Przetargi.pl
Remont okresowy w Inspektoracie ZUS w Ostrołęce

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, Jachowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48242625271, , fax. +48242625660
  • Data zamieszczenia: 2019-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
    Jachowicza 1
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. +48242625271, , fax. +48242625660
    REGON: 17756003880000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont okresowy w Inspektoracie ZUS w Ostrołęce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana - Remont ogrodzenia, schodów zewnętrznych i podjazdu dla niepełnosprawnych w I/ZUS w Ostrołęce zgodnie z dokumentacją, przedmiarem i STWIOR. Szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu umowy określają następujące dokumenty (dokumentacja projektowa): 1) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, 2) Przedmiar robót, 3) Szkice, rysunki, mapy, zdjęcia stanowiące załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. II. 1) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie od daty zawarcia umowy do 30.11.2019 r. w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. 2) Protokolarne przekazanie Wykonawcy terenu budowy nastąpi w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć wykonywanie robót nie później niż w terminie 7 dni od daty protokolarnego przekazania terenu budowy. 3) Szczegółowy termin wykonania robót przedmiotu zamówienia będzie określał harmonogram realizacji robót. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, sporządzi harmonogram realizacji robót na etapie po wyborze oferty a przed podpisaniem umowy. 4) Zamawiający w dniu podpisania umowy z Wykonawcą, przekaże Wykonawcy celem zapoznania się następujące dokumenty: Instrukcję bezpieczeństwa pożarowego, instrukcję użytkowania obiektu, księgę bezpieczeństwa dla budynku I/ZUS w Ostrołęce. 5) Wykonawca, nie później niż w dniu poprzedzającym dzień rozpoczęcia robót przekaże Zamawiającemu: - plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, - oświadczenia podpisane przez osoby wyznaczone do realizacji zamówienia o zapoznaniu się z instrukcją bezpieczeństwa pożarowego obowiązującą w I/ZUS w Ostrołęce, z instrukcją użytkowania obiektu oraz z księgą bezpieczeństwa. 6) Wykonawca i podwykonawca zobowiązany jest do zatrudniania na podstawie umowy o pracę w zakresie i w okresie realizacji zamówienia, osób wykonujących następujące czynności (z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie): - wszystkie roboty budowlano – remontowe zawarte w dokumentacji, STWIOR, przedmiarze robót, - czynności w zakresie ochrony terenu budowy tj. przestrzeń w której prowadzone są roboty budowlane wraz z przestrzenią zajmowaną przez urządzenia zaplecza budowy, - czynności w zakresie utrzymania czystości/sprzątania terenu budowy, - naprawa, obsługa, konserwacja sprzętu i maszyn budowlanych, - kierowanie samochodami transportowymi, - obsługa zaplecza budowy. 7) Roboty będą wykonywane w obiekcie czynnym, 8) Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: - wykonywania robót w sposób nie powodujący zakłóceń w działalności Zakładu w budynku I/ZUS w Ostrołęce. Roboty o dużym natężeniu hałasu, drgań prowadzone będą w godzinach uzgodnionych z przedstawicielem Zamawiającego, - utrzymywania należytego porządku w miejscach prowadzenia robót oraz w wykorzystywanych ciągach komunikacyjnych, usuwania wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, - Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej utylizacji wszystkich materiałów uzyskanych z prac związanych z realizacją zadania. W czasie wykonywania robót Wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić segregację odpadów powstałych przy realizacji zamówienia, pozwalającą na oddanie ich do punktu skupu surowców wtórnych lub przekazanie ich do utylizacji w celu recyclingu przez wyspecjalizowane ośrodki przetwarzające tego typu odpady. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania Protokołu odbioru końcowego - dowód na spełnienie powyższych wymagań, - uporządkowania przed przystąpieniem do odbioru terenu budowy i przekazania Zamawiającemu. 9) Na całość prac stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na minimalnie 36 miesięcy, a maksymalnie na 60 miesięcy. 10) Odbiór końcowy robót nastąpi po wykonaniu całości robót budowlanych, bez wad nadających się do usunięcia, stanowiących przedmiot zamówienia. 11) Wykonawca przed złożeniem oferty ma prawo do przeprowadzenia wizji lokalnej w Inspektoracie ZUS w Ostrołęce przy ul. Kuklińskiego 3. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają telefonicznego lub mailowego uzgodnienia z zamawiającym. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi wykonawca. III. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 328 500,00 zł brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo /oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika z wpisu do KRS lub CEIDG (lub ich odpowiednika w danym kraju), 2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi. 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli dotyczy – Załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach