Przetargi.pl
Remont ogrodzenia Przedszkola nr 169 przy ul. Namysłowskiej 11 w Warszawie, w ramach zadania pn. Remonty w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Północ ogłasza przetarg

  • Adres: 03-708 Warszawa, ul. ks. I. Kłopotowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48224438048 , fax. +484438186
  • Data zamieszczenia: 2018-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Północ
    ul. ks. I. Kłopotowskiego 15
    03-708 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48224438048, fax. +484438186
    REGON: 01525966300082
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.praga-pn.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ogrodzenia Przedszkola nr 169 przy ul. Namysłowskiej 11 w Warszawie, w ramach zadania pn. Remonty w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont ogrodzenia Przedszkola Nr 169 przy ul. Namysłowskiej 11 w Warszawie, w ramach zadania pn. Remonty w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych Stan istniejący oraz ocena stanu technicznego. Istniejące ogrodzenie przedszkola składa z okrągłych prętów stalowych ø15mm w rozstawie osiowym co 125mm zaostrzonych na górze. Słupki są połączone ramką z kątowników 40x40x4mm. Między przęsłami są słupki stalowe z teowników 40x35x5mm. Przęsła połączone są ze słupkami dwoma płaskownikami 30x5mm. W skład ogrodzenia wchodzą trzy furtki otwierane do wewnątrz posesji oraz dwie bramy dwuskrzydłowe otwierane do wewnątrz posesji. Słupki zakotwione są z stopach fundamentowych. Ogrodzenie posiada podmurówkę o zmiennej wysokości w zależności od ukształtowania terenu. Stan ogrodzenia: o wychylenie ściany betonowej od pionu w kierunku od skarpy na skutek parcia gruntu skarpy oraz oddziaływania korzeni drzew rosnących w bezpośrednim sąsiedztwie fundamentów, o pęknięcia oraz znaczne ubytki w podmurówce, o uszkodzenie powłok malarskich oraz znaczną korozję elementów stalowych ogrodzenia szczególnie w miejscach osadzenia słupków stalowych; Ponadto ogrodzenie ostro zakończone stanowi niebezpieczeństwo dla dzieci uczęszczających do przedszkola. Konkludując ogrodzenie wraz z konstrukcja wsporczą znajdują się w stanie złym i kwalifikuje się do wymiany. 2. Zakres prac obejmuje 2.1. Roboty przygotowawcze a) zabezpieczenie terenu, b) zabezpieczenie krzewów rosnących przy ogrodzeniu, c) rozbiórka nawierzchni chodnikowych w zakresie umożliwiającym wykonanie fundamentów; 2.2. Roboty rozbiórkowe: a) rozbiórka fundamentów oraz betonowej podmurówki, b) rozbiórka stalowego ogrodzenia: 2.3. Wykonanie nowych fundamentów. 2.4. Montaż ogrodzenia stalowego. a) montaż elementów przęseł ogrodzenia, b) montaż bram przesuwnych i furtek, c) zabezpieczenie słupków i prętów od góry gumowymi zatyczkami. 2.5.Odtworzenie uszkodzonych nawierzchni z kostki chodnikowej. 2.6.Uprzątnięcie terenu wzdłuż ogrodzenia po zakończeniu prac. Uwaga: Ze względu na bliskość rosnących drzew i krzewów, prace należy przeprowadzać ze szczególną ostrożnością aby nie uszkodzić ich korzeni. Przy wykonywaniu nowych fundamentów należy stosować rozwiązanie posadowienia z belką żelbetową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót budowlanych, opis wymagań Zamawiającego, warunki wykonania i odbioru robót budowlanych określają: 1) Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2a do SIWZ), 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik 2b do SIWZ), 3) Dokumentacja projektowa (załącznik nr 2c do SIWZ), 4) Wzór umowy – (załącznik nr 3 do SIWZ) Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SIWZ na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp 3) PRZEDMIAR: Zamawiający udostępnia Wykonawcom przedmiar robót do ww. dokumentacji jako materiał informacyjny i pomocniczy (załącznik nr 2d do SIWZ) Zamawiający udostępnia Wykonawcom przedmiar robót jako materiał informacyjny i pomocniczy. W związku z wyborem sposobu prowadzenia rozliczeń z Wykonawcą w formie ryczałtu, przedmiary stanowią element porządkujący, którego cel sprowadza się do ułatwienia Wykonawcy skalkulowania ceny ofertowej. Za kalkulację wynagrodzenia ryczałtowego na podstawie przedmiarów robót odpowiada wyłącznie Wykonawca. W związku z powyższym Wykonawca nie ma obowiązku załączyć do oferty kosztorysu ofertowego. 2.Wymagania w zakresie gwarancji i rękojmi Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – 36 miesięcy. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 39 miesięcy Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Oferta przewidująca wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej - patrz szczegółowo rozdział XIV SIWZ. 3. KLAUZULA SPOŁECZNA, O KTÓREJ MOWA W ART. 29 UST. 3A USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu zastosował klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp i wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108) Rodzaje czynności niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, inne szczegółowe postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób wykonujących te czynności, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę przedmiotowych wymagań, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w: • opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ oraz • we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poza oświadczeniem, o którym mowa w sekcji III.3) ogłoszenia, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą: 1) potwierdzenie wniesienia wadium, 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Zamawiającego niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotu trzeciego, określający sposób wykorzystania zasobów podmiotu trzeciego, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, oraz, w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, także informacja, że podmiot trzeci zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; 3) Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, winien dołączyć do oferty, dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. Pełnomocnictwo składane jest w formie pisemnej (art.78 §1 KC) tj. w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wraz z pełnomocnictwem należy przedłożyć dokument, z którego wynika uprawnienie osób udzielających pełnomocnictwa do reprezentowania danego podmiotu gdy uprawnienie to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach