Urząd Gminy i Miasta Żuromin ogłasza przetarg
- Adres: 09-300 Żuromin, Pl. Piłsudskiego 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 6572637 , fax. 023 6572540
- Data zamieszczenia: 2009-12-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta Żuromin
Pl. Piłsudskiego 3 3
09-300 Żuromin, woj. mazowieckie
tel. 023 6572637, fax. 023 6572540
REGON: 00052853400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuromin.ibip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont oświetlenia ulicznego przy Pl. Piłsudskiego i Bp. Wetmańskiego w Żurominie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącego oświetlenia ulicznego przy Pl. Piłsudskiego i Bp. Wetmańskiego w Żurominie. Zakres robót obejmuje: - montaż 17 sztuk wysięgników aluminiowych z oprawą zewnętrzną - klosz typu szyszka biała (zgodnie z rys. nr 1 stanowiącym zał. do SIWZ) na istniejących słupach oświetleniowych - montaż wysięgnika rurowego ocynkowanego z oprawą zewnętrzną na istniejącym słupie - demontaż 2 istniejących słupów oświetleniowych z wysięgnikami rurowymi oraz oprawami zewnętrznymi - montaż 2 słupów oświetleniowych aluminiowych z oprawami zewnętrznymi - klosz typu szyszka biała (zgodnie z rys. nr 1 stanowiącym zał. do SIWZ) Szczegółowy zakres robót - zgodnie z przedmiarem robót - załącznik do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/. Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jak i same dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt. IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 1 do oferty 2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do oferty 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - na załączniku nr 3 do oferty; 6. Referencje potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w wykazie, zostały wykonane z należytą starannością; 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności które będą wykonywać zamówienie na załączniku nr 4 do oferty; 8. Uprawnienia budowlane oraz elektryczne 9. Aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 10. Certyfikaty atesty na materiały lub oświadczenie o dostarczeniu atestów przed podpisaniem umowy. Ponadto oferta musi zawierać: ofertę cenową - załącznik nr 1 do SIWZ oraz kosztorys ofertowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuromin.ibip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa oświetlenia drogowego w Gminie Halinów w 2016r
Dodano: 2016-07-27 - BUDOWA BRAKUJĄCYCH PUNKTÓW ŚWIETLNYCH UL. ZA DĘBAMI, ZACHODNIA, DOBRA, SŁOWACKIEGO, NARUTOWICZA, WROŃSKIEGO, GRABINY, LITERATÓW
Dodano: 2016-07-25 - BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W MIEJSCOWOŚCIACH LETNISKO NOWY JADÓW, SITNE ORAZ STRACHÓW
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie przejścia z pomieszczenia zmywalni bezpośrednio na korytarz, w związku przeznaczeniem aktualnej sali ćwiczeń na salę zajęć w Przedszkolu nr 131 przy ul. Sierpeckiej 9A w Warszawie
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa oświetlenia ulicy Lelewela, Modrzejewskiej, Szczepanowskiego, Żółkowskich- etap I.
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa oświetlenia na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie
Dodano: 2016-07-20 - Budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego w miejscowościach Rajec Szlachecki, Maryno, Myśliszewice oraz budowa kablowej linii zasilania oświetlenia ulicznego przy ul. Chabrowej we Wrzosowie
Dodano: 2016-07-15 - Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Warka
Dodano: 2016-07-14 - Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Maków Mazowiecki
Dodano: 2016-07-13 - Budowa oświetlenia ulicznego dla ul. Fabrycznej w Ciechanowie
Dodano: 2016-07-13