Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku ogłasza przetarg
- Adres: 09-402 Płock, Jachowicza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48242625271, , fax. +48242625660
- Data zamieszczenia: 2019-05-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
Jachowicza 1
09-402 Płock, woj. mazowieckie
tel. +48242625271, , fax. +48242625660
REGON: 17756003880000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont okresowy w Inspektoracie ZUS w Gostyninie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest Remont pokoi biurowych i pokoi gościnnych w I/ZUS w Gostyninie zgodnie z dokumentacją, przedmiarem i STWIOR. 2.LOKALIZACJA: Inspektorat ZUS w Gostyninie ul. Płocka 37A 3.Warunki realizacji: • Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie od daty zawarcia umowy do 30.11.2019r. w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym, • protokolarne przekazanie Wykonawcy terenu budowy nastąpi w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć wykonywanie robót nie później niż w terminie 7 dni od daty protokolarnego przekazania terenu budowy, • szczegółowy termin wykonania robót przedmiotu zamówienia będzie określał harmonogram realizacji robót. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, sporządzi harmonogram realizacji robót na etapie po wyborze oferty a przed podpisaniem umowy, • Zamawiający w dniu podpisania umowy z Wykonawcą, przekaże Wykonawcy celem zapoznania się następujące dokumenty: Instrukcję bezpieczeństwa pożarowego, instrukcję użytkowania obiektu, księgę bezpieczeństwa dla budynku I/ZUS w Gostyninie. • Wykonawca, nie później niż w dniu poprzedzającym dzień rozpoczęcia robót przekaże Zamawiającemu: - plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, -oświadczenia podpisane przez osoby wyznaczone do realizacji zamówienia o zapoznaniu się z instrukcją bezpieczeństwa pożarowego obowiązującą w I/ZUS w Gostyninie, z instrukcją użytkowania obiektu oraz z księgą bezpieczeństwa. • Wykonawca i podwykonawca zobowiązany jest do zatrudniania na podstawie umowy o pracę w zakresie i w okresie realizacji zamówienia, osób wykonujących następujące czynności (z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie).: -wszystkie roboty budowlano – remontowe zawarte w dokumentacji, STWIOR, przedmiarze robót, -czynności w zakresie ochrony terenu budowy tj. przestrzeń w której prowadzone są roboty budowlane wraz z przestrzenią zajmowaną przez urządzenia zaplecza budowy, -czynności w zakresie utrzymania czystości/sprzątania terenu budowy, -naprawa, obsługa, konserwacja sprzętu i maszyn budowlanych, -kierowanie samochodami transportowymi, -obsługa zaplecza budowy. • roboty będą wykonywane w obiekcie czynnym, • Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: - wykonywania robót w sposób nie powodujący zakłóceń w działalności Zakładu w budynku I/ZUS w Gostyninie. Roboty o dużym natężeniu hałasu, drgań prowadzone będą w godzinach uzgodnionych z przedstawicielem Zamawiającego, - utrzymywania należytego porządku w miejscach prowadzenia robót oraz w wykorzystywanych ciągach komunikacyjnych, usuwania wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, - Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej utylizacji wszystkich materiałów uzyskanych z prac związanych z realizacją zadania. W czasie wykonywania robót Wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić segregację odpadów powstałych przy realizacji zamówienia, pozwalającą na oddanie ich do punktu skupu surowców wtórnych lub przekazanie ich do utylizacji w celu recyclingu przez wyspecjalizowane ośrodki przetwarzające tego typu odpady. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania Protokołu odbioru końcowego - dowód na spełnienie powyższych wymagań. - uporządkowania przed przystąpieniem do odbioru terenu budowy i przekazania Zamawiającemu • na całość prac stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na minimalnie 36 miesięcy, a maksymalnie na 60 miesięcy. • Odbiór końcowy robót nastąpi po wykonaniu całości robót budowlanych, bez wad nadających się do usunięcia, stanowiących przedmiot zamówienia. • Wykonawca przed złożeniem oferty ma prawo do przeprowadzenia wizji lokalnej w Inspektoracie ZUS w Gostyninie. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają telefonicznego lub mailowego uzgodnienia z zamawiającym. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi wykonawca. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 265 300,00 zł brutto. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo /oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika z wpisu do KRS lub CEIDG (lub ich odpowiednika w danym kraju); 2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi; 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) – Załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy szkole podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Niemojkach
Dodano: 2024-07-18 - Remont pomieszczeń biurowych i sanitariatów TWR Wrocław
Dodano: 2024-07-18 - Modernizacja placów zabaw, siłowni plenerowych i innych obiektów sport.- rekr., w tym wymiana nawierzchni na placach zabaw w Parku Mirowskim, w Parku Dreszera i na Skwerze Karoliny Lanckorońskiej
Dodano: 2024-07-17 - Remont zabytkowej szkoły w Nowej Wsi
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie zespołu szatniowo sanitarnego w Ośrodku Grzybowska przy ul. Grzybowskiej 35Aw Warszawie
Dodano: 2024-07-17 - Oczyszczenie zbiornika wodnego na działce nr 81 w miejscowości Zając
Dodano: 2024-07-17 - Remont stadionu w miejscowości Falęcice – wymiana nawierzchni trawiastej.
Dodano: 2024-07-16 - „Remont dachu i docieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Brzozowej 2A w Konstancinie - Jeziornie”.
Dodano: 2024-07-16 - Budowa zatoki postojowej wraz wdroż. SOR w ramach zadania: Projekt i budowa zatoki postojowej w formule Kiss & Ride” w ciągu ul.Partyzantów w rejonie Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach zad 2023/30.
Dodano: 2024-07-16 - Rozbudowa Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt z siedzibą przy ul. Korkowej 170A - część II.
Dodano: 2024-07-16