Przetargi.pl
Remont Oddziału Psychogeriatrii - Etap I

Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie ogłasza przetarg

  • Adres: 09-500 Gostynin, ul. Zalesie 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2360035 , fax. 024 2358090
  • Data zamieszczenia: 2015-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie
    ul. Zalesie 1 1
    09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
    tel. 024 2360035, fax. 024 2358090
    REGON: 00291724000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-zalesie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Oddziału Psychogeriatrii - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu Oddziału Psychogeriatrii - Etap I - nazwa zadania Remont Oddziału Psychogeriatrii - Etap I, wg załączonej dokumentacji projektowej, kosztorysowej, specyfikacji technicznej wykonania robót, specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) i ewentualnych wyjaśnień Zamawiającego udzielonych w toku niniejszego postępowania. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty zapoznali się z dokumentacją techniczną oraz z placem budowy w celu uwzględnienia w ofercie wszystkich niezbędnych do wykonania prac budowlanych. 1.2. W ramach remontu Oddziału Psychogeriatrii będzie zrealizowany Etap I. Uwaga: Z zakresu robót objętych projektem zostały wyłączone roboty budowlane zaliczone do II Etapu. Opisany w dokumentacji projektowej Etap II nie wchodzi w zakres zadania. 1.3. Oddział Psychogeriatrii położony jest w Pawilonie nr 6, usytuowanym na działce o nr ewidencyjnym 6721/3, obręb Gostynin, jednostka rejestrowa G4348. Działka o nr ewidencyjnym 6721/3 jest działką zabudowaną, stanowiącą własność Samorządu Województwa Mazowieckiego, będącą w nieodpłatnym użytkowaniu Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie przy ul. Zalesie 1. 1.4. Prace zostaną wykonane na odcinku A Oddziału Psychogeriatrii oraz w części administracyjnej. Na czas prowadzenia prac odcinek A oraz część administracyjna zostaną wyłączone z eksploatacji. Budynek będzie użytkowany w części - skrzydło B Oddziału Psychogeriatrii wyłączone z remontu oraz Oddziały usytuowane na I piętrze pawilonu nr 6 będą pracowały w normalnym trybie w związku z tym Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić możliwość korzystania z tej części obiektu budowlanego. 1.5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty zapoznali się z dokumentacją techniczną oraz z placem budowy w celu uwzględnienia w ofercie wszystkich niezbędnych do wykonania prac budowlanych. Zamawiający w celach pomocniczych załącza do opisu przedmiotu zamówienia przedmiar robót koniecznych do wykonania. 1.6. Prace remontowe na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmują w szczególności: a) remont ścian i sufitów: - zeskrobanie i zmycie ze ścian i sufitów starej farby emulsyjnej, - skucie starej glazury, - gruntowanie środkiem gruntującym powierzchni ścian i sufitów, - ułożenie gładzi gipsowej na ścianach i sufitach, - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów, - licowanie ścian glazurą, -skucie wyobleń na styku sufitu ze ścianą i uzupełnienie tynkiem, - wykonanie obudowy rur wodnokanalizacyjnych płytami kartonowo gipsowymi na ruszcie metalowym, - wykonanie ochrony ścian i naroży, - montaż okładzin ściennych, montaż odbojoporęczy, montaż odbojnic, montaż narożników; b) remont podłóg z zachowaniem dotychczasowych rzędnych wysokościowych podłóg: -zerwanie posadzek i wykładzin PCV, -rozebranie posadzek ceramicznych, -rozebranie posadzek cementowych, -wykonanie izolacji poziomej 2xfolia PE, -ułożenie izolacji poziomej z płyt styropianowych, -wykonanie izolacji poziomej z płynnej folii, -wykonanie posadzek z płytek antypoślizgowych, -wykonanie posadzki żywicznej; c) wymianę drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, d) remont łazienek i natrysków: -demontaż istniejącej armatury, -montaż kabin WC, -montaż zasłon natryskowych, -montaż siedzisk prysznicowych, -montaż uchwytów dla niepełnosprawnych; e) remont instalacji kanalizacji sanitarnej; f) remont instalacji wentylacyjnej; g) remont instalacji wodnej; h) remont instalacji co: wymiana grzejników z zaworami termostatycznymi, i) remont instalacji oświetlenia: wymiana opraw i źródeł światła na typu LED, włączników, wtyczek, wymiana instalacji awaryjnej, j) remont okablowania strukturalnego: wymiana przewodów, k) inne prace określone w dokumentacji projektowo-kosztorysowej. 1.7. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest m.in. do: 1) zapoznania się - przed złożeniem oferty - z wymaganiami dotyczącymi realizacji przedmiotu zamówienia; 2) opracowania projektu harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego, dla robót objętych niniejszym przedmiotem zamówienia; 3) wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia, wymaganiami określonymi w SIWZ, przepisami prawa budowlanego, zgłoszeniem o pozwoleniu na wykonanie robót budowlanych, umową, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót i innymi przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami BHP, ppoż., poleceniami inspektora nadzoru autorskiego, poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego oraz z należytą starannością; 4) sporządzenia planu BIOZ dla robót, dla których jest on wymagany, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz zakresem robót objętych przedmiotem zamówienia; 5) zapewnienia kadry z wymaganymi uprawnieniami; Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do zadań jakie zostaną im powierzone; 6) zapewnienia przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie robót; 7) wykonania przedmiotu zamówienia z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.); 8) przekazania na każde żądanie Zamawiającego lub przedstawiciela Zamawiającego dokumentów stwierdzających jakość użytych materiałów i ich dopuszczenie do stosowania w budownictwie, w szczególności certyfikatów zgodności z Polską Normą, aprobat technicznych, certyfikatów na znak bezpieczeństwa, gwarancji i atestów w odniesieniu do stosowanych materiałów i urządzeń, w tym np. wyników oraz protokołów z badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu zamówienia; 9) Zastosowane materiały muszą posiadać atesty i być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie. 10) przestrzegania terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w niniejszej SIWZ i zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo-terminowo-finansowym; 11) pokrywania kosztów wody, ścieków i energii elektrycznej w okresie budowy; 12) prace muszą być prowadzone z zachowaniem przepisów BHP i P.POŻ. pod kierunkiem osoby/osób z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi oraz przez przeszkolonych pracowników w zakresie przepisów bhp i p.poż. Pracownicy podczas wykonywania robót budowlanych muszą być wyposażeni w odpowiednią odzież i obuwie ochronne oraz środki ochrony indywidualnej. 13) Wymaga się odpowiedniego zorganizowania placu budowy, a w szczególności wyposażenia zaplecza budowy zgodnie z potrzebami prowadzonych prac, zorganizowania placów składowych. 14) Roboty budowlane muszą być prowadzone z zastosowaniem maszyn, urządzeń, narzędzi, materiałów, które spełniają wymagania obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. 15) Prowadzone prace budowlane, materiały i maszyny muszą być zabezpieczone zgodnie z przepisami oraz w taki sposób, aby nie narażały na szkody i powodowały szkód. 16) W trakcie realizacji robót budowlanych należy zapewnić ochronę przeciwpożarową, spełnić wymagania w zakresie ochrony środowiska. 17) właściwego zabezpieczenia prowadzonych robót, w szczególności: -zabezpieczenia terenu robót i ochrona przed zniszczeniem znajdujących się na terenie robót elementów zagospodarowania terenu oraz utrzymywanie porządku na terenie robót, a także poza nim, w obrębie działania Wykonawcy; -zabezpieczenia składowanych tymczasowo na placu budowy materiałów i urządzeń - do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępnienie do kontroli przez Inspektora nadzoru; -odpowiedzialności za ochronę instalacji na powierzchnią ziemi i za urządzenia podziemne, w trakcie wykonywania robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia; 18) dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; 19) uzyskania niezbędnych pozwoleń, zgód, zatwierdzeń, decyzji; w szczególności we własnym zakresie i w cenie oferty i właściwe oznakowanie robót przez cały czas ich trwania; 20) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp oraz ppoż i dozór mienia na terenie robót; 21) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za wszelkie szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane nienależytym wykonaniem robót - będących przedmiotem niniejszego zamówienia - z winy Wykonawcy; w tym usunięcie ewentualnych szkód; 22) usunięcia wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Zamawiającego w trakcie trwania robót w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia; 23) uprzątnięcia terenu po zakończeniu robót - własnym staraniem i na własny koszt - w szczególności wywiezienia ewentualnych materiałów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia na składowisko odpadów, przy czym Wykonawca jako wytwarzający odpady, zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zm.), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21); 24) zgłoszenia robót do odbioru z przekazaniem Zamawiającemu wraz z zawiadomieniem o zakończeniu robót budowlanych kompletu dokumentów odbiorowych oraz uczestniczenie w czynnościach odbioru i usunięcie stwierdzonych wad. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia: Wykonawca dostarczy na własny koszt i we własnym zakresie wszystkie materiały, sprzęt i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 1.8. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić wszystkie materiały do zatwierdzenia Zamawiającemu i uzyskać akceptację przed zastosowaniem materiałów w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 1.9. Informacje dot. gwarancji jakości oraz rękojmi: 1) Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres co najmniej 36 m-cy oraz rękojmi na okres 36 m-cy, licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania końcowego protokołu odbioru robót. 1.10. Informacje dotyczące rozwiązań równoważnych: 1) Wszelkie nazwy własne (przyjęte w obliczeniach i założeniach projektowych dla parametrów technicznych urządzeń i materiałów, wskazanych producentów) przywołane w dokumentacji opisującej przedmiot niniejszego zamówienia, są przykładowe oraz służą doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia poprzez określenie pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych dla danych rozwiązań. 2) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze właściwości w stosunku do wymaganych przez Zamawiającego. 3) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych wraz z niezbędnymi informacjami lub dokumentami (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania, świadectwa potwierdzające odpowiednią jakość, itp.) powinien być dołączony do oferty (w dniu jej składania) i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł stwierdzić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Ocena spełnienia warunku równoważności należy do Zamawiającego (projektanta pełniącego nadzór autorski). 4) W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmian w projekcie budowlanym, koszty przeprojektowania obciążają Wykonawcę. 5) Jeżeli Wykonawca zastosuje materiały lub urządzenia równoważne, których nie wskaże Zamawiającemu lub do których nie dołączy wymaganych informacji lub dokumentów (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania, świadectwa potwierdzające odpowiednią jakość, itp.), Zamawiający uzna, że Wykonawca zastosuje materiały i urządzenia zgodne z dokumentacją opisującą przedmiot niniejszego zamówienia. 1.11. Wykonawca winien wykonać wszelkie prace zabezpieczające i pomocnicze, a w szczególności: a) transport niezbędnych materiałów, właściwe ich zabezpieczenie i składowanie; b) wykonanie w niezbędnym zakresie rusztowań oraz elementów umożliwiających dostęp do wykonywania przedmiotowych prac; c) wykonanie niezbędnych prac zabezpieczających, mających na celu niedopuszczenie do uszkodzeń już wykonanych robót w rejonie działań Wykonawcy; d) zaopatrzenie kadry we wszelkie niezbędne środki ochrony osobistej wraz ze szkoleniami i innymi elementami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia; 1.12. Wykonawca winien przygotować dokumentację powykonawczą wraz z pełną informacją jakościową tj. Wykonawca powinien przewidzieć konieczność prowadzenia prac w takim systemie aby zrealizować zamierzenie inwestycyjne w wymaganym terminie. 1.13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz prawidłowości wykonania poszczególnych robót; przedmiar robót. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy i Zamawiający załącza przedmiar robót koniecznych do wykonania do opisu przedmiotu zamówienia. 1.14. Opis przedmiotu zamówienia składa się jednocześnie zarówno ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), dokumentacji technicznej dla robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia i stanowi część umowy, a wymagania określone w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy, tak jakby zawarte były w całej dokumentacji opisującej przedmiot niniejszego zamówienia. 1.15. Wykonawca może powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. Zawarcie umowy przez Wykonawcę z podwykonawcami części przedmiotu zamówienia wymaga zgody Zamawiającego. 1.16. Podwykonawcę w stosunkach z Zamawiającym reprezentuje Wykonawca. 1.17. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania lub zaniechania podwykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników, jak za własne działania lub zaniechania. 1.18. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego na roboty budowlane do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy - której treść jest zaakceptowana przez potencjalne strony umowy - przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. 1.19. Dostarczenie projektu umowy nawet łącznie ze zgodą Wykonawcy na jej zawarcie przez potencjalnego podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę nie rodzi odpowiedzialności solidarnej Zamawiającego za zapłatę wynagrodzenia za usługi, dostawy lub roboty budowlane wykonywane przez podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę. 1.20. Przedłożony Zamawiającemu do akceptacji projekt umowy musi spełniać wymagania określone w SIWZ oraz zawierać w szczególności: 1) wskazanie części przedmiotu zamówienia (zakresu robót) - powierzonych podwykonawcy, stanowiących część zamówienia publicznego; Przedmiot zamówienia wykonywany przez wykonawcę lub dalszego podwykonawcę musi być określony dokładnie i wyczerpująco tj., co najmniej poprzez wskazanie zakresu w dokumentacji lub projekcie i odpowiednie oznaczenie na odpowiednim egzemplarzu oraz opis i wyszczególnienie prac; Wskazana część przedmiotu zamówienia (zakres robót) w umowie o podwykonawstwo nie może wykraczać poza przedmiot zamówienia określony w ofercie przez Wykonawcę, jako część przedmiotu zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom; Jakiekolwiek postanowienia odnoszące się, do jakości usług, dostaw lub robót budowlanych nie mogą przewidywać lub dopuszczać wykonania części przedmiotu zamówienia - objętego umową o podwykonawstwo - w jakości gorszej niż określone w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia; 2) kwotę wynagrodzenia za usługi, dostawy lub roboty budowlane - kwota ta nie może być wyższa niż wartość tej części przedmiotu zamówienia (zakresu robót) wynikająca z oferty Wykonawcy, a suma płatności podwykonawcom za daną część przedmiotu zamówienia (zakres robót) nie może być wyższa niż przewidziane w umowie wynagrodzenie dla wskazanych części przedmiotu zamówienia; wynagrodzenie dla podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy musi być wynagrodzeniem ryczałtowym; 3) termin wykonania wskazanej części przedmiotu zamówienia (zakresu robót) powierzonych podwykonawcy; Termin wykonania przedmiotu umowy dla podwykonawcy i odpowiednio dla dalszego podwykonawcy nie może być późniejszy niż termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia określony w SIWZ i umowie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą; 4) warunki płatności - termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy w tym w szczególności: a) wynagrodzenie należne na podstawie umów o podwykonawstwo nie może być wymagalne przed wykonaniem przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę i jego odebraniem przez Zamawiającego; b) suma wynagrodzeń dla podwykonawców i dalszych podwykonawców robót budowlanych nie może być większa niż 60 % wynagrodzenia dla Wykonawcy; c) przeniesienie wierzytelności (także przyszłych) przysługujących podwykonawcy wobec Wykonawcy lub Zamawiającego, dalszemu podwykonawcy i kolejnym podwykonawcom wobec podwykonawcy, Wykonawcy lub Zamawiającego wymaga zgody Zamawiającego; Jakiekolwiek wierzytelności przysługujące Wykonawcy (i odpowiednio podwykonawcy, dalszemu podwykonawcy) wobec podwykonawcy (i odpowiednio dalszych podwykonawców), w tym w szczególności wierzytelności z tytułu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, koszty za korzystanie z placu budowy, pomieszczeń, urządzeń lub energii muszą być wcześniej wymagalne niż wierzytelność o zapłatę wynagrodzenia dla podwykonawcy i będą potrącane w pierwszej kolejności z wierzytelnością o zapłatę wynagrodzenia dla podwykonawcy. W przypadku zatrzymywania przez Wykonawcę jakichkolwiek kwot z należności przysługujących podwykonawcy z tytułu wynagrodzenia następować będzie odnowienie, tj. Wykonawca po spełnieniu warunków będzie zobowiązany do zwrotu kwoty zatrzymanej, a zobowiązanie do zapłaty wynagrodzenia w tej części wygaśnie, w efekcie Zamawiający będzie zwolniony z zapłaty kwoty odpowiadającej kwocie zatrzymanej przez Wykonawcę; (odpowiednie postanowienia muszą się znaleźć także w umowach podwykonawców z dalszymi podwykonawcami); 5) tryb zatrudnienia dalszych podwykonawców; 6) podstawy zapłaty wynagrodzenia dalszym podwykonawcom, w tym uprawnienie Zamawiającego i Wykonawcy do zapłaty podwykonawcy i dalszym podwykonawcom wynagrodzenia; 7) numer rachunku bankowego podwykonawcy; 8) termin wystawienia faktury podwykonawcy na rzecz Wykonawcy, 9) protokoły odbiorów częściowych i odbioru końcowego powinny być sporządzone przy udziale Zamawiającego, Wykonawcy i podwykonawcy z datą odbioru powierzonej części przedmiotu zamówienia (zakresu robót), wynikającą z realizacji umowy dla niniejszego przedmiotu zamówienia; Odbiór końcowy w ramach umowy o podwykonawstwo musi być wcześniejszy niż zgłoszenie do odbioru końcowego dokonane przez Wykonawcę. 1.21. Umowa z podwykonawcą nie może zawierać postanowień: 1) uzależniających uzyskanie przez podwykonawcę płatności od Wykonawcy od zapłaty przez Zamawiającego Wykonawcy wynagrodzenia obejmującego powierzoną część przedmiotu zamówienia (zakres robót) wykonaną przez podwykonawcę; 2) uzależniających zwrot podwykonawcy kwot zabezpieczenia przez Wykonawcę, od zwrotu ewentualnego zabezpieczenia wykonania umowy przez Zamawiającego Wykonawcy. 3.22. Zamawiający, w terminie 7 dni od dnia przedłożenia projektu umowy o podwykonawstwo, zgłasza pisemne zastrzeżenia, jeżeli nie są spełnione wymagania określone powyżej 3.23. Niezgłoszenie pisemnych zastrzeżeń do przedłożonego projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia przedłożenia projektu umowy uważa się za akceptację projektu umowy przez Zamawiającego. 3.24. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada Zamawiającemu - w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia - poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane. 3.25. Zamawiający, w terminie 7 dni od dnia przedłożenia kopii zawartej umowy, zgłasza pisemny sprzeciw do umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jeżeli nie są spełnione wymagania określone powyżej. 13.26. Niezgłoszenie pisemnego sprzeciwu do przedłożonej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia przedłożenia umowy uważa się za akceptację umowy przez Zamawiającego. 3.27. Powyższe warunki stosuje się odpowiednio do zmian umów o podwykonawstwo. 3.28. Każda zmiana umowy z podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą wymaga zgody Zamawiającego. 3.28. Zamawiający może żądać od Wykonawcy niedopuszczenia, zmiany lub usunięcia podwykonawcy usług, dostaw lub robót budowlanych, jeżeli: 1) w umowie o podwykonawstwo nie są spełnione wyżej określone wymagania; 2) zachodzi uzasadnione podejrzenie, że sprzęt techniczny, osoby lub kwalifikacje, którymi dysponuje podwykonawca nie dają rękojmi należytego i terminowego wykonania powierzonego podwykonawcy części przedmiotu zamówienia. 3.29. Powyższe zasady mają zastosowanie do dalszych podwykonawców, o ile byli oni zgłoszeni i zaakceptowani przez Zamawiającego. 3.30. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca jest obowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub sam Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 422100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 13.820,00 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-zalesie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną