Przetargi.pl
Remont oddziałów odwykowych

Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie ogłasza przetarg

  • Adres: 09-500 Gostynin, ul. Zalesie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242 360 035 , fax. 242 358 090
  • Data zamieszczenia: 2019-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie
    ul. Zalesie 1
    09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
    tel. 242 360 035, fax. 242 358 090
    REGON: 29172400000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont oddziałów odwykowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    (CPV:45.00.00.00-7): 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano – remontowych w oddziałach odwykowych, zlokalizowanych na I piętrze pawilonu nr 6 w Wojewódzkim Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Profesora Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin, działka o nr ewidencyjnym 6721/3, obręb ewidencyjny 0001 Gostynin, jednostka ewidencyjna 140401-1 Gostynin. Zakres prac budowlano - remontowych obejmuje: 2. Remont Całodobowego Oddziału Terapii Uzależnienia od Alkoholu (COTUA) obejmujący: 1) remont sali chorych, 2) remont sali terapeutycznej na skrzydle C, 3) remont gabinetu psychoterapeutycznego, w którym odbywają się sesje indywidualne, z remontem przynależnego WC, 4) wymianę drzwi wejściowych do oddziału, drzwi w kuchence, pokoju socjalnym, magazynku, 5) remont ciągu komunikacyjnego wraz z montażem ochrony ścian, naroży i montażem poręczy, 6) remont gabinetu pielęgniarki oddziałowej, w którym odbywają się sesje indywidualne, 3. Remont Oddziału Leczenia Alkoholowych Zespołów Abstynencyjnych (OLAZA) obejmujący: 1) remont gabinetu zabiegowego, 2) remont pokoju socjalnego, 3) remont brudownika. 4. Szczegółowy zakres prac budowlano - remontowych i innych prac i wymagań, które mają zostać zrealizowane przez Wykonawcę, określa: umowa, niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia – dalej: SIWZ wraz z całą zawartością, dokumentacja projektowo – kosztorysowa obejmująca w szczególności projekt budowlany, kosztorys, dokumentację wykonawczą wraz z rysunkami i opisami, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty uzupełniąjące tę dokumentację, przedmiar robót koniecznych wraz z kosztorysem ofertowym, jako integralną część niniejszej SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlano – remontowe, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze STWOiR oraz sztuką budowlaną. 6. Strony ustalają, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany w całości bez podziału na etapy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5.100,00 PLN na rachunek: BANK PKO BP SA O/GOSTYNIN II ROK W WARSZAWIE CK PŁOCK Nr: 82 1020 3974 0000 5902 0085 6252 do dnia 06.08.2019 r. do godziny 8:30 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz.978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego, tj. do dnia 06.08.2019 r. do godziny 8:30. Wykonawca nie może dokonać wpłaty wadium w formie gotówki w kasie Szpitala. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą w osobnej kopercie. 7. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 8. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie wykluczona bez rozpatrywania. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust 9 niniejszego punktu, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Pzp, oświadczenia o którym mowa w art.25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek, o których mowa w art.24 ust.1 pkt.12 -23 ustawy Pzp oraz przesłanek, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2 i 4 ustawy; 2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, Zamawiający dokona oceny czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w rozdziale IX niniejszej specyfikacji „Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu” metodą warunku granicznego – spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 25. Wykaz pozostałych dokumentów i oświadczeń, które należy dołączyć do oferty: 1) Dowód wniesienia wadium w kwocie 5.100,00 PLN, 2) Kosztorys ofertowy, 3) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 4) Parafowany przez Wykonawcę protokół odbioru częściowego/końcowego – załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ 5) Parafowany przez Wykonawcę protokół odbioru końcowego robót – załącznik nr 12 do niniejszej SIWZ. 6) Parafowane przez Wykonawcę Ogólne Warunki Wykonawstwa Robót – załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. 7) Parafowaną przez Wykonawcę Kartę Gwarancyjną (wzór) – załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach