Przetargi.pl
Remont oświetlenia dróg na terenie Gminy Wąsosz

Gmina Wąsosz ogłasza przetarg

  • Adres: 19-222 Wąsosz, pl. Rzędziana 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 2731001 , fax. 86 2731001
  • Data zamieszczenia: 2010-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wąsosz
    pl. Rzędziana 8 8
    19-222 Wąsosz, woj. podlaskie
    tel. 86 2731001, fax. 86 2731001
    REGON: 45066977200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont oświetlenia dróg na terenie Gminy Wąsosz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a. Demontaż opraw oświetlenia ulicznego w ilości 407 szt. b. Malowanie wysięgników w ilości 422 farbą antykorozyjną. c. Przewieszenie 166 opraw sodowych z miejscowości Wąsosz wraz z wymianą kloszy i źródeł światła w terenie. d. Montaż 15 wysięgników nowych . e. Montaż 256 szt. nowych opraw oświetlenia ulicznego zgodnie z przedmiarem f. Wykonanie szafek oświetlenia ulicznego w ilości 31 szt. g. Montaż zacisków, bezpieczników i wciąganie przewodów. h. Montaż zabezpieczenia wzdłużnego skrzynek bezpiecznikowych i odgromników w liniach napowietrznych. 2. Na wykonany remont oświetlenia dróg Wykonawca udzieli gwarancji, a mianowicie wystawi dokument gwarancyjny: - na wykonane prace - 36 miesięcy gwarancji, - na oprawy oświetlenia ulicznego - 36 miesięcy gwarancji, - na źródła światła - 36 miesięcy gwarancji, - na pozostałe zabudowane materiały - 36 miesięcy gwarancji. Gwarancja na dostarczenie, wymianę lub naprawę wadliwego urządzenia bądź materiału ujawnionego w czasie trwania okresu gwarancji. Koszt wymiany, naprawy jak i materiału ponosi Wykonawca. Gwarancja stanowić będzie, że wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wady fizycznej bądź dostarczenia i wymiany rzeczy wolnej od wad, jeżeli wady te ujawnią się w okresie gwarancji. Usunięcie wady winno nastąpić w ciągu 3 dni od zgłoszenia jeżeli awaria będzie dotyczyła wielu urządzeń, bądź w ciągu 8 dni od zgłoszenia jeżeli awaria dotyczyć będzie pojedynczego urządzenia. 3. Uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego z zarządcą drogi (koszty zajęcia pasa drogowego ponosi Wykonawca). 4. Uzgodnienie z zarządcami dróg projektu organizacji ruchu. 5. Wykonanie oznakowania drogowego zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót. 6. Zdemontowane źródła światła Wykonawca przekaże do utylizacji wyspecjalizowanemu podmiotowi na swój koszt; protokół z utylizacji Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 7. Wykonanie inwentaryzacji opraw oświetleniowych po realizacji robót modernizacyjnych z podziałem na obwody oświetlenia ulicznego i numeracją słupów, na których zostały zainstalowane oprawy (schematy jednokreskowe). 8. Odbiór wykonanych robót modernizacyjnych pod względem technicznym przez właściwy terenowo PGE Dystrybucja Białystok ,Zakład Sieci Łomża, 9. Przywrócenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót. 10. Wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. 11. Minimalne wymagane parametry techniczne dla opraw i źródeł światła zastosowanych do modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wąsosz. Parametry użytkowe: - korpus (obudowa) oprawy musi być wykonany z odlewu aluminium w wersji jedno lub dwu komorowej, - klosz ochraniający źródło światła musi być wykonany z materiału odpornego na uderzenia - współczynnik IK - 08 lub wyższy, - odbłyśnik oprawy musi być wykonany z aluminium jako jednoczęściowy, - oprawy oświetlenia ulicznego muszą posiadać regulację rozsyłu układu optycznego poprzez regulację źródła światła względem odbłyśnika, lub odbłyśnika względem źródła światła dające możliwość regulacji w co najmniej 4 oznaczonych pozycjach, - klosz po otwarciu oprawy celem dokonania konserwacji musi pozostawać podwieszony do korpusu a otwarcie musi następować od strony czołowej oprawy tj. podwieszenie do korpusu od strony wysięgnika, dopuszcza się również oprawy, które do celów konserwacji otwierają się do góry, - klips zamykający klosz wykonany ze stali nierdzewnej, - oprawy oświetlenia drogowego muszą być wyposażone w system mikrowentylacji zapewniający oddychanie oprawy, - średnia trwałość źródeł światła opraw ulicznych powinna być na poziomie minimum 23.000 godzin świecenia, - źródła światła wszystkich zastosowanych mocy muszą być tego samego producenta. Parametry techniczne: - stopień szczelności dla opraw dwukomorowych min. IP 66 dla komory optycznej i min. IP 66 dla komory osprzętu, a dla opraw jednokomorowych min. IP 66 dla całej oprawy oświetlenia ulicznego, - oprawy oświetlenia ulicznego muszą być wykonane i dostarczone w II klasie ochrony w zakresie ochrony przeciw porażeniowej, - oprawy oświetlenia ulicznego muszą być przystosowane do zasilania napięciem 230 V, 50 Hz. 12. Dla potwierdzenia, że oferowane oprawy spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego w ofercie należy przedstawić karty katalogowe oraz deklaracje zgodności na znak CE dla proponowanych opraw oświetleniowych i źródeł światła. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo, na etapie realizacji inwestycji, przekazania wybranych opraw oświetleniowych do badania w jednostce badawczej posiadającej akredytację Polskiego Centrum Akredytacji w celu potwierdzenia parametrów technicznych zawartych w ofercie wykonawcy. 1) w przypadku potwierdzenia właściwych parametrów - koszt badań ponosi Zamawiający, 2) w przypadku nie potwierdzenia właściwych parametrów - koszt badań ponosi Wykonawca, 14. Wymagane dokumenty potwierdzające parametry opraw oświetleniowych i źródeł światła: - karta katalogowa opraw i źródeł światła, - Deklaracja CE dla opraw i źródeł światła, - projekt fotometryczny według założeń punktu 14 w wersji papierowej. W przypadku wątpliwości należy wykonać pomiary natężenia oświetlenia na danym odcinku drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) 2. Wadium może być wnoszone w formach wymienionych w art.45 ust.6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu, winno być wpłacone przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Szczuczyn Oddz. Wąsosz Nr konta :71 8768 0003 2605 5101 2000 0010 tak, aby w chwili otwarcie ofert było na koncie Urzędu. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-wasosz.pbip.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach