Przetargi.pl
Remont oraz adaptacja pomieszczeń budynku po byłej bazie SKR na siedzibę Ośrodka Pomocy Społecznej i Środowiskowego Domu Samopomocy - ETAP IV

Gmina Stare Kurowo ogłasza przetarg

  • Adres: 66-540 Stare Kurowo, ul. Daszyńskiego 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 76-15-052 , fax. 0-95 76-15-102
  • Data zamieszczenia: 2010-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Kurowo
    ul. Daszyńskiego 1 1
    66-540 Stare Kurowo, woj. lubuskie
    tel. 0-95 76-15-052, fax. 0-95 76-15-102
    REGON: 21096678600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starekurowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont oraz adaptacja pomieszczeń budynku po byłej bazie SKR na siedzibę Ośrodka Pomocy Społecznej i Środowiskowego Domu Samopomocy - ETAP IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest przebudowa, rozbudowa budynku po byłej bazie SKR w Starym Kurowie na siedzibę Ośrodka Pomocy Społecznej i Środowiskowego Domu Samopomocy w Starym Kurowie.Budynek zlokalizowany jest na działce 308/7 w Starym Kurowie i stanowił w latach 70 i 80 - tych zaplecze warsztatowo-socjalne dla pracowników Spółdzielni Kółek Rolniczych w Starym Kurowie. W okresie pomiędzy grudniem 2007 a grudniem 2009 zrealizowano roboty budowlane oraz instalacyjne związane z remontem oraz adaptacją pomieszczeń budynku po byłej bazie SKR na siedzibę Ośrodka Pomocy Społecznej i Środowiskowego Domu Samopomocy w Starym Kurowie stanowiące ze względów ekonomicznych trzy etapy inwestycji. Do wykonania zostały prace w ramach ostatniego - IV etapu, związane z dobudowaną w 2008 r. częścią obiektu, która ma być wykorzystana na salę ćwiczeń, magazyn sprzętu oraz garaż. Planuje się do wykonania następujący zakres prac: 1. Przekucie ściany pomiędzy starą i nową częścią Środowiskowego Domu Samopomocy 2. Drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe przeszklone EI30 150mm x 205mm, 3. Wykończenie posadzki w pomieszczeniu Sali ćwiczeń oraz pokrycie wykładziną PCV - 50,24 m2 4. Wykończenie posadzki w pomieszczeniach magazynu i garażu wraz z pokryciem płytkami ceramicznymi o łącznej powierzchni - 55,99 m2, 5. Szpachlowanie i roboty malarskie w pomieszczeniach sali ćwiczeń, magazynu i garażu oraz w miejscu przekucia ściany w starej części obiektu - 241,35 m2 6. Ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z elewacją oraz parapetami zewnętrznymi z blachy z cynku - 100,44 m2, 7. Nawierzchnie z kostki brukowej grubości 8 cm na podbudowie z tłucznia przy dobudowanej części - 173,4 m2,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości : 2 000,00 zł Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, Lubusko - Wielkopolski Bank Spółdzielczy w Drezdenku, Nr konta: 60 8362 0005 0260 0912 2000 0020 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej dla zadania pn. Remont oraz adaptacja pomieszczeń budynku po byłej bazie SKR na siedzibę Ośrodka Pomocy Społecznej i Środowiskowego Domu Samopomocy - ETAP IV Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starekurowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach