zamówienia publiczne oraz nastepujące dokumenty na potwierdzenie, że Wykonawca: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest dołączyć do oferty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wspisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzedu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem termonu składania ofert; 2) posiada niezbedną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany załaczyć do oferty: a) wykaz wykonanych (tj. zakończonych) w okresie ostatnich pieciu lat przed dniem wszczęcia o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych - Wykonanawca jest zobowiazany wykazać, że wykonał co najmniej jedna robotę budowalną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie dróg lub parkingów, obejmującą swym zakresem wykonanie nawierzchni z kostki b rukowej betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m kwadratowych z podaniem, dla kazdej wykonanje roboty budowlanej: daty rozpoczęcia i zakończenia prac, miejsca ich wykonania oraz załączenbie dokumentów wystawionych przez podmiot wskazany w wykazie jako Odbiorca potwierdzających, ze prace te zostały wykonane należycie); b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczest-niczyć w wykonywaniu zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca w przedstawionym wykazie osób oświadczy, że będzie dysponował wskazanymi w nim osobami zobowiązany jest również przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia mu tych osób. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał osoby zdolne do kierowania budową posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i przynależące do właściwej izby samorządu zawodowego tj. co najmniej jedną osobę na stanowisko kierownika budowy - musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania. Wykonawca jest zobowiązany do założenia dokumentów stanowiących potwierdzenie faktu posiadania przez wskazane osoby wymaganych przez Zamawiającego uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń o ich wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jest zobowiązany załączyć do oferty aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę niemniejszą niż 100 000 zł 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne (w tym wspólnicy spółki cywilnej) są zobowiązani, pod rygorem wykluczenia, załączyć do oferty, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, następujące dokumenty: 1) oświadczenia podpisane przez poszczególnych Wykonawców występujących wspólnie o spełnianiu przez każdego składającego to oświadczenie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 i 4 ustawy. Oświadczenie to zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców oddzielnie; 2) oświadczenie podpisane przez wszystkich występujących wspólnie Wykonawców, że razem spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 2,3 i 4 ustawy. Oświadczenie to Wykonawcy składają razem; 3) dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 1, potwierdzające, że każdy z Wykonawców osobno spełnia warunki udziału w postępowaniu, 4) dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 2 i 3 potwierdzające, że Wykonawcy razem spełniają warunki udziału w postępowaniu, przy czym w dokumencie o którym mowa w pkt. 2a wskazać należy, który z Wykonawców zrealizował wykazaną pracę. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 1: 1) lit. a), b) i d) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) lit. c) składa wystawione zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt. 4-8 ustawy. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt. 1 lit. a i c oraz pkt. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsrcku.okszow.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach