STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH ogłasza przetarg
- Adres: 37-450 Stalowa Wola, Al. Jana Pawła II
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. +48508082032, +48506656760
- Data zamieszczenia: 2020-05-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
Al. Jana Pawła II 25A
37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
tel. +48508082032, +48506656760
REGON: 384503002 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ogrodzenia na terenie jednostek oświatowych w Stalowej Woli - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia „Remont ogrodzenia na terenie jednostek oświatowych w Stalowej Woli” objętych niniejszym zamówieniem. 2. Zakres zamówienia obejmuje Remont ogrodzenia na terenie jednostek oświatowych w Stalowej Woli w postaci: a) Ogrodzenie PSP Nr 4 • Demontaże istniejącego ogrodzenia od strony pawilonów handlowych • Rozebranie betonowej podmurówki • Montaż ogrodzenia panelowego z podmurówką betonową b) Ogrodzenie Przedszkole Nr 12 • Demontaż istniejącego ogrodzenia furtki i bramy wjazdowej od strony drogi dojazdowej • Demontaż słupów z cegły • Montaż nowych przęseł ( typ przęsła Analogicznie do wykonanych ) • Montaż furtki wejściowej • Montaż bramy wjazdowej c) dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych inwestycji, w tym dokonanie wszelkich niezbędnych oględzin, pomiarów i innych czynności prowadzących do należytego wykonania inwentaryzacji budowlanej i do uzyskania przez Wykonawcę odpowiedniej wiedzy (w tym o celach i oczekiwaniach Zamawiającego względem planowanej inwestycji) do należytego wykonania przedmiotu Umowy; 3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ. 4. Wykonawca wykona prace budowlane objęte niniejszą Umową w sposób kompleksowy, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, normatywami, instrukcjami oraz innymi przepisami dotyczącymi wykonawstwa, w tym zgodnie min. z: a. przepisami zawartymi w Ustawie Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202); b. przepisami zawartymi w Obwieszczeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 07 czerwca 2019 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2019 r., poz. 1065 z późniejszymi zmianami); c. wszystkimi przepisami i normami mającymi zastosowanie i wpływ na kompletność i prawidłowość wykonania zadania oraz docelowe bezpieczeństwo użytkowania wraz z trwałością .współczesną wiedzą techniczną oraz w sposób zapewniający właściwą jakość tych prac. 5. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania zadania i uzyskania niezbędnych pozwoleń. 6. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanej robót wraz z montażem w oparciu o cenę wskazaną przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Płatnikiem za realizację przedmiotu zamówienia będzie Zamawiający: Gmina Stalowa Wola. 8. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę, który zostanie wyłoniony w niniejszym przetargu. Harmonogram będzie musiał być zatwierdzony przez Zamawiającego. 9. Zakres robót jakie Wykonawca jest zobowiązany wykonać nie ujęty w specyfikacji technicznej i przedmiarach robót: a. koszt przygotowania terenu budowy; b. budowa, utrzymanie i rozbiórka zaplecza budowy; c. zabezpieczenie i ochrona placu budowy; d. uporządkowanie placu budowy po zakończeniu robót; e. zabezpieczenie mienia zgromadzonego na placu budowy; f. wykonanie zasilania placu budowy w energię elektryczną, wodę, ciepło i inne niezbędne media do wykonania zamówienia wraz z ponoszeniem kosztów ich poboru dla potrzeb budowy, w tym również kosztów odprowadzenia nieczystości stałych i ciekłych na rzecz dostawców mediów w okresie realizacji zadania; g. uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń; h. uzyskanie wszelkich pozwoleń, decyzji i dokumentów koniecznych dla zamawiającego do użytkowania obiektu; i. wykonanie innych robót i czynności, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, wynikających z Prawa Budowlanego, Polskich Norm, zasad wiedzy i sztuki budowlanej; j. usunięcie powstałych w czasie wykonywania robót odpadów w sposób zgodny z zapisami Ustawy o Odpadach oraz Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 10. Okres gwarancji i rękojmi oraz przedterminowość realizacji przedmiotu zamówienia stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert . 11. Lokalizacja inwestycji: 1) Przedszkole nr 12; ul. Okulickiego 20; 37-450 Stalowa Wola 2) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4; ul. Niezłomnych 1; 37-450 Stalowa Wola 12. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących podczas realizacji zamówienia następujące czynności: - roboty montażowe Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności wymienione w pkt.12 ppkt. 1) w ramach zadania, dotyczące wszelkich w ramach łączącego je z pracodawcą stosunku pracy świadczyły ją osobiście, w miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego kierownictwem z podporządkowaniem służbowym, za wynagrodzeniem, z prawem do urlopu. 2.) Przekazania Zamawiającemu w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia listy osób, które będą wykonywać czynności, o których mowa w pkt. 12 ppkt. 1) w trakcie realizacji zamówienia. Lista ta w przypadku zmiany osoby/osób wykonujących czynności, o których mowa pkt 12 ppkt. 1) winna być każdorazowo niezwłocznie aktualizowana. 3.) Przedstawienia na wezwanie zamawiającego dowodów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę osób, o których mowa w pkt.12 ppkt. 1-2. 4.) W przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia obejmującej wykonanie czynności o których mowa w pkt.12 ppkt. 1) na rzecz podwykonawcy, obowiązki wynikające z pkt. 12 ppkt 1-3 dotyczą także podwykonawcy. 5.) W przypadku niewywiązania się przez wykonawcę (podwykonawcę) z obowiązków o których mowa w pkt. 12 ppkt. 1-3, zamawiający przewiduje sankcje zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45342000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) do dnia 15 czerwca 2020 r., do godziny 9:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.), tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 poz. 110 t.j.). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 69 1020 4391 0000 6602 0196 0921 - Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna w Warszawie z dopiskiem „Wadium – Remont ogrodzenia na terenie jednostek oświatowych w Stalowej Woli”. 3. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta jeżeli wymagają tego przepisy. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający – Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych Al. Jana Pawła II 25A, 37-450 Stalowa Wola. 4. Z treści gwarancji /poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu - Stalowowolskiemu Centrum Usług Wspólnych, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 5. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty. 6. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki wyłącznie w formie elektronicznej wypełnione i podpisane przez wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym: 1) formularz ofertowy; 2) kosztorys ofertowy wykonawcy, sporządzony metodą uproszczoną (dokument nieobowiązkowy). 3) dowód wniesienia wadium. 2. Wraz z ofertą wykonawca winien przesłać wyłącznie w formie elektronicznej wypełnione i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym: 1) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3; 3) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 4;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja wejścia i terenu wokół budynku ZPSM w Dębicy
Dodano: 2020-07-16 - Ogrodzenie działek pod uprawy roślinne i wypas bydła
Dodano: 2020-05-01 - Remont ogrodzenia na terenie jednostek oświatowych w Stalowej Woli
Dodano: 2020-04-28 - Robota budowlana polegająca na zakupie ogrodzenia z bramami i śluzami (materiały + robocizna) – dla Strefy Inwestycyjnej w Olszanicy
Dodano: 2018-09-05 - „Montaż dodatkowej siatki herpetologicznej na odcinku Autostrady A-4 Jarosław Węzeł „Wierzbna (bez węzła)- Radymno ( z węzłem) od km 621+800,67 do km 647+455,82”.
Dodano: 2018-02-14 - Wykonanie robót budowlanych związanych z ustawieniem ogrodzenia drogi ekspresowej S19 od km 461+320,51 do km 462+039,70
Dodano: 2017-09-28 - Przetarg nieograniczony na budowę bramownic drogowych wraz z instalacją elektryczną i teletechniczną, ogrodzeń systemowych z furtkami, bramami przesuwnymi i otwieranymi ręcznie wraz z instalacją elektryczną i teletechniczną na Drogowym Przejściu Granicznym w Korczowej.
Dodano: 2017-09-13 - Wykonanie robót budowlanych związanych z ustawieniem ogrodzenia drogi ekspresowej S19 od km 461+320,51 do km 462+039,70
Dodano: 2017-08-30 - Budowa ogrodzenia placów zabaw jako elementy zadań inwestycyjnych pn.: Budowa placu zabaw w miejscowości Siedliska i Budowa placu zabaw w miejscowości Straszydle - etap II
Dodano: 2017-06-30 - Budowa cmentarza komunalnego w Medyce - Ogrodzenie
Dodano: 2017-05-26