Przetargi.pl
remont oddziału ginekologiczno - położniczego Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp z o. o. NZOZ Szpitala Powiatowego

Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, ul. Bohaterów Getta 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7449033
  • Data zamieszczenia: 2011-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy
    ul. Bohaterów Getta 10 10
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7449033
    REGON: 23118096000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.org.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont oddziału ginekologiczno - położniczego Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp z o. o. NZOZ Szpitala Powiatowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o. NZOZ Szpital Powiatowy zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr 6/2011 na remont na oddziału ginekologiczno - położniczego Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp zoo NZOZ Szpitala Powiatowego w Kamiennej Górze wg przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr h. Zakres wykonywanych prac szczegółowo określa przedmiar robót zał h. Charakterystyka obiektu 1. DANE OGÓLNE do etapu I: OBIEKT: Szpital Powiatowy Oddziału Położniczo Ginekologiczny LOKALIZACJA: ul. Bohaterów getta 10, 58-400 Kamienna Góra INWESTOR: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. 2. PODSTAWA OPRACOWANIA: - normy i normatywy - uzgodnienia z Inwestorem - przegląd pomieszczeń. - kosztorys nie przewiduje wykonania robót dla instalacji elektrycznych, sanitarnych i grzewczych, które Inwestor wykona we własnym zakresie. 3. CHARAKTERYSTYKA PRZYJ?TYCH ROZWIĄZAŃ: Przewidywana wysokość pomieszczeń po remoncie - korytarz - 2,80 m - sale - 3,10 m - sanitariaty i pomieszczenia socjalne - 2,60 m Zgodnie z wytycznymi Inwestora planuje się wykonanie między innymi niżej wyszczególnione prace rozbiórkowe i remontowe: - renowację istniejących tynków poprzez zmycie i zeskrobanie starej farby i nałożenie gładzi gr 3 mm a następnie - malowanie tynków metodą natryskową (oprócz sufitów), - wykonanie tynku żywicznego na korytarzu, - skucie starych i położenie nowych fartuchów z płytek ceramicznych, - położenie nowych płytek w łazienkach i pomieszczeniach mokrych, - obniżenie sufitów we wszystkich pomieszczeniach i pomalowanie ich na biało farbami akrylowymi, - wykonanie nowych ścianek działowych na ruszcie metalowym z płyt GK z wypełnieniem wełną mineralną, - wykonanie sufitów podwieszanych na ruszcie metalowym z wypełnieniem płytami gipsowo - kartonowymi, - wykonanie sufitu kasetonowego na korytarzu, - demontaż starej stolarki drzwiowej i montaż nowej ( nową stolarkę zamawia i dostarcza Inwestor), - wymianę starych parapetów na kamienne (granitowe), - montaż witryn aluminiowych (witryny zamawia i dostarcza Inwestor), - zerwanie wykładziny i deskowania podłogi, - wykonanie żelbetonowej posadzki grubości 4 cm z betonu B-25 , zbrojonej siatki z prętów fi 6 mm o oczku 10 x10cm, - położenie wykładziny z tworzyw sztucznych z wywinięciem na ścianę 15 cm. ( wykładzinę zamawia i dostarcza Inwestor), - wykonanie posadzki z płytek ceramicznych w łazienkach i pomieszczeniach mokrych, - montaż kratek wentylacyjnych w salach i anemostatów wywiewnych na korytarzu, - wywóz materiałów z rozbiórki z kosztami jego składowania na składowisku odpadów (najbliższe składowisko znajduje się w Lubawce). 4. UWAGI KOŃCOWE : Wszystkie prace budowlane zgodnie ze sztuką budowlaną i pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia Po zerwaniu podłogi drewnianej a przed wykonaniem posadzki żelbetowej należy bezwzględnie wykonać obliczenia nośności istniejącego stropu drewnianego przez osobę posiadającą odpowiednia uprawnienia budowlane. W przypadku braku możliwości wykonania posadzki żelbetowej zastosować inne rozwiązania konstrukcyjne (np: suchy jastrych, płyta OSB3) Roboty należy wykonywać z zachowaniem należytej ostrożności i staranności. Plac budowy oznakować tablicami informacyjnymi i ostrzegawczymi. Wszystkie materiały budowlane winny posiadać atest ITB dopuszczający stosowanie w budownictwie i obiektach opieki zdrowotnej. Charakterystyka obiektu 1. DANE OGÓLNE do etapu II : OBIEKT: Szpital Powiatowy Oddział Położniczo Ginekologiczny LOKALIZACJA: ul. Bohaterów getta 10, 58-400 Kamienna Góra INWESTOR: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. 2. PODSTAWA OPRACOWANIA : - normy i normatywy - uzgodnienia z Inwestorem - przegląd pomieszczeń. - kosztorys nie przewiduje wykonania robót dla instalacji elektrycznych, sanitarnych i grzewczych, które Inwestor wykona we własnym zakresie. 3. CHARAKTERYSTYKA PRZYJ?TYCH ROZWIĄZAŃ : Przewidywana wysokość pomieszczeń po remoncie - korytarz - 2,80 m - sale - 3,10 m - sanitariaty i pomieszczenia socjalne - 2,60 m Zgodnie z wytycznymi Inwestora planuje się wykonanie między innymi ni?ej wyszczególnione prace rozbiórkowe i remontowe: - renowację istniejących tynków poprzez zmycie i zeskrobanie starej farby i nałożenie gładzi gr 3 mm a następnie malowanie tynków metodą natryskową (oprócz sufitów), - wykonanie tynku żywicznego na korytarzu, - skucie starych i położenie nowych płytek ceramicznych na ścianach i podłodze, - obniżenie sufitów we wszystkich pomieszczeniach i pomalowanie ich na biało farbami akrylowymi, - wykonanie nowych ścianek działowych na ruszcie metalowym z płyt GK z wypełnieniem wełną mineralną, - wykonanie sufitów podwieszanych na ruszcie metalowym z wypełnieniem płytami gipsowo - kartonowymi, - wykonanie sufitu kasetonowego na korytarzu, - demontaż starej stolarki drzwiowej i montaż nowej ( nową stolarkę zamawia i dostarcza Inwestor), - wymianę starych parapetów na kamienne (granitowe), - montaż witryn aluminiowych (witryny zamawia i dostarcza Inwestor), - zerwanie starej wykładziny i PVC, - położenie wykładziny z tworzyw sztucznych z wywinięciem na ścianę 15 cm. ( wykładzinę zamawia i dostarcza Inwestor), - montaż kratek wentylacyjnych lub anemostatów wywiewnych, - wywóz materiałów z rozbiórki z kosztami jego składowania na składowisku odpadów (najbliższe składowisko znajduje się w Lubawce). 4. UWAGI KO?COWE : Wszystkie prace budowlane zgodnie ze sztukę budowlaną i pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia . Roboty należy wykonywać z zachowaniem należytej staranności i staranności. Plac budowy oznakować tablicami informacyjnymi i ostrzegawczymi. Wszystkie materiały budowlane winny posiadają atest ITB dopuszczaj?cy stosowanie w budownictwie i obiektach opieki zdrowotnej. Zamawiający informuje iż powyższe etapy winny być wykonane w tym samy czasie w terminie ok. 2 miesiąca od daty zawarcia umowy. Proszę o sporządzenie 1 - go kosztorysu na podstawie załączonych przedmiarów robót. Szczegółowe warunki odbioru prac określa się w umowie zał nr g. Zamówienie to jest finansowane ze środków własnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wpłay wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcz.org.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach