Przetargi.pl
Remont oficyny płacowej w zakresie naprawy elewacji i wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w Muzeum w Przeworsku Zespół Pałacowo-Parkowy, etap I.

Muzeum w Przeworsku Zespół Pałacowo Parkowy ogłasza przetarg

  • Adres: 37-200 Przeworsk, Park 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum w Przeworsku Zespół Pałacowo Parkowy
    Park 2
    37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    REGON: 651428076
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiającyInstytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont oficyny płacowej w zakresie naprawy elewacji i wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w Muzeum w Przeworsku Zespół Pałacowo-Parkowy, etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Prace przy budynku oficyny pałacowej obejmą pełną konserwację techniczną i estetyczną elewacji na ścianie południowej. W zakres prac wchodzi usunięcie mocno zdegradowanych i zasolonych tynków. Odczyszczenie mechaniczne i zmycie zabrudzeń elewacji. Odgrzybienie ścian ceglanych metodą smarowania. Wykonanie tynków zewnętrznych uszczelniających do wysokości 30 cm ponad poziomem gruntu jako izolacja pionowa, tynków podkładowych, a następnie tynków renowacyjnych. Całość elewacji należy pokryć tynkiem typu szlam uzdrawiający. Następnie elewację należy zagruntować i pomalować na kolor, który zostanie ustalony na komisji konserwatorskiej która odbędzie się przed rozpoczęciem prac. Ponadto należy wymienić stolarkę okienną na wzór dwóch już zamontowanych okien w ścianie południowej, wykonać obróbki murarskie przy oknach oraz zamontować parapety zewnętrzne i wewnętrzne. Należy także wykonać naprawę rur spustowych i zamontować czyszczaki do tych rur.Zamawiający informuje jednocześnie, iż zakres wykonywanych robót jest węższy niż ujęty w posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej i obejmuje prace określone w załączonym przedmiarze robót. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia (zabytkowy charakter obiektu), zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przedmiotu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający informuje jednocześnie, iż zalecana wizja lokalna nie stanowi wiążącego elementu SWZ.Przedmiotowy budynek położony jest na działce nr 244/6. Działka ta znajduje się na obszarze Zespołu Pałacowo – Parkowego w Przeworsku. Budynek jest wpisany do Rejestru Zabytków pod nr rej.: A-36 z 23.08.2001. Swoją południowo-zachodnią granicą przylega do drogi krajowej, ul. Krakowskiej, zachodnią i północno-zachodnią granicą do drogi wewnętrznej.Dane ogólne i powierzchniowe dotyczące budynku- Powierzchnia całkowita budynku aktualna - 344,73 m²- Kubatura aktualna - 2596,42 m³- Kubatura po przebudowie - 2596,42 m³- Ilość kondygnacji budynku - 4- Wysokość budynku do kalenicy - 9,57 mZamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający przeanalizował przedmiot zamówienia pod kątem podziału na części. Zamawiający stwierdził, iż zamówienie nie powinno zostać podzielone na części ze względów technicznych oraz organizacyjnych. Podział zadania na części z pewnością podniósłby wartość kosztów inwestycji. Wykonanie zadania dotyczy jednego obiektu, a więc przedmiot zamówienia stanowi integralną całość. Opóźnienia w realizacji jednych prac uniemożliwiałyby realizację innych, kolejnych. Tak więc większa ilość wykonawców na budowie spowodowałaby, że wykonywanie prac budowlanych byłoby chaotyczne i realizowane z niepotrzebnymi przestojami, co wpłynęłoby na terminową realizację umów i rozliczenie dofinansowania. Skoordynowanie prac różnych wykonawców mogłoby poważnie zagrozić właściwemu zrealizowaniu całości zamówienia. W ramach przedmiotowego zadania nad właściwą jego realizacją na zlecenie zamawiającego wykonywany będzie nadzór inwestorski oraz nadzór konserwatorski. Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy przy realizacji zadania z poszczególnymi specjalistami wykonującymi powierzone funkcje. 1. Szczegółowy zakres robót określa: 1) Dokumentacja projektowa (projekty budowlano – wykonawcze),2) Przedmiar robót,3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.2. Ze względu na okoliczność, iż dokumentacja techniczna dla powyższej inwestycji była wykonywana w 2011 i na przedmiotową dokumentację wydane zostały odpowiednie decyzje - zostały w niej użyte nazwy proponowanych do zastosowania materiałów. Zamawiający wskazuje Wykonawcom aby jako podstawę wyceny wartości zadania użyć materiały o parametrach określonych w Przedmiarze robót oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót które należy uznać za parametry równoważności. 3. Określone w dokumentacji projektowej, ST typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp w przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, oferowane świadczenie nie musi być zgodne z wymaganymi normami, ale wykonawca jest zobowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.Gdy opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, wówczas, zgodnie z art. 101 ust. 6 ustawy Pzp, wykonawca może powołać się na zgodność oferowanych świadczeń ze stosownymi normami, jeżeli dotyczą one wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez zamawiającego.Zastosowanie rozwiązań równoważnych należy wskazać w ofercie, niezależnie od tego, czy zamawiający żąda przedłożenia przez wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych.4. Dokładny zakres zadania oraz inne informacje niezbędne do wyceny robót przedstawia dokumentacja techniczne, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dlatego Zamawiający zaleca przy dokonaniu wyceny oferty dokładną weryfikację tych dokumentów. 5. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i obowiązującymi warunkami technicznymi. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach