Przetargi.pl
Remont oraz termomodernizacja budynku szpitala Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim

Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Miodowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7658308 , fax. 22 7658301
  • Data zamieszczenia: 2020-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim
    ul. Miodowa 2
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7658308, fax. 22 7658301
    REGON: 30673300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ncm.ezamawiajacy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont oraz termomodernizacja budynku szpitala Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont oraz termomodernizacja budynku szpitala Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 – opis przedmiotu zamówienia i dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zakres przedsięwzięcia obejmuje: 1) ROBOTY BUDOWLANE • Demontaż tablic informacyjnych, lamp oraz instalacji odgromowej. • Demontaż okien i drzwi do wymiany. • Demontaż chodników wokół budynku i odkrywka ścian fundamentowych. • Demontaż obróbek blacharskich i części pokrycia dachu. • Ocieplenie ścian zewnętrznych. • Ocieplenie ścian fundamentowych budynku. • Izolacja przeciwwilgociowa ścian piwnic. • Ocieplenie podłogi poddasza. • Ocieplenie połaci dachowej; • Wymianę okien i drzwi budynku. • Wymiana poszycia dachu. • Wykonanie Opaski wokół budynku, • Zabezpieczenie wszystkich ścian preparatem impregnującym i zabezpieczającym • przed wpływami atmosferycznymi. 2) ROBOTY SANITARNE • Wymiana węzła cieplnego; • Wymiana instalacji c.o. włącznie z grzejnikami; • Wymiana instalacji ciepłej i zimnej wody; • Wymiana instalacji hydrantowej; 3) ROBOTY ELEKTRYCZNE I TELETECHNICZNE • Wykonanie instalacji fotowoltaicznej; • Wymienia instalacji elektrycznej i opraw; • System zarządzania energią; • Elektryka i automatyka węzła cieplnego. 4) OPRACOWANIE AUDYTU ENERGETYCZNEGO EX-POST 4. Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej na terenie Szpitala w celu weryfikacji przedmiaru robót oraz zapoznania się z warunkami realizacji robót. Termin wizji lokalnej należy ustalić z Panem Rafałem Gołębiewskim tel.: 507 152 491. 5. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2019, poz. 1186), zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz obowiązującymi przepisami BHP i p.poż.. Wszystkie materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie, próby wszystkich materiałów muszą być uzgodnione i przedstawione do akceptacji Zamawiającego. 6. Roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie. 7. Z uwagi na konieczność zachowania ciągłości pracy Szpitala, zaleca się aby realizacja robót budowlanych była prowadzona w sposób możliwie jak najmniej zakłócający jego pracę. Wiąże się to między innymi z koniecznością zapewnienia w pełni bezpiecznego dojścia do budynku i dostępu do pomieszczeń, w których będą przebywali pracownicy oraz Pacjenci Nowodworskiego Centrum Medycznego. 8. Wykonawca na własny koszt i ryzyko zapewnia wywóz gruzu i innych odpadów oraz we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy sobie zaplecze socjalno-biurowe. 9. Dostęp do energii elektrycznej, wody i podłączenia do kanalizacji dla potrzeb realizacji robót zapewnia Zamawiający. Wykonawca ponosi koszty zużycia energii elektrycznej wykorzystywanej do zasilenia maszyn i urządzeń. 10. Roboty zostaną rozliczone ryczałtowo. 11. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. 12. Przekazanie obiektu w użytkowanie (podpisanie protokołu odbioru końcowego zrealizowanej inwestycji) upoważnia Wykonawcę do wystawienia końcowej faktury za wykonanie zamówienia; 13. Wykonawca w zakresie wszystkich swoich zadań i obowiązków wyszczególnionych w niniejszym przedmiocie zamówienia będzie podlegał Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100). 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 4) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach o/ Nowy Dwór Mazowiecki nr rachunku 19 8009 1062 0012 9554 9007 0005, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu 4/PN/20 „Remont oraz termomodernizacja budynku szpitala Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim”. 5) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. IX. 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – w przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej - oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca złożył załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument"; w przypadku złożenia oferty pisemnie - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. Kopertę należy oznaczyć - „Wadium w postępowaniu 4/PN/20 „Remont oraz termomodernizacja budynku szpitala Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim” 7) Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8) Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9) Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: 1) formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ - wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe zsumowanie i przeniesienie do formularza ofertowego cen z kosztorysów ofertowych. Formularz ofertowy powinien być umieszczony bezpośrednio za stroną tytułową lub stanowić pierwszą stronę oferty; 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku Nr 5 do SIWZ. 3) oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – sporządzone wg Załącznika nr 4 do SIWZ. 4) pełnomocnictwo - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) – podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii. 5) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach