Przetargi.pl
Remont oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego przy ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 2 w Gliwicach

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-101 Gliwice, ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2389830 , fax. 032 2389830 w. 450
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gliwicach
    ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 2 2
    44-101 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2389830, fax. 032 2389830 w. 450
    REGON: 27816094600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wsa.gliwice.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego przy ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 2 w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów istniejącego oświetlenia awaryjnego na terenie Sądu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453111001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponować potencjałem technicznym i osobowym zdolnym do wykonania zamówienia. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty; -wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz musi zawierać co najmniej 1 osobę z uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku dozoru do 1 kV, należy załączyć kopię zaświadczenia, wykaz robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykaz zawierający następujące dane: nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres budowy, opis wykonanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót. Wykaz musi zawierać co najmniej jedną robotę budowlaną z zakresu wykonania oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego o wartości minimum 60 000 zł brutto, dokument określający, że robota ta została wykonana z należytą starannością. -Dokumenty potwierdzające realizację innych robót budowlanych niż odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia nie będą brane pod uwagę. - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wsa.gliwice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach