Przetargi.pl
Remont Oddziału Pulmonologii Specjalistycznego Szpitala im. A. Sokołowskiego w Wałbrzychu

Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 58-309 Wałbrzych, ul. Sokołowskiego 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6489742 , fax. 074 6489746
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
    ul. Sokołowskiego 4 4
    58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6489742, fax. 074 6489746
    REGON: 89004744600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Oddziału Pulmonologii Specjalistycznego Szpitala im. A. Sokołowskiego w Wałbrzychu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont Oddziału Pulmonologii Specjalistycznego Szpitala im. A. Sokołowskiego w Wałbrzychu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 160 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). DATĄ UZNANIA WPŁATY BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Konto bankowe: Kredyt Bank S.A. o/Wałbrzych 36 1500 1764 1217 6005 2413 0000.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Pozostałe wymagania: - posiadają doświadczenie w zakresie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia (3 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym co najmniej jednej robocie polegające remoncie oddziału szpitalnego przy normalnym funkcjonowaniu części oddziału nie objętej remontem i , których wartość nie jest mniejsza niż 1000.000 zł każda, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli czas prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie) - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na zrealizowanie przedmiotu zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 500.000zł Nazwa (rodzaj) warunku Sposób oceny spełnienie wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie oświadczeń oraz dokumentów wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie oświadczeń oraz dokumentów wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia posiadają doświadczenie w zakresie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia (3 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w tym co najmniej 1 robota polegające na remoncie oddziału szpitalnego przy normalnym funkcjonowaniu części oddziału nie objętej remontem , których wartość nie jest mniejsza niż 1000.000.zł każda , w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli czas prowadzenia działalności jest krótszy , w tym okresie) na podstawie wykazu robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie i że prowadzone prace umożliwiały działalność części oddziału nie objętej remontem posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na zrealizowanie przedmiotu zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 500.000 zł na podstawie informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Lp. Nazwa (rodzaj) dokumentu 1 Wypełniony wzór oferty - załącznik nr 2 do SIWZ 2 Dowód wpłaty wadium 3 Oświadczenie oferenta o spełnieniu wymogów art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 4 Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 5 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie oraz że prowadzone prace umożliwiały działalność części oddziału nie objętej remontem. 8 Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 9 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 10 Oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy z kopią uprawnień i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 11 Zaparafowany na każdej stronie i podpisany projekt umowy - załącznik nr 3 do SIWZ 12 Kosztorys szczegółowy łącznie z tabelą elementów scalonych w cenach brutto wraz z zestawieniem materiałów oraz składnikami cenotwórczymi (stawka robocizny, narzuty)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Zp/80/PN-55/09
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach