Przetargi.pl
remont odtworzeniowy stołówki, WC oraz WC dla niepełnosprawnych przy ul. Witebskiej 2 w Zielonej Górze

Centrum Usług Opiekuńczych ogłasza przetarg

  • Adres: 65-634 Zielona Góra, ul. Witebska 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 32 66 595, 454 63 60 , fax. 68 326 65 95
  • Data zamieszczenia: 2010-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Opiekuńczych
    ul. Witebska 2 2
    65-634 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 32 66 595, 454 63 60, fax. 68 326 65 95
    REGON: 97032118000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuo.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Centrum Usług Opiekuńczych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont odtworzeniowy stołówki, WC oraz WC dla niepełnosprawnych przy ul. Witebskiej 2 w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont odtworzeniowy stołówki, WC oraz WC dla niepełnosprawnych przy ul. Witebskiej 2 w Zielonej Górze 2.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiPOR) stanowiącą załącznik Nr 11 do niniejszej SIWZ; 3.W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą: 3.1. Stołówka; - wymiana posadzki - wymiana grzejników - wymiana osprzętu oświetleniowego ( lampy ) - wymiana płytek na ścianach ( wydawalnia posiłków ) - roboty malarskie (wraz z aranżacją ściany zachodniej wewnętrznej do wykonania zgodnie z załączonym rysunkami stanowiącymi załącznik Nr 12 do niniejszej SIWZ) 3.2. WC (męskie) - wymiana posadzki - wymiana grzejnika - wymiana płytek na ścianach - wymiana osprzętu oświetleniowego (lampy ) - wymiana osprzętu sanitarnego ( miski ustępowe, sedesy, umywalki, pisuar, baterie) - roboty malarskie 3.3. WC (damskie) - przystosowanie dla osób niepełnosprawnych na wózkach - wymiana posadzki - wymiana grzejnika - wymiana osprzętu oświetleniowego ( lampy ) - wymiana stolarki drzwiowej ( poszerzenie wejścia ) - wymiana osprzętu sanitarnego ( miska ustępowa, sedes, umywalka, bateria ) - montaż wsporników dla osób niepełnosprawnych - roboty malarskie. 3.4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w STWiOR, o której mowa w pkt 3.2. SIWZ oraz kosztorysie ofertowym robót budowlanych , instalacyjnych - stanowiącym załącznik Nr 9 do niniejszej SIWZ; 3.5. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: 3.5.1. organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; 3.5.2. pełnego ubezpieczenia budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 3.5.3. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; 3.5.4. ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; 3.5.5. zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i wydzielenie stref bezpieczeństwa; 3.5.6. zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; 3.5.7. po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia; 3.6. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 36 miesięcy oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy; 3.7. Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: 3.7.1. kopię opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości minimum 110 000,00 tys. zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cuo.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach