Przetargi.pl
Remont parkingu położonego na działce nr 46/4 obręb 9 ul. 3 Maja 44, 76-200 Słupsk

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 11 ogłasza przetarg

  • Adres: 01-207 Warszawa, Karolkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (58) 302-34-51 wew. 223, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 11
    Karolkowa 30
    01-207 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (58) 302-34-51 wew. 223, , fax. -
    REGON: 367849538-00138
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont parkingu położonego na działce nr 46/4 obręb 9 ul. 3 Maja 44, 76-200 Słupsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Remont parkingu na dz. nr 46/4 obręb 9 przy budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR w Słupsku ul. 3 Maja 44, gmina Słupsk, powiat słupski. Obecny parking zlokalizowany jest od strony wschodniej budynku biurowego Sekcji Zamiejscowej KOWR w Słupsku wymaga modernizacji i remontu. Istniejące utwardzenie parkingu z płyt betonowych prefabrykowanych jest w złym stanie, nierówne z licznymi pęknięciami w płytach. Istniejący parking posiada sieć kanalizacyjną deszczową, którą przewiduje się rozbudować poprzez montaż separatora oraz dodatkowej kratki ściekowej. Parking jest ogrodzony. Remont parkingu polegać będzie na rozebraniu istniejącej nawierzchni z płyt betonowych, ustawieniu nowych krawężników, wykonaniu warstwy podbudowy z kruszywa i wykonaniu nowej nawierzchni parkingu z kostki betonowej (10 x 20 cm). Na parkingu projektuje się 12 stanowisk postojowych usytuowanych zgodnie z załącznikiem graficznym. Szerokość stanowisk 2,70 m, długość pojedynczego stanowiska 5,00 m. Spadek poprzeczny 1 % w kierunku skarpy i istniejących kratek kanalizacji deszczowej. Odwodnienie powierzchniowe do istniejącej kanalizacji deszczowej poprzez projektowany separator. Ponadto przewiduje się wyposażenie istniejącego ogrodzenia w bramę o szerokości 5,00 m wysokości 1,5 m, otwieraną automatycznie z wykorzystaniem pilota (do bramy należy dołączyć 5 pilotów zdalnego otwierania). W ramach remontu parkingu przewidziany jest również remont schodów zewnętrznych. Bezpośrednio przy budynku biurowym projektuje się wykonanie chodnika z kostki betonowej o szerokości 1 m oraz poszerzenie zjazdu do parkingu istniejącego (remontowanego). 2. Zakres prac obejmuje: 1) demontaż istniejącej nawierzchni z płyt drogowych betonowych, 2) ułożenie nowych krawężników betonowych z wykonaniem ławy betonowej, 3) wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa, 4) wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej (10 x 20 cm), 5) wykonanie nawierzchni trawiastej darniowaniem pełnym, 6) oznakowanie parkingu ( malowane linie, pionowe znaki ), 7) ułożenie kabla zasilającego bramę oraz montaż bramy przesuwnej o szerokości 5 mb, 8) wykonanie odwodnienia terenu z wbudowanym separatorem, 9) remont schodów zewnętrznych, 10) rozebranie starego i wykonanie nowego chodnika z kostki betonowej dopasowanego do podjazdu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w dokumentacji technicznej (projekcie budowlanym, STWiORB oraz pomocniczo w przedmiarach) stanowiącej odpowiednio załącznik nr 8 do SIWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Ilości podane w przedmiarach traktować należy pomocniczo. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej i sprawdzenie ilości robót do wykonania ze stanem faktycznym. Za przyjęte ilości z przedmiarów pełną odpowiedzialność ponosi składający ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy, sporządzony na wzorze zgodnym w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz 24 ust. 5 pkt 1) – załącznik nr 3 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych – wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wypisu z KRS), 5) pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 6) zobowiązania podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy), 7) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach