Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 58-309 Wałbrzych, ul. Sokołowskiego 4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 6489742 , fax. 074 6489746
- Data zamieszczenia: 2009-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
ul. Sokołowskiego 4 4
58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 074 6489742, fax. 074 6489746
REGON: 89004744600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie.walbrzych.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont Oddziału Pulmonologii Specjalistycznego Szpitala im. A. Sokołowskiego w Wałbrzychu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont Oddziału Pulmonologii Specjalistycznego Szpitala im. A. Sokołowskiego w Wałbrzychu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 160 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). DATĄ UZNANIA WPŁATY BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Konto bankowe: Kredyt Bank S.A. o/Wałbrzych 36 1500 1764 1217 6005 2413 0000.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Pozostałe wymagania: - posiadają doświadczenie w zakresie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia (3 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym co najmniej jednej robocie polegające remoncie oddziału szpitalnego przy normalnym funkcjonowaniu części oddziału nie objętej remontem i , których wartość nie jest mniejsza niż 1000.000 zł każda, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli czas prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie) - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na zrealizowanie przedmiotu zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 500.000zł Nazwa (rodzaj) warunku Sposób oceny spełnienie wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie oświadczeń oraz dokumentów wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie oświadczeń oraz dokumentów wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia posiadają doświadczenie w zakresie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia (3 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w tym co najmniej 1 robota polegające na remoncie oddziału szpitalnego przy normalnym funkcjonowaniu części oddziału nie objętej remontem , których wartość nie jest mniejsza niż 1000.000.zł każda , w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli czas prowadzenia działalności jest krótszy , w tym okresie) na podstawie wykazu robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie i że prowadzone prace umożliwiały działalność części oddziału nie objętej remontem posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na zrealizowanie przedmiotu zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 500.000 zł na podstawie informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Lp. Nazwa (rodzaj) dokumentu 1 Wypełniony wzór oferty - załącznik nr 2 do SIWZ 2 Dowód wpłaty wadium 3 Oświadczenie oferenta o spełnieniu wymogów art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 4 Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 5 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie oraz że prowadzone prace umożliwiały działalność części oddziału nie objętej remontem. 8 Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 9 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 10 Oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy z kopią uprawnień i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 11 Zaparafowany na każdej stronie i podpisany projekt umowy - załącznik nr 3 do SIWZ 12 Kosztorys szczegółowy łącznie z tabelą elementów scalonych w cenach brutto wraz z zestawieniem materiałów oraz składnikami cenotwórczymi (stawka robocizny, narzuty)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Zp/80/PN-55/09
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane związane z przebudową pomieszczeń laboratorium biogenetyki na potrzeby Banku Komórek Krwiotwórczych w budynku przy ul. Pasteura 4 we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-08 - Modernizacja kina Wawel w Lubaniu wraz z zakupem wyposażenia na potrzeby działalności kulturalnej
Dodano: 2016-07-06 - Wykonanie robót budowlanych na poziomie piwnic budynku F w Dolnośląskim Centrum Onkologii we Wrocławiu.
Dodano: 2016-06-22 - Roboty budowlane w zakresie remontu i przebudowy części wysokiego parteru budynku przy ul. M.C. Skłodowskiej 66 z wykorzystaniem na sale łóżkowe
Dodano: 2016-06-17 - Najem zespołu urządzeń: urządzenia filtrującego i utrzymującego czystość powietrza o ustalonym sposobie kontroli zanieczyszczeń cząstkami i drobnoustrojami w środowisku oraz urządzenia wykorzystywanego do pracy laboratoryjnej w warunkach sterylnych zapewniającego przepływ jałowego powietrza - loży laminarnej, wraz z wykonaniem instalacji i rozmieszczeniem dostarczonych urządzeń oraz zaprojektowaniem i wykonaniem niezbędnych prac budowlanych umożliwiających instalację urządzeń.
Dodano: 2016-06-13 - Remont i modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej z wydzieleniem odcinka Chirurgii Dziecięcej Znak sprawy ZP/06/2016
Dodano: 2016-04-29 - remont i przebudowa pomieszczeń Kliniki Anestezjologii i Intensywnej Terapii, znajdujących się na parterze budynku przy ul. Chałubińskiego 1a we Wrocławiu
Dodano: 2016-04-15 - roboty budowlane w zakresie wykonania instalacji sprężonego powietrza wraz z remontem sprężarkowni dla bloku operacyjnego w budynku przy ul. M. Curie - Skłodowskiej 66 we Wrocławiu
Dodano: 2016-04-12 - roboty budowlane w zakresie wykonania remontu bieżącego części węzłów sanitarnych i pomieszczeń przyległych w budynku Kliniki Ginekologii i Położnictwa przy ul. Chałubińskiego 3 we Wrocławiu
Dodano: 2016-04-05 - na roboty budowlane w zakresie adaptacji pomieszczeń dla aparatu RTG Precision przy ul. Pasteura 4 we Wrocławiu
Dodano: 2016-03-25