Przetargi.pl
Remont (odtworzenie) istniejącej nawierzchni asfaltowej drogi gminnej - ulica Targowa w miejscowości Dobre po wybudowaniu kanalizacji sanitarnej - Nr ref. GKI 271.15.2013

Gmina Dobre ogłasza przetarg

  • Adres: 05-307 Dobre, ul. Tadeusza Kościuszki 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 7571190 , fax. 25 7571190
  • Data zamieszczenia: 2013-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobre
    ul. Tadeusza Kościuszki 1 1
    05-307 Dobre, woj. mazowieckie
    tel. 25 7571190, fax. 25 7571190
    REGON: 71158265800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminadobre.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont (odtworzenie) istniejącej nawierzchni asfaltowej drogi gminnej - ulica Targowa w miejscowości Dobre po wybudowaniu kanalizacji sanitarnej - Nr ref. GKI 271.15.2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia Remont (odtworzenie) istniejącej nawierzchni asfaltowej drogi gminnej - ulica Targowa w miejscowości Dobre po wybudowaniu kanalizacji sanitarnej jest : 2) sfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej po stronie lewej jezdni na gr.4cm; 3) wyrównanie lokalne powierzchni po stronie prawej jezdni kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie o śr. gr.10 cm; 4) ułożenie siatki z włókna szklanego 100/100KN szer.2,0m; 5) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr.4cm; 6) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr.4cm. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) dokumentacja projektowa; 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gminadobre.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach