25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-601 Białystok, ul. Kawaleryjska
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 261 398 839 , fax. 261 398 813
- Data zamieszczenia: 2019-05-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
ul. Kawaleryjska 70
15-601 Białystok, woj. podlaskie
tel. 261 398 839, fax. 261 398 813
REGON: 20068982800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://25wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: WOJSKO
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont ogrodzenia dla ujęcia wody na terenie JW w Hajnówce”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
„Remont ogrodzenia dla ujęcia wody na terenie JW w Hajnówce.” 1.1. Roboty rozbiórkowe CPV: 45111300-1 Demontaż istniejącego ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych oraz demontaż i zabezpieczenie furtki z przeznaczeniem do ponownego montażu, Rozebranie fundamentów ogrodzenia, Wywiezienie gruzu z terenu budowy wraz z jego zagospodarowaniem, 1. 2. Roboty montażowe CPV: 45342000-6 Wyrównanie nierówności terenu wokół ogrodzenia materiałem miejscowym wraz z zagęszczeniem, Wykonanie wykopów pod fundamenty szer. 20 cm i głębokości 70 cm oraz cokół ogrodzenia o wym. 20x20 cm, Przygotowanie i montaż zbrojenia cokołu (wieńca), pręty 4x fi 8, strzemiona fi6 co 30 cm, Wykonanie fundamentów 20x70cm i cokołu 20x20 cm, beton klasy min. B-15, Montaż ogrodzenia wysokości 2,0 m, słupki stalowe z kształtowników zamkniętych kwadratowych ocynkowanych 60x60x3 w rozstawie co ok 2,5 m, siatka pleciona ocynkowana o oczku 50x50x2,8 mm, w ogrodzeniu przewidzieć montaż akcesoriów do wstawienia oraz regulacji wcześniej zdemontowanej furtki, na słupkach przewidzieć dekle zapobiegające przedostawaniu się wody opadowej do kształtownika, Montaż z regulacją wcześniej zdemontowanej furtki stalowej wraz z zasuwą oraz zaczepem na kłódkę, Plantowanie terenu wokół ogrodzenia oraz wysianie trawy po zakończeniu robót. UWAGA: Szczegółowy zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót branży budowlanej. Zaleca się aby Wykonawca przed przystąpieniem do kalkulacji ceny kosztorysowej dokonał wizji lokalnej, pomiarów własnych itp. Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia. 1.3. Warunki realizacji robót: a) Roboty będą wykonywane w czynnym zakładzie w dni powszednie od poniedziałku do czwartku w godzinach 7.30 do 15.00, w piątki w godzinach 7.30 do 12.30, praca w innych godzinach oraz w pozostałe dni, tylko po pisemnym zaakceptowaniu przez Kierownika Składu Hajnówka oraz Komendanta 25 WOG w Białymstoku. b) Obowiązkiem wykonawcy przed rozpoczęciem robót jest dostarczenie listy pracowników i wykaz sprzętu (pojazdów) uczestniczących w zadaniu oraz fotografii osób uczestniczących w wykonaniu zadania celem wykonania przepustek tymczasowych przez służby ochrony (dopuszcza się wyraźną kserokopię zdjęcia z dowodu osobistego). c) Wykonawca/Podwykonawca zatrudniający obcokrajowców, przed rozpoczęciem przez nich prac, ma obowiązek zgłoszenia ich do Służby Kontrwywiadu Wojskowego zgodnie z Decyzją Nr 19 Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 roku w sprawie organizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 18). Po uzyskaniu stosownego zezwolenia wydanego przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego, Wykonawca/Podwykonawca ma obowiązek przedstawić niezwłocznie dokument Zamawiającemu. d) Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. e) Roboty należy prowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. f) Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty zużycia energii elektrycznej, wody oraz odprowadzania ścieków związane z potrzebami wynikającymi w trakcie realizacji zadania. g) Wykonawca jest zobowiązany wykonywać roboty budowlane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zgłaszać do odbioru roboty zanikające i ulegające zakryciu. h) Zgłoszenie zakończenia robót oraz gotowości do odbioru końcowego Wykonawca przedstawia Zamawiającemu w formie pisemnej nie później niż na 7 dni przed planowanym zakończeniem robót. Wykonawca powinien przygotować zadanie do przekazania, wykonać do dnia odbioru i przedstawić Zamawiającemu komplet dokumentów budowy wymagany przepisami prawa budowlanego oraz kopię strony z dziennika budowy zawierającą wpis Inspektora nadzoru potwierdzający zakończenie robót. Odbioru końcowego robót dokona komisja wyznaczona przez Zamawiającego w obecności Przedstawiciela Zamawiającego, Wykonawcy oraz Użytkownika. i) Materiały pochodzące z rozbiórki posegregować wg rodzaju i grupy. Materiały zaklasyfikowane jako odpady Wykonawca, który w świetle ustawy o odpadach jest wytwórcą odpadu, zagospodaruje we własnym zakresie zgodnie z ustawą. Koszty zagospodarowania odpadów ponosi Wykonawca. Odpady – surowce wtórne (żelazo, miedź, mosiądz, itp.), należy przekazać do skupu złomu. Wartość złomu należy uwzględnić w kosztorysie ofertowym jako pomniejszenie wartości oferty. Wartość złomu należy przyjąć jako iloczyn ceny jednostkowej złomu i ilości wynikającej z pozycji przedmiarowych. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie „Zestawienia cen sprzedaży netto zasadniczych rodzajów rzeczy ruchomych koncesjonowanych i niekoncesjonowanych uzyskanych przez Agencję Mienia Wojskowego w drodze sprzedaży przetargowej w 2018 roku” (w załączniku) sporządzony przez IWspSZ z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. W przypadku wytworzenia przez Wykonawcę w czasie prac odpadów niebezpiecznych należy dostarczyć Zamawiającemu Kartę Przekazania Odpadów (KPO) w celu poinformowania o sposobie zagospodarowania tych odpadów. Powstałe w wyniku prac budowlanych nieczystości płynne (zlewki, popłuczyny, itp.) Wykonawca gromadzi w szczelnych pojemnikach i wywozi na własny koszt poza teren Jednostki. j) Przed rozpoczęciem robót wszyscy pracownicy przewidziani do realizacji robót powinni stawić się w wyznaczonym dniu oraz godzinie na szkolenie w zakresie zasad wejścia, opuszczania, przebywania i poruszania się po terenie Składu Hajnówka, BHP i ppoż, które odbędzie się na terenie Składu Hajnówka k) Wykonawca zabezpieczy teren prowadzenia robót na czas trwania realizacji zadania aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót na własny koszt. 1.4 . Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1917 z późn. zm.) w pełnym wymiarze czasu pracy, zawartej co najmniej na czas realizacji zamówienia osób wykonujących w szczególności czynności: roboty montażowe, przy czym: a) W zakresie, w jakim Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca gwarantuje, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy. b) Obowiązek realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę dotyczy również realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. W dniu przekazania terenu budowy, dla osób wchodzących w skład personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca lub podwykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie umów o pracę. Kopia umowy/umów o pracę powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracownika). Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być do zidentyfikowania. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. c) W przypadku zmiany składu osobowego personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania poszczególnych prac Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kopie zanonimizowanych umów o pracę z tymi osobami. d) Na każde żądanie Zamawiającego – w terminie 3 dni od daty doręczenia wezwania – Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu imienny wykaz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę na wymaganych w SIWZ stanowiskach z poświadczeniem ich ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego w okresie wykonywania zamówienia przez właściwy inspektorat ZUS (formularz ZUS RCA). Wymóg ten dotyczy personelu Wykonawcy i Podwykonawców. e) Nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w ppkt c) i d) powyżej stanowi przypadek naruszenia obowiązku realizacji przedmiotu umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, co skutkować będzie naliczeniem kary umownej zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy. f) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu umowy przez osoby wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, o których mowa w zdaniu poprzednim, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje, jakich wymagał Zamawiający i w swej ofercie wskazał Wykonawca oraz wymagane zgodnie z zapisami SIWZ zatrudnienie. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac wraz z dostarczeniem dokumentów, o których mowa - odpowiednio – w ppkt c) i d) powyżej oraz w SIWZ). Planowane zebranie Wykonawców odbędzie się w dniu: 06.06.2019 r. o godz. 10:00 na terenie JW w Hajnówce. W sprawie zebrania należy skontaktować się z osobą odpowiedzialną: p. Tomasz KICEL, tel. 261 398 032. Zebranie, o którym mowa powyżej, nie jest zebraniem wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy Pzp. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z ww. osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania, które nasuną się w trakcie jak i po zebraniu wykonawców należy kierować do Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1.1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) 1.2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełnienia warunków oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia (załącznik nr 2 do SIWZ); 1.3. Wykaz osób (załącznik nr 3) 1.4. Oświadczenie RODO (załącznik nr 4 do SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na wykonania robót budowlanych na zadaniu pn.: „Prace w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Białymstoku w zakresie: dokończenia naprawy zewnętrznej części muru okalającego ośrodek, odnowienia pomieszczeń wartowni, odnowienia ściany i zadaszenia w rejonie wejścia głównego do budynku i odnowienia pozostałych pomieszczeń wewnątrz ośrodka oraz wykonania altany zewnętrznej” (sprawa nr 62/ZP/WTiZ/20)
Dodano: 2021-02-23 - „Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę i oczyszczania ścieków w Gminie Jasionówka”
Dodano: 2021-02-01 - Przebudowa budynku byłej szkoły podstawowej w Kobyli na potrzeby utworzenia Klubu Senior+
Dodano: 2020-08-28 - Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na świetlicę środowiskową w budynku byłego Gimnazjum Gminnego w Perlejewie
Dodano: 2020-05-15 - Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na świetlicę środowiskową w budynku byłego Gimnazjum Gminnego w Perlejewie
Dodano: 2020-05-07 - Termomodernizacja komunalnego budynku mieszkalnego w Srebrnej.
Dodano: 2020-05-07 - Termomodernizacja komunalnego budynku mieszkalnego w Srebrnej
Dodano: 2020-04-15 - Konserwacja podjazdu i opaski odwadniającej przy budynku nr 57 na terenie JW w Hajnówce (K – 741)
Dodano: 2020-02-12 - Kontynuacja przebudowy części budynku Gimnazjum Gminnego w Perlejewie wraz ze zmianą sposobu użytkowania obejmująca Przedszkole i Klub Malucha
Dodano: 2020-02-10 - Kontynuacja przebudowy części budynku Gimnazjum Gminnego w Perlejewie wraz ze zmianą sposobu użytkowania obejmująca bibliotekę szkolną i publiczną
Dodano: 2020-01-17