Przetargi.pl
Remont oświetlenia placu Obwodu Drogowego w Iwnie, wymiana stolarki okiennej oraz wymiana zniszczonej bramy wjazdowej na teren Obwodu Drogowego we Wrześni

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad - Oddział w Poznaniu - Rejon w Gnieźnie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, Aleje Reymonta 32
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4265561 , fax. 061 4265561
  • Data zamieszczenia: 2014-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad - Oddział w Poznaniu - Rejon w Gnieźnie
    Aleje Reymonta 32 32
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4265561, fax. 061 4265561
    REGON: 01751157500130
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont oświetlenia placu Obwodu Drogowego w Iwnie, wymiana stolarki okiennej oraz wymiana zniszczonej bramy wjazdowej na teren Obwodu Drogowego we Wrześni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wymiana stolarki okiennej w budynku administracyjno-socjalnym i magazynowo-garażowym. - wykucie stalowych okien wraz z ościeżami 3 szt. - wstawienie nowych okien stałych z PCV kolor biały wraz z zakupem 1 szt. 103/130 cm (dwuszybowe) 1 szt. 147/80 cm (dwuszybowe) 1 szt. 267/150 cm (dwuszybowe) - wykonanie obróbek przy wstawionych oknach - wykucie drewnianych okien wraz z ościeżami 8 szt. - wstawienie nowych okien jedno i dwuskrzydłowych rozwieralno-uchylnych, rozwieralnych z rozwieralno-uchylnymi z PCV kolor biały wraz z zakupem 1 szt. 86/88 cm (dwuszybowe) 2 szt. 88/145 cm (dwuszybowe) 3 szt. 116/145 cm (dwuszybowe) 2 szt. 147/145 cm (dwuszybowe) - wykonanie obróbek przy wstawionych oknach 2. Remont oświetlenia placu Obwodu Drogowego w Iwnie - demontaż istniejących opraw oświetleniowych 15 szt. - demontaż istniejących żelbetowych słupów oświetleniowych 9 szt. - demontaż istniejących stalowych słupów oświetleniowych 1 szt. - wykonanie fundamentu pod nowe słupy 10 szt. - montaż nowych słupów oświetleniowych stalowych SX 8/3 9 szt. - montaż nowych słupów oświetleniowych stalowych SX 10/3 1 szt. - montaż nowych lamp oświetleniowych LED-owych o mocy 73W - 15 szt. - wykonanie uziomów 280 m - zlikwidowanie napowietrznej linii kablowej i wykonanie linii zasilającej w ziemi - wykonanie pomiarów kontrolnych zamontowanego oświetlenia pod względem bezpieczeństwa osób trzecich 3. Wykonanie nowej bramy wjazdowej - demontaż starej bramy wraz z osprzętem (brama, słupy, silnik, itp.) - wykonanie nowych fundamentów wraz z słupami - wykonanie nowej bramy wraz z jej montażem szerokość bramy 6,2 m - montaż i regulacja silnika napędowego do bramy 4. Uwagi ogólne Prace należy wykonać zgodnie z zaleceniami, sztuką budowlaną i przepisami BHP, Wykonawca ma obowiązek prowadzenia robót w taki sposób aby podczas remontu nie ucierpiały osoby pracujące, osoby trzecie oraz mienie zamawiającego. Przed zamówieniem stolarki okiennej należy osobiście dokonać pomiarów celem uniknięcia zamówienia niewłaściwych okien Bramę wjazdową na teren OD Września należy pomierzyć w celu wykonania bramy o właściwych wymiarach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1.210,00 PLN (słownie złotych: jedentysiącdwieściedziesięćzłotych 00/100) 13.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Gospodarstwa Krajowego ul. Składowa 5 61-888 Poznań, nr 11 1130 1088 0001 3088 4620 0005, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach