Gmina Stopnica ogłasza przetarg
- Adres: 28-130 Stopnica, ul. Tadeusza Kościuszki 2
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0-41 3779 800 , fax. 0-41 3779 606
- Data zamieszczenia: 2009-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stopnica
ul. Tadeusza Kościuszki 2 2
28-130 Stopnica, woj. świętokrzyskie
tel. 0-41 3779 800, fax. 0-41 3779 606
REGON: 29101078300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.stopnica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont oświetlenia ulicznego w ciągu świetlnym Kamodzienice-Mietel - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 5 150 000 euro. Przedmiotem zamówienia jest Remont oświetlenia ulicznego w ciągu świetlnym Kamodzienice-Mietel. W zakres prac wchodzi: - montaż nowych opraw oświetleniowych - wymiana starych opraw oświetleniowych - wymiana - montaż przewodów zasilających ( oprawy-zabezpieczenia ) oraz zacisków prądowych dla wszystkich opraw - wymiana - montaż zabezpieczeń - wymiana - montaż wysięgników - wymiana 2 pkt-ów sterowniczo-pomiarowych oświetlenia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 u.p.z.p.), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 u.p.z.p.), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 u.p.z.p.; ust 1 i 2 W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 7 niniejszej specyfikacji. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu stosując formułę spełnia - nie spełnia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków, a z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu, skutkować będzie - na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy - wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy, ofertę wykluczonego Wykonawcy uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w punkcie 6 SIWZ, wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ - każdy Wykonawca składa Zamawiającemu następujące dokumenty i oświadczenia których złożenia wymaga Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (DzU nr 87 poz. 605 z późn. zm) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane;: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składnia ofert, 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dokumentu stwierdzającego, że osoba kierująca w/w robotami budowlanymi posiada wymagane uprawnienia: a) kopia uprawnień budowlanych b)kopia zaświadczenia potwierdzającego przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych i wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej 4) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ 5) zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą ważność winny zostać uaktualnione.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stopnica.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi wojewódzkiej 786 w miejscowości Krasocin
Dodano: 2016-01-14 - Przebudowa sieci elektroenergetycznej polegająca na dowieszeniu linii kablowej i montażu punktów oświetleniowych na terenie gminy Oleśnica
Dodano: 2013-04-22 - Oświetlenie Skweru Szarych Szeregów w Kielcach. Etap I - oświetlenie alejek parkowych
Dodano: 2009-03-25 - Przebudowa instalacji elektrycznej w Publicznym Gimnazjum Nr 2 w Ostrowcu Św.
Dodano: 2009-05-08