Przetargi.pl
Remont okresowy pomieszczeń oraz remont dachu części budynku w Inspektoracie ZUS w Oławie przy ul. Kasprowicza 34.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-930 Wrocław, ul. Pretficza 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3606000 , fax. 071 3606497
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu
    ul. Pretficza 11 11
    50-930 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3606000, fax. 071 3606497
    REGON: 00001775600260
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl/zampub
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont okresowy pomieszczeń oraz remont dachu części budynku w Inspektoracie ZUS w Oławie przy ul. Kasprowicza 34.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) prace ogólnobudowlane i wykończeniowe: a) demontaż istniejących i wykonanie nowych posadzek, b) malowanie ścian i sufitów, c) wymianę opraw oświetleniowych, d) wymianę drzwi, e) remont łazienek parteru, 2) wymianę dachu: a) wymianę pokrycia z papy wraz z izolacją termiczną, b) wymianę rynien dachowych i rur spustowych, c) wymianę obróbek blacharskich. 2. Warunki finansowania: Sposób rozliczenia zadania: rozliczenie kosztorysowe z zastosowaniem obmiaru robót i cen jednostkowych wynikających z kosztorysu ofertowego. Dopuszcza się możliwość częściowego fakturowania, tj. dwiema fakturami przejściowymi w okresie realizacji prac, płatnymi na podstawie częściowych protokołów odbioru oraz fakturą końcową płatną na podstawie końcowego protokołu odbioru, rozliczającą pozostałe wynagrodzenie. Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze, w terminie 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury z wymaganymi załącznikami. 3. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji określone zostały w załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ: 1) ogólna i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR): 2) przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin skrócenia wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną